دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نراتزوری در آستانه امضا قرارداد با پدیده فوتبال ایتالیا

نراتزوری در آستانه امضا قرارداد با پدیده فوتبال ایتالیا

بر اساس ادعای کالچو مرکاتو، باشگاه اینتر به جذب ساندرو تونالی از برشا بسیار نزدیک است.

به گزارش ورزش، ساندرو تونالی پدیده جدید فوتبال ایتالیا به حساب می آید که بسیاری او را با اسطوره این کشور یعنی آندره آ پیرلو مقایسه می کنند. با وجود قرار گرفتن برشا در قعر جدول رقابت های سری آ اما با این وجود تونالی عملکرد قابل قبولی در ترکیب این تیم ارائه داده و در 25 بازی این فصل آمار یک گل و پنج پاس گل را به ثبت رسانده است.

در حال حاضر تونالی به یک سوژه نقل و انتقالاتی بزرگ در فوتبال ایتالیا تبدیل شده و به نظر می رسد که دو غول سری آ یعنی یوونتوس و اینتر به شدت به دنبال جذب این بازیکن هستند. همچنین طی روزهای گذشته صحبت های زیادی در رابطه با توافق این بازیکن با یکی از دو تیم ذکر شده، به گوش رسیده است.

نراتزوری در آستانه امضا قرارداد با پدیده فوتبال ایتالیا

در همین رابطه اما کالچیو مرکاتو مدعی شد که باشگاه اینتر گوی سبقت را از رقیب خود یعنی یوونتوس ربوده و در آستانه امضای قرارداد با ساندرو تونالی قرار دارد. بر اساس این گزارش نراتزوری با قراردادی به ارزش 45 میلیون یورو پدیده جوان و ایتالیایی را به خدمت خواهد گرفت و به احتمال فراوان این انتقال طی روزهای آینده رسمی خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋