دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فده والورده؛ پرنده کوچک، آماده اوجگیری

فده والورده؛ پرنده کوچک، آماده اوجگیری

همه چیز درباره ستاره جوان اروگوئه‌ای رئال مادرید؛ فده والورده؛ پرنده کوچک، آماده اوجگیری؛ فده والورده ستاره جوان اروگوئه‌ای رئال مادرید یکی از آینده‌دارترین ستاره‌های این لیگ به حساب می‌آید و به نظر می‌رسد روزهای درخشش او تازه آغاز شده است.

به گزارش ورزش، فده والورده ستاره 21ساله و اروگوئه‌ای رئال مادرید این روزها یکی از آینده‌دارترین استعدادهای این تیم و لیگ اسپانیا به حساب می‌آید. والورده البته چندان بی‌تجربه نیست. او تا کنون 100 بازی رسمی در رده بزرگسالان انجام داده و چه با رئال مادرید و چه با تیم ملی کشورش موفق به فتح جام شده است. او با قدرت فیزیکی، تکنیکی و ویژگی‌های روان‌شناختی‌اش به یکی از برجسته‌ترین هافبک‌های امروز دنیا تبدیل شده.

 

فده والورده؛ پرنده کوچک، آماده اوجگیری

 

 

والورده که مت ولد 1998 است در رقابتهای زیر 17سال آمریکای جنوبی در سال 2015 هفت گل به ثمر رسانده و مورد توجه چندین استعدادیاب از باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار می‌گیرد. جثه لاغر والورده باعث می‌شود او لقب ال پاخاریتو یا پرنده کوچک را بدست بیاورد.

 

فده والورده؛ پرنده کوچک، آماده اوجگیری

 

علاقه شدید والورده به بازی در برنابئو و ارتباطات گسترده رئال مادرید در آمریکای جنوبی باعث می‌شود والورده با پیوستن به این تیم موافقت کند. والورده تنها بعد از انجام 11 بازی بزرگسالان برای تیم پنارول اروگوئه راهی پایتخت اسپانیا می‌شود. او در سال 2016 یعنی زمان این انتقال 18 سال دارد.

 

والورده در تیم ذخیره‌های رئال موسوم به کاستیا خیلی سریع جا می‌افتد. مربی او کسی است که بعدها هدایت تیم اول رئال را به عهده می‌گیرد: سانتیاگو سولاری. والورده اولین بازی فیکس خود را در لیگ دسته سه اسپانیا تجربه کرده و در تیمی متشکل از بازیکنانی همچون ماریمو هرموسو، الکس فیباس و اشرف حکیمی که همگی حالا در تیمهای مهمی توپ می‌زنند، تجربه باارزشی بدست می‌آورد.

 

 

فده والورده؛ پرنده کوچک، آماده اوجگیری

 

والورده تابستان سال آینده در جام جهانی زیر 20سال توپ نقره رقابتها را بدست می‌آورد. او رهبر تیم ملی اروگوئه است که از بدبیاری در نیمه‌نهایی در ضربات پالتی حذف می‌شود. والورده در فصل 2017-2018 به صورت قرضی به لوانته می‌رود تا تجربه بازی در لالیگا را بدست بیاورد. او در سپتامبر همان سال اولین بازی فیکس خود در تیم ملی اروگوئه را انجام می‌دهد.

 

 والورده در تابستان 2018 به رئال بازگشته و به تیم اصلی اضافه می‌شود. او در دوران هدایت سانتیاگو سولاری مرتب بازی کرده و حتی در زمان بازگشت زیدان در مارس 2019 دقایق حضور در میدانش افزایش می‌یابد. زیدان خیلی زود درمی‌یابد که آمادگی بدنی و عزم و اراده این جوان همان چیزی است که به آن نیاز دارد.

 

فده والورده؛ پرنده کوچک، آماده اوجگیری

 

والورده در فصل جاری اما ثابت می‌کند شایستگی فیکس شدن در ترکیب رئال را دارد. او حتی در رقابت با برنده توپ طلا لوکا مودریچ ، کاپیتان تیم ملی برزیل کاسمیرو و قهرمان جام جهانی تونی کروس، بارها برنده شده و توسط زیدان به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاده می‌شود. والورده حالا آماده است تا در هفته‌های باقی‌مانده از این فصل به رئال کمک کند در رقابت شانه به شانه با رقیب سنتی‌اش بارسلونا پیروز شود. پرنده کوچک نشان داده که آماده پر کشیدن و صعود به قله‌های فوتبال است.

 

 

محتوای اختصاصی ورزش با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋