دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نود سه ستاره تراکتور را مصدوم کرد

روز گذشته سه بازیکن تیم تراکتور آسیب دیدند و شاید در اولین بازی لیگ غیبت داشته باشند.

نود سه ستاره تراکتور را مصدوم کرد

به گزارش ورزش، تیم تراکتور در روز شکست پرگل مقابل نود ارومیه، با مصدومیت سه بازیکن خود نیز مواجه شد و حتی احتمال دارد این سه بازیکن بازی اول برابر نساجی را هم از دست بدهند. محمدرضا اخباری که در نیمه دوم وارد زمین شده بود، از ناحیه مچ پا آسیب دید تا 22 دقیقه پس از ورود به میدان تعویض شود و جای خود را به دروازه‌بان سوم بدهد.


علاوه بر او رضا اسدی و اکبر ایمانی دو هافبک دفاعی تراکتور هم مصدوم شدند و همین موضوع سبب شد تا زمین را ترک کنند و جای خود را به سعید مهری و مسعود شجاعی بدهند. این دو در نیم فصل اول اکثر بازی ها را در ترکیب اصلی تراکتور سپری کردند و جزو بازیکنان کلیدی این تیم بودند.


نکته مهم درباره تراکتور این است که یکی از بازیکنان این تیم نیز مشکوک به بیماری کووید-19 است که باتوجه به جدایی جفرسون یوری و عدم بازگشت اشکان دژاگه و عکاشه حمزاوی، کار تی تی ها برای شروع لیگ برتر سخت و سخت تر خواهد شد. آن ها همچنین تمرینات خود را هم دیرتر از دیگر تیم ها آغاز و علنی کردند و دو بازی تدارکاتی نیز کمتر انجام دادند که شاید این موضوع باعث شود تا بازیکنان کمی دیرتر به مرز آمادگی برسند.


این در حالی است که البته تیم پزشکی تراکتور نظر قطعی درباره ایمانی و اسدی نداده و در تلاش است تا این دو بازیکن تاثیرگذار را به آغاز لیگ برتر برساند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋