دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لوکاس هرناندز از نظر تاکتیکی ضعیف است

لوکاس هرناندز از نظر تاکتیکی ضعیف است

هانسی فلیکهانسی فلیک سرمربی بایرن می‌گوید مدافع فرانسوی این تیم، لوکاس هرناندز با وجود ضعف‌های تاکتیکی، فوتبالیست پویایی است.

به گزارش ورزش، لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ که اولین فصل حضورش در این را سپری می‌کند در این مدت دوران سختی را پشت سر گذاشته و اخیرا شایعاتی درباره جدایی‌اش از بایرن در تابستان مطرح شده. هانسی فلیک سرمربی بایرن حالا می‌گوید هرناندز برای بازی کردن در بایرن باید سرعت خود را افزایش دهد تا بتواند از نظر تاکتیکی با تیم هماهنگ شود.

 

لوکاس هرناندز از نظر تاکتیکی ضعیف است

 

هرناندز که ملی‌پوش فرانسوی است و با تیم ملی کشورش فاتح جام جهانی 2018 شده تابستان گذشته با قراردادی 80 میلیون یورویی از اتلتیکو مادرید به بایرن پیوست و در آلیانز آرنا انتظارهای زیادی از او می‌رفت.

 

فلیک که در روزهای اخیر و در بازی تیمش مقابل مونشن‌گلادباخ بعد از مدتها از هرناندز به عنوان بازیکن فیکس استفاده کرده بود درباره او گفت:" لوکاس یک حرفه‌ای تمام‌عیار است. من از پویایی او در تمرینها خوشم می‌آید. او مدتها غایب بوده و در نتیجه از نظر تاکتیکی ضعف‌هایی دارد".

 

سرمربی بایرن در ادامه گفت:" من از لوکاس هرناندز راضی هستم. هر بازیکنی ریتم خاص خودش را دارد. رویهم‌رفته من در او پتانسیل پیشرفت می‌بینم".

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋