دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آخرین نبرد دوستانه شهرخودرو پیش از بازی با ذوب آهن

آخرین نبرد دوستانه شهرخودرو پیش از بازی با ذوب‌آهن

شاگردان مجتبی سرآسیایی امروز در برابر رقیبی دسته سومی به میدان می‌روند تا مهیای حضور در دیدار حساس برابر ذوب آهن شوند.

به گزارش ورزش هر چند شهر خودرویی‌ها معترض خط اول لغو لیگ بودند اما تمرینات و بازی های دوستانه‌شان را فشرده پیگیری کردند تا اگر لیگ استارت خورد، از برنامه زمانی عقب نمانده باشند؛ آنها پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در چهارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال، امروز در دیداری تدارکاتی به‌مصاف یک تیم دسته‌سومی فوتبال کشور خواهند رفت. شاگردان سرآسیایی که بعد از تعطیلات کرونایی و با ازسرگیری تمرینات تاکنون در 2 دیدار دوستانه به میدان رفتند و از قضا در هر 2 بازی تن به شکست دادند.

عنابی‌ها مقابل پیکان 1بر0 و برابر پرسپولیس 3بر1 شکست خوردند تا حالا برای آخرین دیدار دوستانه خود آماده شوند. مردان شهرخودرو امروز از ساعت18 در ورزشگاه امام‌رضا(ع) مشهد در دیداری تدارکاتی به‌مصاف تیم فوتبال نگین سناباد مشهد خواهند رفت. نگین سناباد در لیگ دسته سوم فوتبال کشور بازی می‌کند و در قعر جدول گروه اول دور دوم این رقابت‌ها قرار دارد. شهرخودرو روز یکشنبه 8تیرماه از ساعت20:30 در ورزشگاه امام‌رضا(ع) میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋