دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

استوری عجیب عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن (عکس)

مجتبی فریدونی با انتشار پستی به عدم بازگشت رادولوویچ واکنش نشان داده است.

به گزارش ورزش، میودراگ رادولوویچ به هیچ وجه حاضر به بازگشت نیست و اگرچه بسته بودن پروازهای مونته نگرو به ایران دلیلی بر عملی شدن خواسته او تا اینجا بوده ولی رادولوویچ تنها به یک دلیل قصد بازگشت به ایران را ندارد و آن هم ترس از ویروس کرونا است.


رادولوویچ در گفتگویی با ورزش اینطور نظرش را در رابطه با دلیل بازنگشتنش توضیح داده است:« من می خواهم همه دلیل بازنگشتنم به ایران  و حقیقت را بدانند. بعد از همه آنچیزی که این بیماری همه گیر به دنیا وارد کرده است، خانواده ام از من و سلامتی ام مراقبت می کنند. صادقانه اگر بخواهم صحبت کنم، حالات روحی من بعد از تمام چیزهایی که طی این مدت تجربه کرده ام، اصلا در شرایط خوبی نیست.»


حالا اما مجتبی فریدونی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن با انتشار عکسی از این مربی مونته نگرویی و نوشتن کلمه Coward که معادل فارسی آن "بزدل" معنی می شود، به رفتار این چهره واکنش نشان داده است.


پیش تر از این هم می شد قطعیت داد که رادو به ایران بازنخواهد گشت ولی انتشار این استوری نشان می دهد که مدیران باشگاه نیز دیگر علاقه ای به بازگشت این مربی ندارند و منتظر رسمی شدن دعوای حقوقی دو طرف هستند.

استوری عجیب عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋