elisa

elisa

رازهای یادگیری یک زبان جدید :

. اهداف یادگیری زبان را تعیین کنید

اولین قدم در یادگیری سریع زبان یا هر چیز دیگری، هدف گذاری است. اگر در وهله اول هدفی نداشته باشید، اندازه گیری موفقیت شما دشوار خواهد بود.دیکشنری های انگلیسی به فارسی

شما می خواهید به چه جیزی برسید؟ آموزش احوالپرسی برای سفر بعدی خود به کره؟ جملات خنده دار سوئدی älskare خود را تحت تاثیر قرار می دهید؟ به زبان چینی مسلط شوید؟

تعیین اهداف - که با موفقیت در بین ورزشکاران، کارآفرینان و دانش آموزان مرتبط است - به شما کمک می کند تا روی گام های بعدی خود تمرکز کنید، بر اهمال کاری ها غلبه کنید، با انگیزه بمانید و خود را پاسخگو نگه دارید.

هنگام تعیین اهداف، می توانید یادداشت SMART را دنبال کنید:

S – خاص

m- قابل اندازه گیری

a – قابل دستیابی

r- مربوطه

T - محدود به زمان

به عنوان مثال، به جای گفتن «من می‌خواهم به زبان فرانسه مسلط باشم»، می‌توانید بگویید «می‌خواهم در عرض شش ماه به سطح B1 در زبان فرانسه برسم». حتی می توانید با متعهد شدن به یادگیری 30 لغت واژگان فرانسوی مرتبط با خرید و غذا در عرض یک هفته، آن را بیشتر تجزیه کنید.نکته امنیتی برای گوشی های هوشمند

گام مهم دیگر این است که آن اهداف را یادداشت کنید و آنها را در جایی برجسته قرار دهید، مانند روی دیوار جلوی میز، در کمد یا آینه حمام (فقط مطمئن شوید که خیس نشود). همچنین می توانید یک یادداشت دیجیتال بنویسید و آن را به عنوان میانبر یا ویجت روی صفحه نمایش خود قرار دهید.

به این ترتیب، همیشه آنچه را که می خواهید به دست آورید، یادآوری خواهید کرد.

elisa
elisa

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋