دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جاستین کلایورت با پدرش متفاوت است

پائولو فونسکا:؛ جاستین کلایورت با پدرش متفاوت است؛ پائولو فونسکا، سرمربی رم به شایعات جدایی جاستین کلایورت از این تیم واکنش نشان داد.

جاستین کلایورت با پدرش متفاوت است


به گزارش ورزش، در روزهای گذشته گزارش هایی در رابطه با احتمال انجام یک معاوضه بین آرسنال و رم مطرح شد. گفته شد که باشگاه ایتالیایی قصد دارد برای جذب دائمی هنریک میخیتاریان، پدیده هلندی خود یعنی جاستین کلایورت را راهی لندن کند و مبلغی را هم علاوه بر این معاوضه دریافت نماید.

بسیاری از هواداران رم اما معتقد هستند که کلایورت دارای آینده بسیار روشنی است و باشگاه نباید این بازیکن را به فروش برساند. در واقع به نظر می‌رسد که نظر سرمربی رم نیز اینگونه است. فونسکا در این باره گفت: " او یکی از بازیکنان جوانی است که رم برای آینده رویش حساب باز می‌کند."

جاستین کلایورت با پدرش متفاوت است

فونسکا در رابطه با مقایسه جاستین کلایورت با پدرش یعنی پاتریک نیز گفت: " به نظرم آنها متفاوت هستند. پدرش بازیکن خوبی بود؛ یک مهاجم عالی. جاستین نیز لازم دارد که به اندازه او بازیکن خوبی باشد."

شایعات درباره جدایی جاستین کلایورت از رم و پیوستن این بازیکن به آرسنال در حالی مطرح شده که اخیراً این بازیکن از حضور در باشگاه ایتالیایی ابراز رضایت کرده بود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋