احسان حسینی

احسان حسینی

مقاله نویس

بهترین شامپو مو

شامپو مو باعث بهبود شرایط پوست سر، افزایش حجم موها ، پاکسازی عمیق‌تر مو و پوست سر و پاکسازی سموم آلودگی‌های محیطی می‌شود. این شامپو مو‌ های معمولی ، تیره و مشکی است و در پرپشت نشان دادن مو نقش بسزایی دارد. گرد و غبارو آلودگی‌ها را از روی موها پاکسازی می‌کند و باعث درخشش و براقیت موها می‌شود.

ساختمان کراتینی موهای رنگ شده و تحت درمان اغلب ضعیف می‌شوند،به همین دلیل شرکت کلیون اقدام به تولید شامپوی جدیدی برای این نوع موها کرده است‏.‏این شامپو نیز با عملکردی سه گانه ابتدا موها را با ملایمت ولی به صورتی موثر میشوید سپس با کمک کمپلکسی متشکل از هفت ویتامین موجود در خود، رطوبت مورد نیاز این نوع موها را تامین کرده و با استفاده از عناصر فعال و موثر از موها با تشکیل لایه ای محافظ به دور آنها در برابر عوامل مضر مختلف محافظت می نماید‏.‏

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش سریتا

شامپو تقویت موی سریتا دارای ترکیبات منحصر به فردی از عصاره های گیاهی، ویتامین ها و ترکیبات فعال می باشد که با مهار عوامل ریزش نقش مهمی در پیشگیری از ریزش مو دارد. علاوه بر این با تقویت فولیکول های مو، باعث رویش مجدد تارهای مو می گردد. ویژگی ها و خصوصیات این ترکیبات به شرح زیر می باشد.افزایش استحکام ریشه مو و خاصیت انعطاف پذیری آن با تولید لامینین فعال کننده چرخه رشد مو و درمان ریزش مو ارثی (آلوپسی آندروژنیک) مهار ریزش مو با مهار آنزیم 5- آلفا-ردوکتاز (آنزیم محرک ریزش مو)

 

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو فولیکا

بهترین شامپو همیشه گران‌ترین شامپو نیست. چیزی به‌عنوان بهترین شامپو وجود ندارد؛ بلکه هر‌فرد باید شامپوی مناسب خود‌را انتخاب کند. بهترین و مناسب‌ترین شامپو، محصولی است‌که بعد‌از استفاده‌از‌ آن موها دچار خشکی و زبری نشوند. باید توجه داشته‌باشید که شامپوی نامناسب یا استفاده‌ نامناسب از‌شامپو ممکن‌است سبب آسیب‌دیدگی بافت مو شود؛ مثلا نمی‌توان از تمام شامپوها هر‌روز استفاده‌کرد یا اگر موی بلندی دارید، تمام آن به یک‌نسبت چرب یا کثیف نخواهد شد.

 

احسان حسینی
احسان حسینی مقاله نویس

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋