مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت

مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت

آموزش تکنیک های سئو و دیجیتال مارکتینگ
توسط ۱ نفر دنبال می شود

خدمات سئو و سئو سایت برای آمدن به رتبه اول گوگل

در ادامه خدمات سئو  و سئو اصولی ترین ملزومات خدمات سئو و سئو را در نظر خواهیم گرفت و هر کدام را به تفصیل توضیح خواهیم داد. با ما بمان.

1- قابلیت Crawl: امکان مشاهده صفحات از گوگل
همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، خزنده گوگل دائما در حال جستجو در وب، ورق زدن صفحات جدید و به روز شده و شبیه سازی رفتار کاربران است. این ربات در واقع برنامه ای است که با نام Web Crawler شناخته می شود. خدمات خزیدن سئو و سئو وب سایت پیوندها را در صفحات مختلف در اینترنت ردیابی می کند، روشی که به عنوان خزیدن شناخته می شود. در نهایت، خزنده هر چیزی را که پیدا می کند به سرورهای گوگل گزارش می دهد.

برای همان خدمات سئو و دلیل سئو سایت، مهم است که اطمینان حاصل شود که صفحات شما می تواند توسط ربات گوگل خزیده و مشاهده شود. همچنین معماری سایت شما باید با استفاده از لینک های داخلی موثر، پیمایش در تمامی صفحات سایت را برای این ربات آسان کند. لینک داخلی لینکی است که در یک صفحه از سایت خود قرار می دهید و به صفحه دیگری در وب سایت خود پیوند می دهید. بعداً در مورد روابط داخلی مفصل صحبت خواهیم کرد.

چندین ابزار وجود دارد که می تواند به شما در تست خزیدن در وب سایت خود کمک کند.

یک راه آسان برای اینکه بفهمید سایت شما توسط گوگل بازدید شده است یا خیر و کدام خدمات سئو در لیست گوگل قرار دارند این است که عبارت "site: yourdomain.com" را در جستجوی گوگل وارد کنید.

نمایش صفحات-ایندکس شده-در-google
نحوه مشاهده صفحات ایندکس شده سایت با دستور (Site :)
لازم به ذکر است که استفاده از دستور (سایت :) روش دقیقی نیست و برای مشاهده دقیقتر صفحات ایندکس شده (ایندکس شده) می توانید به قسمت Index Coverage در سرچ کنسول گوگل مراجعه کنید. اگر هنوز برای کنسول جستجوی گوگل ثبت نام نکرده اید، از قبل خدمات سئو و سئو سایت محمد جانبلاغی را انجام دهید. با استفاده از این ابزار می توانید تعداد صفحات ایندکس شده، لینک های سایت ورودی و عملکرد سایت را برای کلمات کلیدی مختلف بررسی کنید.

نحوه بررسی نمایه صفحات در کنسول جستجوی گوگل را نشان دهید
چگونه خدمات سئو و سئوی سایت وضعیت ایندکس را در صفحه ای از سایت در کنسول جستجوی گوگل بررسی کنید
بیشتر بخوانید: کنسول جستجوی گوگل چیست؟ از 0 تا 100 کنسول جستجوی گوگل یاد بگیرید

اگر کل سایت شما یا برخی از صفحات هنوز توسط خدمات سئو و سئو گوگل ایندکس نشده اند، احتمالا دلایل زیر وجود دارد:

سایت شما یک سایت جدید است و هنوز توسط گوگل بررسی نشده است.
تعداد لینک های ورودی به سایت شما کم است.
ساختار لینک های داخلی سایت شما نامناسب است. خدمات سئو گوگل برای یافتن صفحات شما به لینک های داخلی نیاز دارند و صفحات بدون لینک داخلی معمولا ایندکس نمی شوند.
با استفاده از تگ No-index در تنظیمات فنی سایت، از ایندکس شدن سایت یا صفحه توسط ربات های موتورهای جستجو جلوگیری کرده اید.
تنظیمات فایل Robots.txt: این فایل یک فایل متنی است که به گوگل می گوید کدام قسمت های سایت را می تواند بررسی کند و بررسی کدام قسمت ها ممنوع است.
بیشتر بخوانید: robots.txt چیست؟ معنی و نحوه ایجاد robots.txt

2- سازگاری با موبایل
با گسترش تلفن های هوشمند که از خدمات سئو و سئو برای کارهای روزمره استفاده می کنند، افراد بیشتری با تلفن های همراه خود در گوگل جستجو می کنند. طبق آمار ۶۳ درصد از جستجوهای گوگل از طریق تلفن همراه انجام می شود. در سال 2019، گوگل اعلام کرد که برای ایندکس کردن وب سایت ها، ربات گوگل در حال تحقیق در مورد نسخه موبایل سایت است. این تغییر اهمیت داشتن نسخه سازگار با موبایل را بیشتر کرده است. خدمات سئو محمد جانبلاغی برای بررسی سازگاری وب‌سایت خود با دستگاه‌های تلفن همراه، می‌توانید از ابزار تست سازگاری تلفن همراه با نام Mobile Friendly Testing Tool که توسط گوگل ارائه شده است استفاده کنید.

وضعیت سازگاری وب سایت Ladder Digital Group را در ابزار تست سازگاری موبایل گوگل بررسی کنید
بررسی سازگاری با خدمات سئو و سئوی موبایل در وب سایت گروه نردبان با ابزارهای ویژه گوگل. اگر سایت شما با دستگاه های تلفن همراه سازگار است، پیام صفحه مناسب برای دستگاه های تلفن همراه را مشاهده خواهید کرد.
سازگاری وب سایت ها با دستگاه های تلفن همراه یکی از مهمترین نکات سئو سایت ها برای خدمات سئو و سئو است و شامل موارد زیر می باشد:

واکنش گرا باشید یا سایت را به درستی در دستگاه های مختلف نمایش دهید
دسترسی آسان به منوی تلفن همراه
از تصاویر کوچک استفاده کنید
خوانایی متون و انتخاب فونت مناسب
خوب است بدانید:
به گفته Adobe، اگر سایت شما در تلفن های همراه عملکرد خوبی نداشته باشد، خدمات سئو از هر ده بازدیدکننده، هشت نفر را ترک خواهند کرد.
امروزه اکثر توسعه دهندگان وب به اهمیت سازگاری با موبایل واقف هستند و اگر قصد طراحی سایت با وردپرس را دارید، اکثر موارد اساسی در مورد سازگاری با موبایل با انتخاب یک قالب وردپرس معتبر و مناسب حل خواهد شد. اما یک سرویس مهم دیگر سئو و سئو سایت سئوی موبایلی وجود دارد که نیاز به توجه بیشتری دارد: سرعت بارگذاری سایت! با توجه به محدودیت های موبایل

منبع: خدمات سئو سایت و انجام سئو به صورت حرفه ای

مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت
مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت آموزش تکنیک های سئو و دیجیتال مارکتینگ

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
فروشگاه اینترنتی پوست کالا
نمونه کار هاتون لطفا بذارید
مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت
سلام مهربان
لطفا در اینجا می تونید مشاهده کنید

https://www.janblaghy.top/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D9%88-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋