دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مردود شدن گل رودریگو؟ این یک تصمیم ناعادلانه بود

مردود شدن گل رودریگو؟ این یک تصمیم ناعادلانه بود

آلبرت سلادس:؛ مردود شدن گل رودریگو؟ این یک تصمیم ناعادلانه بود؛ آلبرت سلادس، سرمربی والنسیا معتقد است که تصمیم داور مبنی بر مردود اعلام کردن گل رودریگو مورنو ناعادلانه بوده است.

به گزارش ورزش، والنسیا بامداد امروز در ورزشگاه آلفردو دی استفانو با سه گل مقابل رئال مادرید شکست خورد تا شانس این تیم برای کسب سهمیه اروپایی رقابت های فصل آینده کاهش پیدا کرده باشد. با این حال، بازی دیشب می‌توانست به شکل دیگری پیش برود، اگر گل دقیقه 20 رودریگو مورنو توسط VAR مردود اعلام نمی‌شد.

مردود شدن گل رودریگو؟ این یک تصمیم ناعادلانه بود

سرمربی والنسیا یعنی آلبرت سلادس مردود اعلام شدن گل مهاجم اسپانیایی اش را امری ناعادلانه تلقی می‌کند. او در این باره گفت: " به نظر ما این یک تصمیم ناعادلانه بود و سرنوشت بازی را تغییر داد. در نیمه اول ما با گل مردود اعلام شده شانس افتادن از رئال مادرید را داشتیم.

همچنین رودریگو یک بار دیگر توپ را به تیر دروازه حریف زد بنابراین ما از نتیجه نهایی بسیار غمگین هستیم."

سلادس در پایان گفت: " ما در نیمه دوم بازی سطح خوبی از خودمان ارائه ندادیم. مخصوصا روی گل ها؛ سطح عملکرد ما با افت روبه‌رو شد و تا پایان بازی هم تاوان آن را دادیم. این در حالی است که در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋