مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت

مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت

آموزش تکنیک های سئو و دیجیتال مارکتینگ
توسط ۲ نفر دنبال می شود

شرکت طراحی سایت برای ارائه بهترین خدمات طراحی سایت

در دسترس بودن یک وب سایت برای رونق کسب و کار؛ داشتن یک وب سایت حرفه ای به یک نیاز جدی برای هر کسب و کاری تبدیل شده است.

سلب مسئولیت: تحریریه زومیت هیچ نقشی در تولید این محتوای تبلیغاتی ندارد و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در نتیجه اولین قدم برای آنلاین شدن، انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت است. البته تعریف بهترین ها برای هر کسب و کاری می تواند کاملا متفاوت باشد و ارتباط مستقیمی با هدف اصلی شما از طراحی سایت، بودجه ای که در نظر دارید و نوع خدمات یا محصولات ارائه شده در آن خواهد داشت.

در این مقاله شما را با مهم ترین عواملی که در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت باید در نظر بگیرید آشنا می کنیم.

زبان برنامه نویسی و سیستم مدیریت محتوا

یکی از عواملی که در انتخاب شرکت طراحی سایت جانبلاغی باید به آن توجه کرد. این زبان برای برنامه نویسی یا استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا و غیره است.

بسیاری از شرکت ها هنگام راه اندازی کسب و کار خود سعی می کنند به نمونه های موفق نگاه کنند و عملکرد آنها را تقلید کنند. بنابراین آنها تصمیم می گیرند که سایت آنها php یا asp باشد یا حتی تصمیم می گیرند که سایت باید با سیستم های مدیریت محتوای رایج مانند وردپرس طراحی شود یا از یک CMS خاص استفاده کند.

زبان های برنامه نویسی شباهت زیادی به زبان های رایج دنیا مانند فارسی و انگلیسی و ... دارند. دانستن یک زبان به معنای ساختن یک متن قوی یا یک شعر زیبا نیست. چه بسیار شاعرانی که توانسته اند به زبان فارسی در سراسر جهان شناخته شوند و چه بسیار افرادی که نمی توانند با این زبان مطالب ساده را به صورت روزانه منتقل کنند و ادبیات فاخری ندارند.

یک زبان برنامه نویسی یا سیستم مدیریت محتوا به تنهایی نمی تواند موفقیت شما را تضمین کند، اما تسلط یک شرکت طراحی سایت به آن زبان باید دغدغه شما باشد. میزان تسلط را می توانید از نمونه کارهای این مجموعه و حتی از سایت خود شرکت بررسی کنید.

به طور کلی می توان گفت هر زبان برنامه نویسی یا سیستم مدیریت محتوایی که توسط یک فرد متخصص و توانمند استفاده شود می تواند شما را به اهداف طراحی یک وب سایت ارزشمند برساند و به جای انتخاب زبان به دنبال متخصص و سپس برای تحقق امکانات مورد نظر خود کاملاً اعتماد کنید. در ادامه به عوامل مهم در انتخاب طراح سایت می پردازیم.

یک فروشگاه، شرکت یا سایت خلاق طراحی کنید

هدف هر مجموعه یا کسب و کاری ایجاد یک وب سایت متفاوت است. برای هر نوع وب سایتی می توانید متخصصان زیادی را در یک محیط طراحی وب سایت رقابتی بیابید. به عنوان مثال، شرکت هایی هستند که در طراحی وب سایت شرکت های هواپیمایی یا وب سایت پزشکان تخصص دارند.

البته تخصص در یکی از زمینه های طراحی سایت مانند طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت خلاقانه به معنای ضعیف بودن مجموعه در پروژه های دیگر نیست، بلکه زمانی که شما حق انتخاب بین دو یا چند مجموعه را دارید. ، می توانید بر اساس پورتفولیوهای موفق تصمیم خود را بگیرید و حوزه های تخصصی هر کدام را بسازید.

می توان گفت اکثر شرکت ها در زمینه طراحی سایت شرکتی دارای تجربه و نمونه کار هستند اما فروشگاه های آنلاین و سایت های خلاقانه به تجربه و تخصص بیشتری نیاز خواهند داشت.

نمونه کار شرکت طراحی سایت

مهمترین معیار ما برای انتخاب شرکت طراحی سایت نمونه کار قبلی این شرکت است. با مراجعه به وب سایت این شرکت می توانید لیست نمونه کارها و برندهایی که با این مجموعه همکاری داشته اند را شناسایی کنید.

تلویزیون وب

در بین نمونه کارهای طراحی سایت، نه تنها به عناصر مرتبط با موضوع فعالیت خود توجه کنید، بلکه تمامی نمونه ها را به دقت بررسی کرده و کیفیت طراحی و کدنویسی آنها را تحلیل کنید.

هنگام بررسی نمونه کارها باید عواملی مانند طراحی شخصی و خلاقانه، سرعت بارگذاری صفحه، نمایش تلفن همراه و تجربه کاربری در نظر گرفته شود.

پس از بررسی دقیق نمونه کارها، باید میزان رضایت مشتری از این همکاری را بررسی کنید. به عنوان مثال، سایت ممکن است برای شما مناسب باشد، اما به طور اساسی با مشتری اصلی متفاوت است. یا در مسیر طراحی و تحویل با تاخیرهای طولانی و نگهداری ضعیف. برای روشن شدن هر گونه ابهام در مورد یک شرکت طراحی وب سایت، از مشتریان خود سؤال بپرسید.

رضایت مشتری

نمونه کارها در وب سایت شرکت معمولا تجربیات موفق و پروژه های بزرگ هستند، در حالی که می توانند تنها 20 درصد از مشتریان مجموعه را پوشش دهند. اگر می توانید با جستجو در اینترنت می توانید سایر نمونه کارها و نظرات کاربران در شبکه های اجتماعی را تحلیل کنید.

اطلاعات تماس مجموعه یا مدیر موجود در نمونه کار انتخابی را از قسمت تماس با ما بیابید و در صورت امکان مستقیماً از طریق آنها با او صحبت کنید.

https://virgool.io/@selenakala166/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-tfgyyt5flkux 

مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت
مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت آموزش تکنیک های سئو و دیجیتال مارکتینگ

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋