دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جای خالی ستاره مراکشی در ترکیب تراکتور

جای خالی ستاره مراکشی در ترکیب تراکتور

مهاجمان سرخپوش گل نمی‌زنند؛ جای خالی ستاره مراکشی در ترکیب تراکتور؛ روز گذشته تیم تراکتور در حالی مقابل نود ارومیه شکست خورد که مهاجمان این تیم عملکرد خوبی نداشتند.

به گزارش ورزش، تراکتور در دومین بازی دوستانه خود با نتیجه ۳-۱ مقابل نود ارومیه باخت تا با یک نتیجه عجیب به استقبال لیگ برتر برود. این نتیجه در حالی رقم خورد که در خط حمله تراکتور ساسان انصاری حضور داشت اما مثل بازی قبلی نتوانست کاری از پیش ببرد تا جای خالی حمزاوی عکاشه بیش از پیش به چشم بیاید.

حمزاوی مهاجم مراکشی تراکتور در نقل و انتقالات زمستانی به تراکتور پیوست و در حالی که کم کم خود را در ترکیب تراکتور جا می‌انداخت، شیوع ویروس کرونا باعث شد تا به کشورش برود و هنوز هم به تبریز برنگشته و در غیاب او محمدرضا آزادی و ساسان انصاری مهاجمان تراکتور به حساب می‌آیند.

انصاری که همیشه به عنوان مهاجم سایه بازیکن قابل اعتمادی بوده، روز گذشته هم یک پاس گل داد اما طبیعتا تی تی ها در پست مهاجم نوک به بازیکنی گلزن احتیاج دارند؛ خصوصا این که در آغاز دوباره مسابقات باید با سه تیم مدعی روبرو شوند و به پیروزی نیازمند هستند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋