دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قلیچ: بیرانوند و خوردبین برین جلو فقط قلعه نویی

قلیچ: بیرانوند و خوردبین برین جلو فقط قلعه‌نویی

دروازه بان سابق پرسپولیس علیه پیشکسوتان و همبازیان سابقش در این باشگاه طغیان کرده و در ویدئویی آن ها را به باد انتقاد گرفته است.

به گزارش" ورزش" وحید قلیچ در میان پیشکسوتان فوتبال ، متفاوت ترین راه را انتخاب کرده است. او که در دهه شصت و هفتاد دروازه بان پرسپولیس بود بعد از کنار رفتن از بازی ، روزهای سختی را سپری می کرد اما با بازگشت پروین به پرسپولیس ، قلیچ هم به عنوان مربی دروازه بان ها در این تیم مشغول به کار شد. دور شدن کامل پروین از فوتبال به معنای پایان کار وحیدقلیچ در پرسپولیس هم بود با این حال او در یکی دو سال اخیر یکی از چهره های فضای مجازی و اینستاگرام بوده است. او که ویدئوهایش را با تکه کلام معروف " سلام به همه اونایی که عاشقانه دوستشون دارم" شروع و با " دوستدار همه تون وحید قلیچ" به پایان می رساند در این مدت گهگاه جنجالی هم بوده است. او با ویدئوهایی که در یک لوکیشن خاص و یک تعویض روغنی معمولا ضبط می شوند اولین بارها با انتقادهایش از علیرضا بیرانوند سرو صدا کرد. او مدتی بعد مورد هجوم استقلالی ها هم در فضای مجازی قرار گرفت ، سپس با شاخ های اینستاگرامی سرشاخ شد  و در چند ویدئو هم به میثاقی مجری فوتبال برتر و مهدی تاج تاخت. آخرین ویدئوی او اما یک طغیان علیه پرسپولیس و همبازیان سابقش و پیشکسوتان نامدار این باشگاه است.


او که یک بار دیگر و پیش از عید امسال ، با مشکلاتی مواجه بود و امیرقلعه نویی سرمربی سپاهان به او کمک کرد ویدئویی را در حمایت از قلعه نویی منتشر کرده بود اما آخرین ویدئوی قلیچ ، جدای ازانتقاد تندش به محمودخوردبین پیشکسوت باشگاه و علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس ، از آن جهت که از یک استقلالی حمایت کرده است می تواند از سوی هواداران قرمز برایش دردسرهایی هم به همراه داشته باشد هرچند قلیچ در چند ویدئوی اخیرش از برخورد عده ای از هواداران پرسپولیس نیز ابراز ناراحتی کرده بود. البته که خیلی از بازیکنان همنسل قلیچ ، با این مشکل مواجه هستند که به دلیل کمبود منابع تصویری و خبری نسل جدید علاقمندان به فوتبال آن ها را نمی شناسند هرچند این دروازه بان سابق با فعالیت جدی در فضای مجازی و با ویدیوهای جنجالی اش برخلاف خیلی از همنسلانش دیده می شود. قلیچ در ویدئوی جنجالی اخیرش می گوید:" سلام به رفیقای خودم، همونایی که دوستشون دارم...آقا از پیشکسوت های پرسپولیس ، هیچکس سراغی از من نگرفت. دوماه است دارم التماس می کنم، صحبت می کنم هیچکس نیامد بگوید "  خرت به چند من؟". همین آقای خوردبین و پوردبین بروند جلو، آقای تاج برو جلو، آقای علیرضا بیرانوند برو جلو، فقط امیرقلعه نویی....فقط امیرقلعه نویی که هر هفته سراغ من را می گیرد و احوالم را می پرسد و مشکلی داشته باشم کمکم می کند. امیرقلعه نویی استقلالی است و با پرسپولیس کاری ندارد اما چقدر آقاست؟ چقدر بامعرفته. عاشقتم قلعه نویی به همه و همه جا می گویم."


باید دید این حرکت وحید قلیچ آیا با واکنش هایی از سوی پیشکسوتان پرسپولیس مواجه می شود یا اینکه مثل چند وقت اخیر در برابر انتقادهای این دروازه بان سابق سکوت می کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋