vahidmahmoodi0860

vahidmahmoodi0860

توسط ۷ نفر دنبال می شود

دانلود سریال سقوط قسمت 9 نهم (فیلم کامل قسمت 9 سقوط)

دانلود قسمت 9 سریال سقوط (فیلم کامل قسمت 9 سقوط)

دانلود قسمت 9 سریال سقوط، دانلود قسمت نهم 9 سریال سقوط، دانلود قسمت نهم سریال سقوط [ کامل بدون سانسور ]، سقوط،سقوط قسمت 9، soughot E09 720p، سقوط قسمت 9 نهم ویدائو، سقوط قسمت 9 بدون سانسور،سقوط قسمت 9، سریال رایگان سقوط قسمت 9، سقوط قسمت 9 در تلگرام، سقوط قسمت آخر، سریال سقوط – قسمت 9، قسمت جدید سریال سقوط، قسمت جدید سریال سقوط

دانلود قسمت 9 سریال سقوط کامل به کارگردانی سجاد پهلوان زاده

دانلود قسمت نهم سریال سقوط

گروه فیلم : درام، اکشن

سال تولید : 1401

پخش : چهارشنبه ها ساعت هشت صبح

کارگردان : سجاد پهلوان زاده

بازیگران: 

تیم بازیگران سقوط همانطور که بالاتر خواندید، متنوع است و از ظرفیت معرفی بازیگران جدید بهره برده است. یعنی حضور بازیگران چهره در کنار جوانان. قهرمان اصلی سریال که یک زن است را یک بازیگر جدید و با استعداد بازی می‌کند.

  • حمید فرخ‌نژاد
  • با معرفی الناز ملک
  • عباس جمشیدی‌فر
  • سجاد بابایی

ابتسام بغلاتی، امین مبری، وحید آقاپور و…

حمید فرخ‌نژاد سابقه همکاری با مهدویان را در فیلم لاتاری دارد. او در آن فیلم هم در نقش یک مامور امنیتی حاضر بود و در سریال سقوط نیز نقشی مشابه را ایفا می‌کند. عباس جمشیدی‌فر که با درخشش در سریال زخم کاری و همینطور سریال یاغی ابعاد تازه‌ای از توانایی‌هایش را به رخ کشید در این سریال حضور دارد. سجاد بابایی نیز که پیش از این در فیلم سینمایی مرد بازنده با مهدویان همکاری داشت در دومین تجربه سریالی‌اش بعد از سریال خسوف در سقوط حضور پیدا کرده است.

خلاصه داستان :

سریال سقوط یک داستان عاشقانه را بر بستر یک رخداد سیاسی و جاسوسی روایت می‌کند. سقوط را باید داستان شجاعت زنان ایران دانست. زنانی که در هر شرایطی تلاش می‌کنند حق خود را از ظالم بگیرند و در این ماجرا دختری از ایران در چنگال دشمن گرفتار می‌شود و… برای دانلود قسمت 9 سریال سقوط ( قسمت آخر)به مرجع فیلم و سریال ایرانی مراجعه نمایید.

در خلاصه داستان سریال سقوط آمده است: «پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک‌شان، جانی دوباره می‌گیرد. آن‌ها برای آبیاری درخت عشق‌شان راهی ماه عسل می‌شوند… سفری که پایان‌اش تاریکی است.» این روایت با بهره‌گیری از بازیگران از اقوام گوناگون ایرانی و استفاده از ظرفیت حضور بازیگران جوان به یک اکشن جاسوسی جذاب تبدیل شده است.

منبع:  دانلود قسمت نهم سریال سقوط

 

vahidmahmoodi0860
vahidmahmoodi0860

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋