مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت

مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت

آموزش تکنیک های سئو و دیجیتال مارکتینگ
توسط ۱ نفر دنبال می شود

خرید بک لینک و راهنمای کامل خرید بک لینک قوی

خرید بک لینک چیست؟ در این مقاله ابتدا به توضیح مفهوم می پردازیم. خرید لینک سپس در مورد اهمیت لینک ها، تفاوت لینک های خوب و بد و نحوه بررسی لینک های سایت صحبت خواهیم کرد. در نهایت، ما به شما راه هایی برای دریافت و خرید بک لینک های بیشتر برای خرید لینک ارائه می دهیم.

بازخورد یا خرید بک لینک چیست؟

بازخورد یک پیوند از یک سایت به سایت دیگر است. اگر شخصی در سایت خود به سایت شما لینک دهد، از آن سایت بازخورد دریافت خواهید کرد و اگر لینک او را بخرید و در سایت خود بازخورد بگذارید، به او بازخورد می دهید. نام دیگر بک لینک لینک های ورودی است.

قبل از ظهور موتورهای جستجو، بک لینک ها به سادگی بک لینک اقلام ناوبری را خریداری می کردند. با ظهور موتورهای جستجوی مختلف، این عنصر اساسی برای سئو سایت ها حیاتی شده است. در بخش بعدی بیشتر به این مشکل خواهیم پرداخت.

بازخورد چیست؟
پیوندهای آلمانی برای پیمایش صفحات وب کاربران حیاتی هستند.
چرا بازخورد مهم است؟
بازخورد معمولاً از سه جهت مفید و مهم است:

1. موثر در رتبه بندی
موتورهای جستجو، از جمله گوگل، بک لینک ها را قابل اعتماد می دانند. از این منظر می توان گفت که خرید بک لینک محمد جانبلاغی بازخورد در سایتی که صدای قابل اعتماد تری دارد، شانس بیشتری برای رتبه در گوگل دارد.

بازخورد مورد اعتماد Google
بازخورد مورد اعتماد Google
نتایج خرید مراجع پژوهشی مرتبط نیز این امر را نشان می دهد. هنگام مطالعه تأثیر پیوندها در رتبه بندی سایت ها، نتایج نشان می دهد که یک رابطه مستقیم و قوی بین تعداد پیوندهای یک سایت از یک دامنه، با ترافیک ارگانیک موتورهای جستجو در این سایت وجود دارد. بازخورد با کیفیت باعث افزایش رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل می شود. علیرغم تغییرات گسترده و خرید لینک های دائمی در الگوریتم گوگل، دستیابی به لینک های با کیفیت همچنان جزء ضروری استراتژی های سئو است.

2. بهبود دید
موتورهای جستجو با تحقیق در مورد پیوندهای موجود و کشف صفحات و محتوای جدید، صفحات موجود را بررسی می کنند. از آنجایی که گوگل و سایر موتورهای جستجو از صفحات پرطرفدارتری نسبت به سایت های دیگر بازدید می کنند، اگر سایت شما لینک یک سایت پربازدید داشته باشد، به احتمال زیاد توسط گوگل دیده می شود.

تأثیر بازخورد بر بهبود بودجه‌های خزنده و فهرست‌بندی سریع‌تر توسط ربات Google
اگر هیچ لینکی از سایت شما به سایت های دیگر وجود نداشته باشد، پیدا کردن سایت شما برای خرید لینک به سایت روباتیک گوگل سخت تر خواهد بود.

خوب است بدانید:
ایجاد بک لینک یکی از راه‌های تسریع روند ایندکس کردن سایت در گوگل و افزایش بودجه برای خزنده‌ها است. خرید لینک بسیاری از وب مسترهای استارت آپی از این روش برای افزایش سرعت ایندکس شدن صفحات گوگل استفاده می کنند.
3. ترافیک ارجاع را افزایش دهید
دلیل بازخورد هدایت کاربران به سمت منابع محتوای مفید و با کیفیت است. خرید بک لینک محمد جانبلاغی به همین دلیل قابل کلیک هستند. وقتی شخصی روی پیوندی به سایت شما که در سایت دیگری قرار داده شده است کلیک می کند، خرید بازخورد در واقع ترافیک را برای شما به ارمغان می آورد.

با خرید لینک های واقعی می توانید ترافیک بیشتری برای سایت خود ایجاد کنید و با ایجاد لینک به وب سایت های دیگر، مخاطبان بیشتری را جذب کنید. به طور کلی، ترافیک از بک لینک های سایت های دیگر، نرخ ترک تحصیل کمتری دارد.

بازخورد خوب چیست؟
قبل از اینکه به جزئیات بیشتر در مورد خرید پیوندها بپردازیم، کیفیت بازخورد را بشناسید. بد نیست بدانید که بازخوردها در سال های اخیر تغییرات زیادی کرده است. در گذشته دریافت بازخورد حتی از سایت های بی کیفیت و اسپم باعث افزایش رتبه سایت در گوگل می شد. اما با انتشار الگوریتم پنگوئن گوگل، تغییرات قابل توجهی در حوزه بازخورد ایجاد شده است. به طور کلی، همه مراجع یکسان نیستند. معیارهایی برای تشخیص بازخورد خوب از بازخورد ضعیف وجود دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

مرتبط بودن سایت
گوگل برای لینک های مرتبط ارزش بیشتری قائل است زیرا کاربران برای خرید بک لینک روی آن ها کلیک می کنند. معنی لینک های مرتبط چیست؟ فرض کنید یک فروشگاه ساعت دارای دو لینک از دو سایت است. اولی سایتی برای گربه ها و دومی سایتی برای فروش باتری. در این مورد، بازخورد دوم به دلیل مناسب‌تر بودن، ارزش بیشتری نسبت به اولی دارد.

این اصل در مورد آدرس های دامنه نیز صدق می کند. کسی که لینک های سایتی مانند watches.ir را خریداری می کند، بیشتر از کسی که از سایتی مانند cats.ir بازدید می کند، روی لینک یک سایت بازدیدکننده کلیک می کند.

قابلیت اطمینان بالای سایت
بازخورد سایت‌های قوی‌تر معمولاً «اعتبار» بیشتری نسبت به خرید لینک از سایت‌های ضعیف‌تر به ارمغان می‌آورد.

اعتماد یک صفحه با ترافیک ارگانیک آن ارتباط خرید بک لینک مستقیم دارد. با این حال، خرید لینک از لینک های یک سایت معتبر همیشه اینطور نیست

https://www.janbalaghi.ir/powerful-pyramid-backlinks/

مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت
مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت آموزش تکنیک های سئو و دیجیتال مارکتینگ

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋