vafafh19

vafafh19

مطالعه و یادگیری سریع تر و بهتر :

کلی نگر فکر کنید: تفکر کل نگر ممکن است "پیشرفته ترین" تکنیک یادگیری باشد که به دانش آموزان کمک می کند چیزهای جدید یاد بگیرند. حتی ممکن است شنیده باشید که این کلمه برای توصیف یک طرز فکر کلی به جای یک تکنیک واحد استفاده می شود.

از نوع صحیح تکرار به نفع خود استفاده کنید: مفاهیم پیچیده اغلب نیاز به بررسی مجدد دارند تا به طور کامل جذب شوند. برای برخی افراد، این می تواند ماه ها یا حتی سال ها طول بکشد. تکرار مفاهیم و نظریه ها، از جمله مثال های عینی، جذب را بهبود می بخشد و فرآیند یادگیری را سرعت می بخشد.ترفندهای تکنولوژی

استفاده از مدل یادگیری کوانتومی (QL): مدل یادگیری کوانتومی در برخی از مدارس ایالات متحده به کار می رود تا فراتر از روش های آموزشی معمولی گسترش یابد و دانش آموزان را از طریق پنج جزء اصلی درگیر کند: پایه، جو، محیط، طراحی و تحویل.

ابزارهای لازم را دریافت کنید: بدیهی است که ابزارهای مختلفی برای یادگیری طراحی شده است. اگر مانند اکثر مردم این روزها به صورت آنلاین یاد می‌گیرید، پس کمک‌های مطالعه آنلاین مانند Quizlet و StudyBlue و همچنین جوامع آموزشی مانند Edmodo و Schoology را در میان ابزارهای بی‌شماری دیگر در نظر بگیرید.

تفکر انتقادی را بیاموزید: تفکر انتقادی مهارتی است که نه تنها برای فرآیند یادگیری ضروری است، بلکه شما را در طول زندگی نیز به همراه خواهد داشت. گفتار ویکی پدیا در مورد تفکر انتقادی را به عنوان نقطه شروع بخوانید. این شامل مهارت های تحلیلی خوب برای کمک به توانایی فرد برای یادگیری انتخابی است.

حل مسائل پیچیده را بیاموزید: برای انسان به طور کلی، زندگی مجموعه ای از مشکلات است که باید حل شوند و یادگیری تنها بخشی از این فرآیند است. به خصوص اگر مشکل پیچیده ای دارید، باید هنر حل مسئله پیچیده را یاد بگیرید.آموزش نکات پزشکی

برای معلمان، معلمان و والدین

جذاب باشید: سخنرانی ها اغلب یک طرفه هستند و بنابراین می توانند نتیجه معکوس داشته باشند. اطلاعاتی که صرفا شنیده یا مشاهده شده است (مثلاً از یک تخته سیاه در سراسر اتاق) اغلب فراموش می شود. آموزش فقط صحبت کردن نیست. بحث مهمتر است: از دانش آموزان سؤال بپرسید، سناریوها را ارائه دهید و آنها را درگیر کنید.

از اهرام اطلاعاتی استفاده کنید: یادگیری در لایه ها اتفاق می افتد. پایه ای محکم از دانش بسازید که بر اساس آن می توانید به افزودن مفاهیم پیشرفته ادامه دهید.

vafafh19
vafafh19

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋