دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آخرین شرایط فسخ قرارداد سرمربی مونته نگرویی با ذوب

آخرین شرایط فسخ قرارداد سرمربی مونته‌نگرویی با ذوب

سرمربی مونته‌نگرویی ذوب آهن با ادعای مدیرعامل این باشگاه به دنبال فسخ قرارداد و پایان همکاری با این باشگاه قرار دارد.

به گزارش ورزش، شیوع کرونا باعث شد تا سرمربی مونته نگرویی ذوب آهن قصد بازگشت به ایران را نداشته باشد و به همین منظور درخواست فسخ خود را به باشگاه اعلام کرده است. در اینباره محمدی، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اشاره به موضوع قرارداد و تفاوت آن با قراردادی که پیش از این با منصوریان فسخ شده بود گفت: علیرضا منصوریان با توافق کاملاً دوستانه از باشگاه جدا شد و به همین دلیل در قرارداد ایشان صرفه‌جویی صورت گرفت. رادولوویچ را برای یک فصل و نیم به خدمت گرفتیم و رقم قرارداد او برای این مدت، بسیار کمتر از مربیان ایرانی است که برای مدت مشابه به‌کار گرفته می‌شوند؛ هرچند که ممکن است نوسان نرخ ارز در این موضوع اثرگذار باشد. از طرف دیگر مطمئن باشید که درباره موضوع رادولوویچ در احقاق حق و حقوق باشگاه کوتاه نمی‌آییم. ضمن احترامی که برای رسانه‌ها قائل هستم، مصاحبه‌های رادولوویچ نمی‌تواند مستند قانونی محسوب شود. درباره او ما دست پیش را داریم. 

مدیرعامل ذوب در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره سرنوشت نیمکت مربیگری این تیم گفت: ایشان چند روز پیش به ما ایمیل زد و عنوان کرد برای چند ماهی که از ایران خارج شده پولی نمی‌خواهد و حتی پیشنهاد داد مبلغی از قرارداد خود را به باشگاه برگرداند و قراردادش را به صورت توافقی فسخ کند، اما تیم حقوقی ما در داخل و خارج از کشور مرحله به مرحله با او پیش رفته‌اند و رادولوویچ در زمان خروج از ایران به ما تعهد کتبی داده است. خوشبختانه تمام مستندات لازم برای احقاق حق باشگاه در محاکم داخلی و خارجی را در اختیار داریم و از ریالی هم کوتاه نمی‌آییم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋