دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پاس گل حیاتی مهدی خانی برای واراژین (عکس)

پاس گل حیاتی مهدی‌خانی برای واراژین (عکس)

در مصاف یا رقیب مستقیم برای فرار از سقوط؛ پاس گل حیاتی مهدی‌خانی برای واراژین (عکس)؛ مهدی مهدی خانی شب گذشته عملکرد درخشانی در 10 دقیقه حضورش داشت و حالا امیدوار است بیشتر از گذشته در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

به گزارش ورزش، وقتی مهدی خانی بازیکن سابق شهرخودرو (پدیده) در دقیقه 81 وارد زمین شد، تیمش با یک گل از ایسترا پیش بود و برای حفظ نتیجه تلاش می کرد.

پاس گل حیاتی مهدی‌خانی برای واراژین (عکس)


سه دقیقه اما پس از حضور او در زمین مسابقه و روی یک ضدحمله، با یک کار ترکیبی در شرایطی گل دوم بازی به ثمر رسید که مهدی خانی توپ را چندمتر جلوتر از محوطه جریمه خودی از مهاجم تیم گرفت و چند متر مانده به محوطه جریمه حریف آنرا به هم تیمی اش بازگرداند تا گل دوم در غفلت تیم حریف ثبت شود.


پس از این گل بار دیگر آبی پوشان واراژدین گلزنی کردند تا در مصاف با ایسترا که رقیب مستقیم آنها در منطقه سقوط به شمار می رود، سه امتیاز نجات بخش کسب کنند.

پاس گل حیاتی مهدی‌خانی برای واراژین (عکس)


در حال حاضر تیم اینترراپرشیچ با 17 امتیاز رتبه انتهایی جدول رده بندی را در اختیار دارد و یک پله بالاتر از این تیم ایسترا با 22 امتیاز قرار گرفته است. این سه امتیاز به وراژدین کمک کرد تا 24 امتیازی شود و تا حدودی از منطقه خطر فاصله بگیرد.


مهدی خانی در ابتدای فصل در شرایطی به واراژدین اضافه شد که بازی های ابتدایی را از دست داده بود؛ در همین حین تغییرات مداوم روی نیمکت تیم، حضور مهدی خانی در اردوهای تیم ملی امید و مصدومیت او سبب شده بود تا این بازیکن نتواند خیلی توانایی هایش را نشان دهد. با این حال این دومین پاس گل مهدی خانی برای واراژدین بود تا به آمار یک گل و یک پنالتی ای که او برای تیمش گرفته، اضافه شود؛ پاسی که امیدواری به آینده را بعد این بازیکن بعد از بحران کرونا و سایر مشکلاتی که در تیم جدیدش داشته، بیشتر کرده است.

پاس گل حیاتی مهدی‌خانی برای واراژین (عکس)


با نتیجه ای که شب گذشته کسب شد، واراژدین حالا تا حدودی از خطر سقوط رهایی یافته و در صورت پیروزی در دیدار هفته آینده که مقابل اینترزاپراسیچ خواهد بود، می تواند این حاشیه امنیت را بیشتر هم بکند.


در جدول رده بندی 10 تیمی لیگ کرواسی، تیم دهم به صورت مستقیم به دسته پایین تر سقوط می کند و تیم دوم هم باید دیداری پلی آف با تیم دوم دسته پایین تر برای حفظ سهمیه اش داشته باشد.

پاس گل حیاتی مهدی‌خانی برای واراژین (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋