دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

چراغ سبز ستاره بلژیکی برای بازی در اینتر

چراغ سبز ستاره بلژیکی برای بازی در اینتر

راجا ناینگولان، ستاره بلژیکی ابراز علاقه کرد زیر نظر آنتونیو کونته بازی کند.

به گزارش ورزش، راجا ناینگولان نیز یکی از بازیکنانی بود که تابستان سال قبل قربانی انقلاب کونته در اینتر شده و به صورت قزضی کالیاری پیوست. اما اخبار زیادی در مورد احتمال بازگشت راجا ناینگولان به اینتر برای فصل بعد منتشر شده و او نیز تلحویحا ابراز امیدواری کرد این اتفاق رخ دهد.

 

راجا ناینگولان گفت: "من در زندگی فداکاری زیادی نکرده ام، هر کسی روش زندگی خود را دارد. من همیشه مثل یک بازیکن حرفه ای زندگی نکرده ام و این موضوع را می دانم. اما برای من مهمترین چیز این است که یکشنبه مبارزه کنم و من همیشه این کار را کرده ام. ما باید با نمایشی که برای تیم ارائه می دهیم مورد قضاوت قرار گیریم و سپس در زندگی یک بازیکن باید آزاد باشد.

 

چراغ سبز ستاره بلژیکی برای بازی در اینتر

 

رابطه ام با مربیان؟ بیش از همه مدیون لوچانو اسپالتی هستم و او حرفه من را تغییر داد. استفانو پیولی هم برای من مهم بود و او من را در سری بی به میدان فرستاد، اما اسپالتی پست من را تغییر داد. من دوست داشتم با کونته هم کار کنم، زیرا در آن یک ماه عزم و شخصیت او را دیدم و در آن مقطع متوجه شدم کونته چه مربی بزرگی است.

 

مردم فکر می کنند من از یوونتوس متنفرم، اینگونه نیست اما من عاشق این چالش هستم. من می خواهم در مقابل بهترین ها برنده شوم. این یک رقابت خوب بود، زیرا من گفتم که هرگز به یوونتوس نمی روم و این کار را نیز نکردم. بله کمی دلم برای رم تنگ شده، اما زندگی ادامه دارد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋