دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پیروزی بزرگ واراژدین با مهدی خانی

پیروزی بزرگ واراژدین با مهدی‌خانی

واراژدین در حضور کوتاه مدت مهاجم ایرانی خود مقابل هایدوک اسپلیت به برتری رسید.

به گزارش ورزش، رقابت‌های لیگ یک کرواسی، سه‌شنبه شب با انجام دو دیدار همزمان از ساعت ۲۱:۲۵ وارد هفته بیست و نهم شد که در یکی از مسابقات، تیم واراژدین که برخلاف دیدار اخیرش محمدمهدی مهدی‌خانی را در ترکیب نداشت و جزو نفرات ذخیره می‌دید، در استادیوم پولیود به مصاف تیم رده دومی هایدوک اسپلیت رفت.

واراژدین در نیمه اول فراتر از حد تصور ظاهر شد و توانست سه گل به ثمر رساند، اما در ادامه‌ی مسابقه دو بار دروازه خود را باز شده دید ولی در نهایت موفق شد برتری خود را حفظ کند و در این بازی خارج از خانه برد ارزشمند ۳ بر ۲ دست یابد تا ۲۱ امتیازی شده و در آستانه صعود از رده نهم جدول لیگ یک کرواسی و منطقه خطر قرار بگیرد.

یاران مهدی‌خانی در حالی موفق به کسب این پیروزی مهم مقابل هایدوک اسپلیت شدند که حریف آنها پس از شروع دوباره مسابقات و در دو دیدار اخیرش به برتری رسیده بود، اما واراژدین در ۶ هفته گذشته سه مساوی و سه شکست داشت.

محمدمهدی مهدی‌خانی، مهاجم ایرانی واراژدین که در هفته گذشته لیگ یک کرواسی در ترکیب دیدار مقابل ری‌یکا حضور داشته و ۶۸ دقیقه بازی کرده بود، در مسابقه برابر هایدوک اسپلیت از دقیقه ۹۰ به میدان رفت و چهاردهمین بازی فصل خود را انجام داد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋