مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت

مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت

آموزش تکنیک های سئو و دیجیتال مارکتینگ
توسط ۲ نفر دنبال می شود

راهنمای جامع برای خرید آهن

فولاد و آهن یکی از نیازهای اساسی بشر در صنایع مختلف است و به عنوان یکی از مهم ترین مصالح در صنعت ساختمان به شمار می رود. با توجه به روند رو به رشد جوامع امروزی، استفاده از فولاد و آهن هر سال در حال افزایش است. از آنجایی که فولاد در پروژه های ساختمانی و صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد، دانستن نکات خرید به شما کمک می کند تا انتخابی بهینه و هوشمندانه داشته باشید. بنابراین در این مقاله می خواهیم در مورد راهنمای خرید جامع آهن آلات صحبت کنیم. با ما بمان.

نقش آهن و فولاد در زندگی
میزان آهن موجود در پوسته زمین حدود 5 درصد است و ایران حدود 2 درصد از ذخایر جهان را در اختیار دارد. به همین دلیل تعداد زیادی تولید کننده در ایران وجود دارند که محصولات آهنی را با قابلیت های ویژه تولید می کنند.

با توجه به ویژگی هایی مانند مقاومت بالا، قابلیت استفاده مجدد، قابلیت بازیافت، دوام و استحکام بالا، آهن و فولاد در بسیاری از صنایع مانند خودروسازی، حمل و نقل، پروژه های ساختمانی و غیره استفاده می شود. با تولید محصولات متنوع، خرید مقرون به صرفه در اولویت سازمان ها و مصرف کنندگان قرار می گیرد.

راهنمای خرید سخت افزار و مشاوره کاربردی
قبل از سفارش و خرید پروفیل استیل باید به نکات زیر توجه کنید:

آشنایی با بهترین تولید کنندگان و برندها
شناخت نیازهای پروژه و انتخاب محصول با توجه به کاربرد آن
توجه به وزن استاندارد محصول از طریق جدول و جدول وزن
شناخت برند محصولات فولادی داخلی و خارجی
اندازه و ابعاد را بررسی کنید
اطمینان از استاندارد بودن و کیفیت بالای محصول
استعلام قیمت از سایت ها و مراجع معتبر
هزینه حمل و نقل را بررسی کنید
آشنایی با برندها و بهترین تولیدکنندگان
قبل از هر اقدامی، تحقیقات خود را انجام دهید، برندها را بشناسید و بهترین تولیدکنندگان را برای هر بخش فولادی بیابید. اگر قصد خرید میلگرد یا تیرآهن را دارید پیشنهاد می کنیم اولویت اول شما کارخانه ذوب اصفهان باشد. برای محصولات دیگر نیز تولیدکنندگان برتر وجود دارد که با کمی جستجو می توانید آنها را پیدا کنید.

تأیید استفاده از محصول و نیازسنجی
در بسیاری از پروژه ها، مدیر خرید زمانی که محصول دیگری برای آن کار مناسب بود، یک محصول فولادی را خریداری می کرد. در واقع دانستن اینکه محصول خریداری شده برای چه منظوری مناسب است برای کاهش هزینه ها بسیار مهم است.

به وزن محصول توجه کنید
یکی از مهم ترین نکات در خرید محصولات آهنی و فولادی توجه به وزن استاندارد محصول می باشد. هر چه وزن محصول به میز استال نزدیکتر باشد، کیفیت آن بالاتر خواهد بود. میز استال برای تمامی پروفیل های فولادی مجهز شده و ویژگی های استاندارد خود را نشان می دهد.

محصولات داخلی و وارداتی را مرور کنید
یکی از سوالاتی که همیشه ذهن خریدار را درگیر می کند، انتخاب بین محصولات داخلی یا وارداتی است. همانطور که گفته شد مقدار قابل توجهی از منابع آهن (در پوسته زمین) در ایران قرار دارد. به همین دلیل بهترین تولیدکنندگان فولاد منطقه در وسط کشور ما قرار دارند.

اکثر محصولات داخلی مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می شوند. توصیه می کنیم با خرید محصولات محلی باکیفیت در بودجه خود صرفه جویی کنید. در خرید محصولات داخلی به این نکته توجه کنید که قیمت آهن آلات و فولاد کارخانه ها با یکدیگر متفاوت است.

بررسی اندازه و ابعاد محصول
در هنگام خرید حتما به سایز و ابعاد درج شده روی محصول دقت کنید. به عنوان مثال، هر چه اندازه میلگرد بزرگتر باشد، استحکام و مقاومت آن بیشتر می شود. بنابراین، اندازه بخش ها را با توجه به اندازه پروژه (یک ساختمان کوچک یا یک آسمان خراش بزرگ) انتخاب کنید.

اطمینان از استاندارد و کیفیت محصول
در صورت امکان از فروشنده بخواهید برگه اطلاعات محصول را به شما بدهد. اگر در حال حاضر ورق استال در دسترس نیست حتما از یک سایت معتبر کمک بگیرید. تطبیق یک محصول با اطلاعات این جدول بسیار مهم است و استاندارد آن را نشان می دهد.

استعلام قیمت از سایت ها و مراجع معتبر
قیمت محصولات فولادی روزانه توسط کارخانه اعلام می شود. اما در بیشتر مواقع به لیست کارخانه ها دسترسی ندارید و باید از شرکت های واسطه کمک بگیرید. با جستجوی ساده قیمت کالای مورد نظر، لیست شرکت هایی به شما نمایش داده می شود که می توانید قیمت محصول را با هم مقایسه کنید.

هزینه حمل و نقل را بررسی کنید
یکی از مهمترین و اساسی ترین مسائلی که در خرید آهن آلات مطرح می شود هزینه حمل و نقل و بارگیری محصولات می باشد. توافق بر سر هزینه حمل و نقل محصولات به ویژه آهن بسیار مهم است. سعی کنید هزینه های حمل و نقل را به حداقل برسانید.

منبع: سایت خرید آهن فروشگاه آهن پایتخت

مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت
مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت آموزش تکنیک های سئو و دیجیتال مارکتینگ

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋