دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

میکل آرتتا: با تمام وجود از داوید لوییز دفاع می کنم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال مدعی شد باید در مورد داوید لوییز عادلانه تر رفتار کرد.

میکل آرتتا: با تمام وجود از داوید لوییز دفاع می کنم

به گزارش ورزش، اشتباهات متوالی و اخراج در اوایل نیمه دوم دیدار برابر سیتی باعث شد داوید لوییز عامل اصلی این شکست سنگین لقب گیرد. حالا میکل آرتتا در نشست خبری پیش از دیدار با برایتون حاضر شده و از این مدافع برزیلی به شدت دفاع کرد.

 

میکل آرتتا گفت: "من فکر می کنم صحبت کردن در مورد شرایط فعلی خیلی مهم نیست. همه ما در حال سازگاری با این موقعیت هستیم. تجربه دیدار برابر سیتی بسیار عجیب است. از لحظه حرکت، چگونگی رسیدن به ورزشگاه و احساسی که در هنگام گرم کردن دارید در طول بازی کاملا متفاوت است. ما همه در حال سازگار شدن با شرایط هستیم. این موقعیت را برابر سیتی تجربه کردیم و می توانیم در مورد چیزهایی که برای بالا بردن سطح انگیزه لازم است صحبت کنیم، اما فکر نمی کنم این مسئله بزرگی باشد."

 

میکل آرتتا: با تمام وجود از داوید لوییز دفاع می کنم

 

فعالیت تابستانی آرسنال: "من فکر می کنم در نحوه نگاه به بازار نقل و انتقالات عدم اطمینان زیادی وجود دارد. شما مسائل مختلفی می شنوید، باشگاه ها در حال حاضر پول زیادی را خرج می کنند و برخی دیگر ممکن است بسیار محافظه کار باشند و قبل از حرکت وضعیت را ارزیابی می کنند. موضع ما و باشگاه حفظ جاه طلبی های سابق است.  ما تلاش خواهیم کرد و تمام توان خود را برای بهبود تیم خرج می کنیم، برخی بازیکنان را می خواهیم حفظ کنیم و به جلو حرکت خواهیم کرد."

 

عملکرد ضعیف داوید لوییز برابر سیتی: "من شخصا با هر آنچه در اختیار دارم و با تمام وجود از او دفاع خواهم کرد، زیرا به داوید لوییز اعتقاد دارم. او در این زمان توانایی های زیادی به من نشان داده و باید در مورد او عادلانه تر عمل کرد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋