دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کریس رونالدو مقابل ناپولی یک بازیکن متوسط بود

لوکا تونی:؛ کریس رونالدو مقابل ناپولی یک بازیکن متوسط بود؛ لوکا تونی، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا، او می‌گوید که کریستیانو رونالدو در بازی مقابل ناپولی از آمادگی خوبی برخوردار نبوده است.

کریس رونالدو مقابل ناپولی یک بازیکن متوسط بود

به گزارش ورزش، یوونتوس در فینال رقابت های کوپا ایتالیا در ضربات پنالتی مقابل ناپولی شکست خورد تا دستش از کسب جام کوتاه مانده باشد. فوق ستاره پرتغالی بیانکونری یعنی کریستیانو رونالدو در مسابقه برابر ناپولی عملکرد خوبی را از خود ارائه نداد و تنها یک شوت داخل چهار چوب را از خود به ثبت رساند.

لوکا تونی ضمن انتقاد از عملکرد کل تیم یوونتوس، اعتقاد دارد که کریستیانو رونالدو هم از آمادگی کامل برخوردار نبوده است. مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در این باره گفت: " به نظر من کل تیم یوونتوس با مشکلات زیادی مواجه بود. حتی کریستیانو رونالدو نیز مانند یک بازیکن متوسط بود و در طول مسابقه بسیار کند عمل می‌کرد.

همواره انتظار یک عملکرد فوق‌العاده را از رونالدو دارید اما به نظر می‌رسید که او با مشکلات بدنی روبرو است. او حتی نمی‌توانست در طول مسابقه یک دریبل بزند."

کریس رونالدو مقابل ناپولی یک بازیکن متوسط بود

لوکا تونی در ادامه گفت: " بوفون بهترین بازیکن زمین بود. من داگلاس کاستا را هم خیلی دوست داشتم اما ساری فقط به او اجازه داد 60 دقیقه بازی کند. داگلاس کاستا و خوان کوادرادو تنها کسانی بودند عملکرد بهتری از خود ارائه دادند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋