مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت

مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت

آموزش تکنیک های سئو و دیجیتال مارکتینگ
توسط ۲ نفر دنبال می شود

مهاجرت به آلمان - چگونه به آلمان مهاجرت کنیم؟


مهاجرت به آلمان برای دیدارهای خانوادگی
مواردی وجود دارد که افراد به دلایل مختلف به آلمان مهاجرت می کنند اما مجبورند خانواده خود را در کشور خود ترک کنند. همه همسران و فرزندان زیر 16 سال می توانند برای پیوستن به همسر یا والدین خود برای مهاجرت به آلمان اقدام کنند.

برای واجد شرایط بودن برای مهاجرت مجدد به خانواده ، همسران باید ثابت کنند که متاهل هستند و فرزندان باید گواهی تولد داشته باشند. برای کودکان زیر 16 سال، لازم نیست مهارت های زبان آلمانی داشته باشند، زیرا فرض بر این است که آنها می توانند آن را به سرعت یاد بگیرند. با این حال، برای کودکان بالای 16 سال، باید مدرک کافی دال بر مهارت زبان آلمانی و توانایی سازگاری و ادغام وجود داشته باشد.

در مورد همسران، آنها برای واجد شرایط بودن باید حداقل مدرک زبان آلمانی A1 را داشته باشند. اگر همسر قبلاً در آلمان می توانست کار کند، همین امر در مورد همسری که در حال پیوستن بود نیز صدق می کرد. ویزای همسران دارای شرایط مشابهی است.

اگر مشکل عملی در پرونده خود دارید یا باید به دنبال کاهش خطر رد شدن درخواست خود هستید، با کارشناسانی در این زمینه مانند کسانی که در Schlun & Elseven مشاوره جامع برای اتحاد مجدد خانواده ارائه می دهند، همکاری کنید .

مجوزهای اقامت آلمان
زمانی که یکی از ویزاهای مهاجرت را دریافت کردید، اجازه اقامت نیز دریافت خواهید کرد. مجوزهای اقامت می تواند موقت و دائمی باشد. اجازه اقامت موقت به اتباع خارجی این امکان را می دهد که برای مدت مشخصی در آلمان بمانند و سپس به کشور خود بازگردند. اجازه اقامت دائم به این معنی است که یک تبعه خارجی می تواند تا زمانی که بخواهد در آلمان بماند، می تواند هر زمان که بخواهد آلمان را ترک کرده و به کشور بازگردد. با این حال، اجازه اقامت دائم به این معنا نیست که شما یک شهروند آلمانی بگیرید. این یک فرآیند کاملاً دیگر است. به طور کلی آلمان دارای دو اجازه اقامت موقت و یک اجازه اقامت دائم است.

مجوز اقامت استاندارد
این نوع اجازه اقامت برای تمام مقاصد مهاجرتی که در بالا ذکر شد و برای اهداف دیگر مانند گذراندن دوره های آموزشی برای آلمانی های سابق که می خواهند به آلمان بازگردند و کسانی که به دلایل سیاسی و بشردوستانه به آلمان می روند استفاده می شود. مجوز اقامت استاندارد برای مدتی معتبر است و قابل تمدید است.

کارت آبی اتحادیه اروپا (EU).
کارت آبی اتحادیه اروپا برای آلمان به کارگران خارجی (که شهروند کشورهای اتحادیه اروپا نیستند) داده می شود که دارای مدارک بالایی هستند و می خواهند در آلمان کار کنند و این مهارت ها را به کار گیرند. مدارک بالا به این معنی است که فرد دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در هر رشته ای است. برای واجد شرایط بودن برای کارت آبی اتحادیه اروپا، باید قبلاً در آلمان شغلی پیدا کرده باشید و حداقل حقوق سالانه باید 56800 یورو باشد.

کارت آبی اتحادیه اروپا به دارندگان خود این حق را می دهد که به مدت چهار سال در آلمان بمانند، با امکان تغییر مجوز اقامت آنها به اقامتگاه دائم. برای واجد شرایط بودن برای اقامت دائم، فرد باید تسلط کافی به آلمانی داشته باشد، شرایط مالی خاصی را برآورده کند و بیش از 33 ماه در محل کار خود در آلمان کار کرده باشد که مستلزم داشتن مهارت های کسب شده با بالاترین مدرک است.

مجوز اقامت یا مجوز اقامت دائم
اجازه اقامت دائم در آلمان، اجازه اقامت نامیده می شود. مجوز تسویه حساب به کسانی داده می شود که حداقل به مدت پنج سال دارای مجوز اقامت استاندارد یا کارت آبی اتحادیه اروپا بوده و شرایط زبان خاصی را دارند.

https://www.estahbanaty.org/immigration/germany/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86/

https://en.wikipedia.org/wiki/Immigration_to_Germany

مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت
مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت آموزش تکنیک های سئو و دیجیتال مارکتینگ

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋