دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برنامه اینتر به جای خرید ستاره بارسلونا جیست؟

برنامه اینتر به جای خرید ستاره بارسلونا جیست؟

اینتر از خرید آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بارسلونا منصرف شده و قصد دارد فصل بعد دوباره از راجا ناینگولان در ترکیب خود بهره گیرد.

به گزارش ورزش، راجا ناینگولان دو سال قبل و بعد از کش و قوس های فراوان راهی اینتر شد، اما مصدومیت های متوالی اجازه نداد او دوران درخشان حضور در رم را در سن سیرو نیز تکرار کند و در نهایت این بازیکن به دستور آنتونیو کونته و برای حفظ نظم و ترتیب در رختکن، از اینتر جدا شد.

 

برنامه اینتر به جای خرید ستاره بارسلونا جیست؟

 

راجا ناینگولان فصل جاری را به صورت قرضی در کالیاری سپری کرد، اما بندی اجباری برای خرید این هافبک بلژیکی وجود ندارد و به نظر می رسد کالیاری هم چندان مایل به حفظ این بازیکن نیست. حالا نشریه توتواسپورت مدعی شد احتمالا فصل بعد راجا ناینگولان دوباره به ترکیب اینتر بازگشته و برای این تیم باز کند.

 

در واقع اینتر پیش از این به شدت به دنبال جذب آرتورو ویدال، هافبک جنگنده و شیلیایی بارسلونا بود، اما حالا به این نتیجه رسیده مبلغ خرید ویدال را روی جذب ساندرو تونالی از برشا سرمایه گذاری کرده و برای این پست نیز از راجا ناینگولان استفاده کند. پپ ماروتا معتقد است این هافبک باتجربه در ترکیب کالیاری بازسازی شده و فصل بعد به اینتر کمک کند. بدین ترتیب به نظر می رسد با بازگشت راجا ناینگولان و اضافه شدن ساندرو تونالی، بازیکنانی چون بورخا والرو، ماتیاس وسینو و روبرتو گالیاردینی از اینتر جدا شوند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋