دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تماشاگر در لیگ برتر؛ ستاد تصمیم می گیرد

در خصوص حضور تماشاگر در بازی های لیگ برتر در دوران کرونایی سازمان لیگ تصمیم گیرنده نیست و تصمیم ستاد مبارزه با کرونا اعمال خواهد شد.

تماشاگر در لیگ برتر؛ ستاد تصمیم می گیرد

به گزارش ورزش، به تازگی سرمربی تراکتور خواستار این شده سازمان لیگ اجازه دهد این تیم در بازی های خانگی از حضور 10 هزار تماشاگر بهره ببرد. بنا به گفته سازمان لیگ این درخواست در صورت ارایه مکتوب به ستاد کرونا ارجاع داده خواهد شد تا تصمیم گیری کنند. در آخرین اطلاعیه صادر شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا مقرر شده بود بازی های لیگ برتر در فصل جاری بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

هم چنین بر اساس اعلام سازمان لیگ، تصمیم اتخاذ شده برای برگزاری بازی ها بدون حضور تماشاگر تنها برای بازی های باقی مانده این فصل است و برای برگزاری بازی های در فصل آینده با حضور تماشاگر یا بدون حضور تماشاگر تصمیمی اتخاذ نشده است. به تازگی در انگلیس اعلام شده اگر رشد کرونا هم چنان منفی باشد تیم های لیگ برتری اجازه پیدا خواهند کرد در بازی های خانگی از حضور تماشاگر بهره ببرند. البته در شروع تیم ها باید برای 10 درصد از ظرفیت استادیوم بلیط بفروشند.

خبرهای رسیده حاکی از آن است فدراسیون فوتبال قصد دارد بازی ایران در برابر هنگ کنگ در تاریخ 17 مهر را با حضور تماشاگر برگزار کند. به همین خاطر در ماه های آتی درخواست خود را به ستاد مبارزه با کرونا ارایه خواهد داد. البته قرار است در این بازی تماشاگران کمتری نسبت به بازی های قبلی و با فاصله گذاری اجتماعی در استادیوم استقرار داده شوند.

فیفا در تازه ترین اطلاعیه ای که صادر کرده با تشکر از فدراسیون های ملی برای از سر گیری بازی ها خواسته رفته رفته برای بازگشت تماشاگران به سکوها برنامه ریزی کنند. البته با رعایت پروتکل های بهداشتی و با کمک دولت ها.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋