مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت

مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت

آموزش تکنیک های سئو و دیجیتال مارکتینگ
توسط ۲ نفر دنبال می شود

سیر تا پیاز طراحی وب‌سایت فروشگاهی

تمایل مردم به یک زندگی مدرن و البته راحت باعث شده است که فضای اینترنت روز به روز گسترش یابد و بسیاری از فروشگاه های فیزیکی نیز فروشگاه های آنلاین خود را راه اندازی کرده اند، هیچ تفاوتی در نوع کسب و کار آنها وجود ندارد، از فروشنده کالا گرفته تا ارائه دهنده خدمات، همه می خواهند در فضای اینترنت باشند تا کسب و کار خود را راه اندازی کنند.

از مزایای داشتن وب سایت فروشگاهی که بگذریم، به تأثیر نحوه طراحی سایت فروشگاهی و تأثیر مستقیم آن بر میزان خرید مشتری و درآمد فروشگاه می رسیم، این موضوع به قدری مهم است که کل این مقاله را از پالادیوم اختصاص می دهیم. آژانس تبلیغاتی به این موضوع. و سعی می کنیم سیر تا پیاز طراحی سایت فروشگاهی را به طور کامل شرح دهیم، از نحوه طراحی سایت با (وردپرس) تا هزینه طراحی سایت فروشگاهی، با ما همراه باشید، قطعا مطالب جالب زیادی خواهید خواند.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
بهترین راه برای طراحی سایت فروشگاهی چیست؟
50 میلی ثانیه طول می کشد تا کسی وب سایت شما را "پسند یا دوست نداشته باشد" این بدان معنی است که برداشت اولیه بسیار مهم است. همچنین طبق نظرسنجی اخیر Square، هشتاد و پنج درصد از کاربران اینترنت می گویند که داشتن یک وب سایت با کیفیت نیز جذاب است. به یک فروشگاه و این امر امکان خرید از آن فروشگاه را افزایش می دهد.

تنها با پیروی از بهترین شیوه های طراحی وب سایت، یک طراح وب سایت می تواند اطمینان حاصل کند که مشتریان آنلاین هنگام ورود به سایت فروشگاه تجربه خوبی داشته و این کاربران می توانند مشتریان دائمی سایت شوند.

هر کسی که کامپیوتر داشته باشد می تواند در عرض چند دقیقه بدون هیچ مهارت خاصی شروع به ساخت یک سایت وردپرس کند.

انتخاب نام دامنه مناسب و خرید آن "برای انتخاب نام دامنه سعی کنید از ارتباط آن با نحوه کار و برند شما اطمینان حاصل کنید. همچنین می توانید از تمامی فروشگاه ها و دامنه های آنلاین یک دامنه مناسب خریداری کنید"
میزبان "سکوی اینترنتی که وب سایت شما در آن قرار دارد"
پلتفرم طراحی سایت وردپرس را دانلود کنید و سپس سایت را طراحی کنید
مراحل طراحی سایت فروشگاهی به بهترین شکل
بعد از اینکه نام دامنه را انتخاب کردید و هاست خریداری کردید حالا نوبت به ایجاد فروشگاه می رسد که در زیر به یکی از بهترین روش های طراحی وب سایت فروشگاهی قدم به قدم اشاره کرده ایم.

مرحله 1: پلت فرم فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید
بزرگترین اشتباه اکثر کاربران این است که پلتفرم مناسب برای فروشگاه آنلاین خود را انتخاب نمی کنند.

دو پلتفرم تجارت الکترونیک محبوب وجود دارد که توصیه می کنیم:

Shopify + WordPress
وردپرس + ووکامرس
بسیاری از طراحان سایت WooCommerce Shopify را به Shopify ترجیح می دهند زیرا علاوه بر دلایل دیگری که در این مقاله به آنها اشاره نشده است، Shopify هزینه های بالایی دارد (هزینه ماهانه برای شروع 29 دلار است که با پیشرفت فروشگاه افزایش می یابد).

همچنین بخوانید:
واژه نامه طراحی وب سایت: تفاوت بین UI و UX در طراحی وب سایت و اهمیت آنها
اکثر کاربران WordPress + WooCommerce را به دلیل انعطاف پذیری که ارائه می دهد انتخاب می کنند.

به طور کلی، برای انتخاب بهترین پلت فرم طراحی وب سایت

ابزار
قیمت گذاری
امکانات طراحی
نمای موبایل
توجه کنید

مرحله دوم: مخاطب هدف "شخصیت کاربر" را مشخص کنید
یکی از اولین مواردی که در طراحی فروشگاه اینترنتی باید در نظر گرفت این است که به چه کسی می فروشید؟ این برای تعیین محصولات برای فروش، طراحی وب سایت، تکنیک های بازاریابی و سایر نیازهای سایت مهم است.

اگر در حال بهینه سازی سایت فروشگاهی هستید، شخصیت های کاربر با خریدهای قبلی آنها و همچنین نظرات و اقدامات کلی آنها مشخص می شود.

 اگر یک فروشگاه آنلاین را از ابتدا راه اندازی می کنید، به مخاطبی که می خواهید هدف قرار دهید فکر کنید، از خود بپرسید:

آن ها چند ساله هستند
آنها کجا زندگی می کنند
آنها به چه چیزی نیاز دارند؟
و غیره
اگر در شبکه های اجتماعی مختلف گروه دارید، می توانید اطلاعات مهمی را از کاربران خود دریافت کرده و بر اساس آن سایت را طراحی کنید.

طراحی سایت فروشگاه سیر تا پیاز
مرحله سوم، طراحی و ساخت یک فروشگاه اینترنتی
در این مرحله پس از نصب پلتفرم های طراحی سایت و داشتن دانش کافی در مورد آن، می توانید شروع به طراحی سایت کنید، هرچند می توانید المان های سایت را مطابق با سلیقه خود در وردپرس بچینید، اما در نظر داشته باشید که شخصیت کاربری خاص خود را دارید. . و باید بر اساس آن طراحی کنید.

به عنوان مثال، اگر کاربران وب سایت فروشگاه شما کودکان هستند، حتما از تم شاد و تصاویر زیاد استفاده کنید، برای وب سایت هایی که علمی تر هستند، حتما از فونت های خوانا و رنگ های خنثی تر استفاده کنید، عموما این عناصر تأثیر مستقیم دارند. در ورودی سایت

عوامل موثر بر طراحی وب سایت فروشگاهی
به طور کلی، شش عامل طراحی می تواند تأثیر بگذارد 

بر تصمیم خرید آن‌ها تأثیر بگذارد و بیش از نیمی از آنها گفته‌اند که ترکیبی از عکس‌های نزدیک و دور مهم است.» در صورت امکان سعی کنید از یک دوربین باکیفیت برای گرفتن عکس از محصولات فروشگاه استفاده کنید. سفید باشد و از تمام زوایای محصول عکس باکیفیت بگیرید و در نهایت آرم فروشگاه در گوشه سمت راست یا چپ بالا درج شود و با کیفیت باشد.

همچنین بخوانید:
طراحی لوگوی حرفه ای مهمتر از نان است! (7 دلیل قانع کننده!)
3. ناوبری سایت
وقتی کاربر وارد یک سایت فروشگاهی می شود، در واقع باید به صورت فیزیکی وارد همان فروشگاه شود، در فروشگاه فیزیکی مشتری می تواند وارد فروشگاه شود و محصولات را مشاهده کند، قیمت ها را دریافت کند، مقایسه کند و محصولات مشابه را ببیند. سفر مشتری در فروشگاه اینترنتی نیز باید رصد شود تا در صورت جستجوی کاربر کلمه لباس نوزاد، تمامی متمایزترین آیتم های سیسمونی به کاربر نمایش داده شود. نقش در وب سایت" . در قسمت ناوبری نکات بسیار دیگری وجود دارد، به عنوان مثال کیفیت و تعداد انتخاب کاربر هنگام خرید نکته مهمی است.

4. طراحی واکنشگرا یا طراحی تعاملی
دستگاه‌های تلفن همراه تقریباً نیمی از کل ترافیک اینترنت را تشکیل می‌دهند و داشتن طراحی واکنش‌گرا به وب‌سایت شما اجازه می‌دهد تا به درستی در همه دستگاه‌ها بارگذاری شود، بدون اینکه کاربر مجبور باشد صفحه را برای تنظیم نمایشگر فشار دهد.

در حالی که بیشتر تم ها به گونه ای طراحی شده اند که سازگار با موبایل باشند، همچنین مهم است که زمان بارگذاری آنها را نیز در نظر بگیرید، بنابراین هنگام خرید یک قالب وب سایت اصلی این را در نظر داشته باشید.

5. محتوای جذاب
هر چه محتوای سایت فروشگاه جذابتر باشد، می تواند شانس تبدیل شدن کاربر به خریدار دائمی را افزایش دهد، به عنوان مثال، اگر کاربر محتوای متنی جامعی در مورد محصول در کنار محصولات ببیند، احتمال خرید بسیار بیشتر از آن است. اگر محتوای متنی وجود نداشته باشد، خریدها را روی آن نشان ندهید.

6. یک استراتژی برندینگ قوی ایجاد کنید
با برندسازی قوی فروشگاه، فروشگاه آنلاین خود را به یاد ماندنی کنید. برندسازی شامل همه چیز از نام کسب و کار، لوگو، پالت رنگ و لحن صدای شما می شود، برند تجاری شما باید با نوع شرکت شما و مخاطبان هدف شما مناسب باشد.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی
بدون شک اگر بدانید با راه اندازی و بهینه سازی وب سایت فروشگاهی چه درآمدی می توانید داشته باشید، دیگر هزینه طراحی سایت فروشگاهی را در نظر نخواهید گرفت. اما به طور کلی باید بگوییم که هزینه ساخت وب سایت فروشگاهی به عواملی مانند;

قیمت گذاری هاست و دامنه
طراحی صفحه
نوع قالب
این که آیا سایت چند زبانه است یا خیر
مدت زمان نگهداری
سرعت سایت
امنیت
ویژگی های دیگر مانند چت آنلاین، جذابیت بصری، طراحی واکنش گرا، پویایی سایت، توجه به برندسازی، سئو سایت و غیره.
و اگر می خواهید ساده ترین وب سایت و بهینه ترین وب سایت فروشگاهی را راه اندازی کنید، باید حداقل 500 تا 600 هزار تومان هزینه کنید. باز هم می گوییم این قیمت به قیمت یک وب سایت فروشگاهی با حداقل امکانات و کارکرد است.

نتیجه
مفتخریم که تا این قسمت از مقاله همراه ما بودید. برای مشاهده مطالب جذاب تر می توانید به وبلاگ شرکت برندسازی و طراحی سایت پالادیوم مراجعه نمایید.

 همچنین در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان طراحی پالادیوم در مورد طراحی سایت با (وردپرس) و اطلاع از هزینه های طراحی سایت با شماره 09032341006 تماس بگیرید و مشاوره رایگان رزرو کنید.

مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت
مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت آموزش تکنیک های سئو و دیجیتال مارکتینگ

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋