دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره مراکشی با 7 میلیون دلار به الاهلی عربستان می رود

روزنامه نگار ترکیه ای فاش کرد؛ ستاره مراکشی با 7 میلیون دلار به الاهلی عربستان می رود؛ یک روزنامه نگار ترک ، فاش کرد که یونس بلهنده ، بازیکن مراکشی  که در فوتبال ترکیه بازی می کند به حضور در تیم الاهلی عربستان نزدیک شده است.

ستاره مراکشی با 7 میلیون دلار به الاهلی عربستان می رود

به گزارش" ورزش" این خبرنگار که در حساب توئیتری‌ ش به موضوع حضور یونس بلهنده در فوتبال عربستان اشاره کرده همچنین نوشته است که گالاتاسرای پیشنهادی به مبلغ 7 میلیون دلار از الاهلی دریافت کرده است.


رسانه های ترکیه ای نیز اعلام کردند که این بازیکن مراکشی بعد از دو فصل حضور در گالاتاسرای در آستانه جدایی و نقل مکان به یک باشگاه سعودی است. نکته قابل توجه این است که قرارداد بلهنده با باشگاهش در پایان فصل منقضی می شود و همین باعث شده تا مدیر و مربی این باشگاه از فروش این بازیکن در حال حاضر استقبال کنند.  رسانه های ترکیه ای در روزهای اخیر همچنین از علاقه باشگاه الهلال عربستان به جذب این مهاجم مراکشی صحبت کردند که البته الهلال این موضوع را به طور رسمی تایید نکرد.

ستاره مراکشی با 7 میلیون دلار به الاهلی عربستان می رود

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋