دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ساری به من خیانت کرد؛ انتخاب آنچلوتی اشتباه بود

ساری به من خیانت کرد؛ انتخاب آنچلوتی اشتباه بود

مالک ناپولی:؛ ساری به من خیانت کرد؛ انتخاب آنچلوتی اشتباه بود؛ آئورلیو دی لائورنتیس مالک جنجالی ناپولی معتقد است مائوریتزیو ساری از پشت به وی خنجر زده است.

به گزارش ورزش، مائوریتزیو سازی سه فصل عالی را در ناپولی پشت سر گذاشت و حتی فصل 18-2017 تا آستانه قهرمانی سری آ نیز پیش رفت. تیم او در هفته های آخر کم آورد و ساری هم تابستان 2018 راهی چلسی شد. پس از یک فصل تقریبا خوب در لندن، او به ایتالیا برگشت و حالا سرمربی یوونتوس است.

دو روز دیگر ناپولی و یووه در فینال کوپا ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت که برخورد دوباره ساری با تیم سابقش است.

ساری به من خیانت کرد؛ انتخاب آنچلوتی اشتباه بود

آئورلیو دی لائورنتیس مالک ناپولی در مورد جدایی ساری در سال 2018 گفت:« ساری به من خیانت کرد. او بحث پول بیشتر را مطرح کرد که توجیهی مزخرف برای جدایی بود؛ در حالی که هنوز دو سال دیگر با ما قرارداد داشت. یادم است مرا به خانه اش در توسکانی دعوت کرد و آن روز اصلا صحبتی از جدایی مطرح نکرد. یک بازی به پایان فصل هم بحث جدایی او مطرح نبود ولی به یکباره همه چیز عوض شد. احساس کردم او از پشت به من خنجر زده است.»

ساری به من خیانت کرد؛ انتخاب آنچلوتی اشتباه بود

انتخاب آنچلوتی:« معتقدم این یک اشتباه بزرگ از سوی من بود. سیستم کارلتو با سبک ناپولی همخوانی نداشت و به او فرصت کافی هم داده شد ولی نتایج ضعیف، چاره ای جز اخراج برایم باقی نگذاشت. ما هنوز هم رفقای خوبی هستیم ولی از همان ابتدا انتخاب آنچلوتی اشتباه بود. به جای او گتوزو را آوردم و گفتم سیستم را به همان 3-3-4 ساری برگردان. تغییری که به قیمت چند باخت متوالی تمام شد ولی حالا تیم در شرایط خوبی قرار دارد.گتوزو برعکس آنچلوتی یک مربی جنگجو است.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋