دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فلیکس باید به جای اتلتیکو، راهی رئال مادرید می شد

کارلوس کاوالهال:؛ فلیکس باید به جای اتلتیکو، راهی رئال مادرید می شد؛ کارلوس کاروالهال، سرمربی ریو آوه، معتقد است که ژائو فلیکس باید به جای اتلتیکو راهی رئال مادرید می شد.

فلیکس باید به جای اتلتیکو، راهی رئال مادرید می شد

به گزارش ورزش، بعد از عملکرد درخشان در ترکیب بنفیکا بود که چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب پدیده جوان این تیم یعنی ژائو فلیکس دوخته شد. با این حال اتلتیکو مادرید بود که گوی سبقت را از سایر رقبا ربود و پدیده پرتغالی را با قراردادی به ارزش 126 میلیون یورو به خدمت گرفت.

فلیکس حالا گران ترین خرید تاریخ باشگاه اسپانیایی به حساب می آید اما با این حال او در فصل اول حضور خود نتوانسته قیمت بالای انتقالش به این تیم را توجیه کند. ستاره پرتغالی در این فصل 28 بازی برای روخی بلانکو انجام داده و تنها آمار 6 گل و 3 پاس گل را به ثبت رسانده است. با این وجود مصدومیت های متوالی نیز در این عملکرد نه چندان خوب وی تاثیرگذار بوده است.

فلیکس باید به جای اتلتیکو، راهی رئال مادرید می شد

سرمربی ریوآوه یعنی کارلوس کاروالهال اما اعتقاد دارد که سبک بازی ژائو فلیکس هیچ تطابقی با نگرش فوتبالی دیگو سیمئونه ندارد. او در این باره گفت: " ژائو فلیکس بازیکن خوبی است و من نمی خواهم با صحبت هایم باعث ایجاد حاشیه شوم. او بازیکنی است که توانایی فنی باورنکردنی دارد و از سطح بالایی برخوردار است. اما من مطمئن نیستم که روش بازی اتلتیکو برایش بهترین باشد.

دیگو سیمئونه مربی بزرگی است. تیم های او بسیار قدرتمند و جنگنده هستند اما به نظر نمی رسد ژائو فلیکس بازیکن خوبی برای حضور در آنجا باشد. فکر می کنم که اگر فلیکس به رئال مادرید می رفت، اتفاق بهتری برایش رخ می داد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋