دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فینال جام حذفی و جام اتحادیه فرانسه با تماشاگر

با تصمیم دولت؛ فینال جام حذفی و جام اتحادیه فرانسه با تماشاگر؛ مجوز بازگشایی ورزشگاه ها برای حضور هواداران فوتبال در فرانسه صادر شد.

فینال جام حذفی و جام اتحادیه فرانسه با تماشاگر

به گزارش ورزش، دولت فرانسه اجازه داد تا ورزشگاه های فوتبال از (11 جولای) 21 تیر در فرانسه به روی هواداران باز شوند و برگزاری بازی ها تا اواسط آگوست با حداکثر 5000 هوادار مقدور خواهد بود.

فینال جام حذفی و جام اتحادیه فرانسه با تماشاگر

با بهبود شرایط کشور فرانسه از لحاظ شیوع کرونا و کاهش تعداد مبتلایان، بخشی از قوانین محدودکننده برداشته شد و حالا مسابقات فوتبال نیز می توانند با حضور تماشاگر برگزار شوند. این در حالی است که نزدیک به دو ماه پیش با تصمیم دولت، رقابت های لیگ یک فرانسه نیمه تمام ماند و پی اس جی به عنوان تیم قهرمان معرفی شد. تصمیمی که منتقدان داخلی و خارجی بسیاری داشت.

به این ترتیب حالا دو فینال جام حذفی بین پی اس جی و سنت اتین و نیز جام اتحادیه بین پی اس جی و لیون می توانند با حضور هواداران دو تیم به انجام برسد.

قرار است پس از بررسی شرایط ماه جولای، در مورد تعداد حاضران در ورزشگاه ها در ماه آگوست نیز تصمیم گیری شود. لازم به ذکر است که فصل 21-2020 لوشامپیونا قرار است از 22 آگوست(اول شهریور) شروع شود.

View image on Twitter
 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋