uriumanth

uriumanth

لباس کار و ویژگی هایش

در این مقاله به خرید لباس کار خواهیم پرداخت 

شاید برای شما سوال پیش بیاید در این وضع خطرناک کرونا چگونه و بدون دردسر بتوانیم لباس کار خارجی بخریم ، امروزه اکثر کسانی که قصد خرید لوازم وتجهیرات ایمنی را دارند مجبور هستند برای این کار به فروشگاه های معتبری که در سرتاسر شهر وجود دارد مراجعه کنند.

ولی امروزه با رشد تکنولوژی و ابزارهای موجود، برای خرید کردن راههای مختلفی به وجود آمده است که یکی از آنها خرید اینترنتی می باشد ، دیگر لازم نیس برای خرید تجهیرات ایمنی خود به بیرون از خانه بروید شما میتوانید در خانه بمانید و لباس کار خارجی خود را سفارش دهید

امروزه تهیه لباسکار مرغوب و قیمت مناسب کار بسیار سختی شده است اکثر فروشگاه های تجهیرات ایمنی از جنس های نامرغوب استفاده میکنند ، شرکت تولیدی لباسکار محیا پوشش برای رفاه مشتریان خود سعی کرده همیشه از بهترین پارچه ها در تهیه تجهیرات ایمنی خود به کار ببرد که در این کار نیز پیشگام از بقیه رقبای خود بوده است و با تولیدی محصولاتی همچون لباسکار دو تیکه ، لباسکار مهندسی ، لباسکار خلبانی و … محصولات دیگر همیشه سعی در تنوع محصولات خود داشته است .

لباسکار یک وسیله ای است که استفاده از آن در کار الزامی می باشد و همه پرسنل باید به هر نحوی از آن استفاده کنند ، این کار باعث نظم در کار میشود همچنین بسیاری از محققان بر این اعتقاد دارند استفاده از لباسکار درکار باعث حفظ انسان از خطرات در کار می شود،ولی این هم باید در نظر داشته باشیم نکات ایمنی را نباید نادیده بگیریم .

لباس کار خارجی
لباس کار خارجی

قیمت لباس کار

قیمت لباس کار در فروشگاه اینترنتی لباس کار سیف شو بسیار متنوع است 

قیمت لباس کار به عوامل متعددی بستگی دارد و این عوامل عبارت اند از: نوع پارچه، زمان مد نظر، تعداد سفارش، فروشگاهی که از آن خریداری می کنید و حرفه مورد نظر. نوع پارچه از تمامی موارد گفته شده، مهم تر است به این دلیل که نوع پارچه مشخص می کند شما آسیب ببینید یا خیر!

لباس کار انواع مختلفی دارد و حرفه های خطرناک نیاز به لباس های ایمن و راحت نیز دارد اگر این مورد رعایت نشود سلامتی فرد به خطر می افتد. مثال: یک پرستار لباس راحت و خنکی باید بر تن کند در صورتی که یه فرد آتش نشان باید لباس ضد حریق بر تن کند.

در بحث قیمت لباس کار، شما فقط نباید به قیمت توجه کنید همیشه کیفیت حرف اول و آخر را می زند شما می خواهید در مدت زمان طولانی، لباس کار خود را بپوشید پس اگر در آن راحت نباشید نمی توانید تمرکز خود را به سمت شغلتان ببرید.

لباس کار باید کاملا اندازه باشد، اتصالات و سنگینی اضافه نداشته باشد، جنس پارچه آن معمولا باید از نوع کجراه باشد البته مدل های مختلفی وجود دارد اما افرادی که در صنایع پتروشیمیایی در حال کار هستند باید لباس هایی بپوشند که از سلامت آن ها محافظت کند و پارچه خراب نشود.

شما با عتماد به سات هیوا تجارت امید می توانید بهترین و با کیفیت ترین لباس را خریداری کنید، البته این فروشگاه هم به صورت عمده و هم به صورت تکی فعالیت می کند و خرید انبود برای هر چیزی بسیار به صرفه تر از خرید تکی است.

فروش عمده لباس کار راحتی نیست؛ هست؟
در یکی از یادداشت‌های قدیمی درباره مهم‌ترین دلایل خرید لباس کار صحبت کردیم. اما این بار، بد نیست تا کمی هم از دید فروشندگان این محصولات به مسأله نگاه کنیم. با این روش بهتر می‌توانیم درکی از دید ایشان به دست آوریم. همچنین اگر در میان خوانندگان گرامی، فعالان حوزه فروش عمده لباس کار نیز حضور داشته باشند، می‌توانند نکات جالبی را در حوزه فروش حرفه‌ای در گوشه‌ی ذهن، یادداشت نمایند.


فروش عمده لباس کار به چه قیمتی؟
اگر با مباحث پیشرفته بازاریابی و فروش آشنایی داشتهد باشید، می‌دانید که فروش عمده لباس کار یک فعالیت تجاری از نوع B2B‌ است. به این معنا، این یک تجارت حرفه‌ای و سطح بالا به شمار می‌رود که هر دو طرف آن افراد متخصص در حوزه‌ی کاری به شمار می‌روند. به همین علت باید در چنین مبادلاتی به شدت نسبت به جزیات رفتار حرفه‌ای حساس بود.

 

از مهم‌ترین موارد مورد توجه در این حوزه، «نفروختن به هر قیمت» است. به این معنی، باید در این تجارت تلاش کنید تا به مشتری درست، کالای نادرست نفروشید. دلیل این امر کاهش رضایت مشتریان در صورت روی دادن چنین امری است. چنین مشتری‌ای دیگر برای تامین نیازهای خود به شما مراجعه نخواهد کرد.

به همین علت در چنین معاملاتی، فروشنده خود باید به دنبال کشف نیازهای مشتری و پاسخ دادن به بهترین وجه نسبت به آن باشد. به یاد داشته باشید که اگر مشتری احساس کند شما نسبت به نیازهای او اهمیت می‌دهید، به شما بیشتر اطمینان می‌کند و احتمال موفقیت فروش بالاتر می‌رود. بنابراین این بار هنگام مذاکره، کمی از حجم صحبت‌ها بکاهید؛ و به «گوش کردن» بیشتر بها دهید.

انتخاب و خرید لباس کار
لباس کار یکی از وسایل مهم و ضروری می باشد که وجود آن قبل از شروع کار بسیار لازم است. در همین راستا شما با مسئله بسیار مهم هزینه خرید لباس مخصوص کارکنان یک مجموعه مواجه خواهید شد.

با توجه به شرایط اقتصادی موجود و گرانی های بیش از حد در بازار، نمی توان در مورد قیمت لباس مقدار خاصی را تعیین نمود اما عواملی هستند که به طور مستقیم در هزینه نهایی خرید لباس کار شما تاثیر مستقیم دارند که در ذیل به برخی از مهمترین آنها می پردازیم.

شغل
اولین مسئله ای که در تهیه لباس کار باید به آن توجه شود، نوع شغل مورد نظر است. چرا که با توجه به این مورد افراد خرید لباس را انجام داده و طبیعتا هر لباس مخصوصی ویژگی ها و کارایی خود را دارد و همین عامل در هزینه نهایی شما تاثیر به سزایی خواهد گذاشت. برای مثال کاربرد و ویژگی های لباس ایمنی افرادی که با برش چوب و یا فلز سر و کار دارند، بسیار متفاوت از بقیه لباس ها می باشد.

در زمستان خرید لباس کار زمستانه واجب است 


جنس لباس
پس از نوع شغل، نوبت به جنس پارچه لباس کار می رسد که بسیار در انتخاب شما دخالت دارد. به طور کلی جنس لباس باید هماهنگ با شغل و همچنین آب و هوای منطقه باشد. برای نمونه جنس لباس مخصوص آتشنشانی با جوشکاری بسیار متفاوت بوده و همین در قیمت آنها نیز تاثیرگذار است.

اندازه لباس کار
از مهمترین مواردی که در هزینه خرید لباس مخصوص افراد وجود دارد، اندازه لباس است. توجه داشته باشید که سایز لباس نه باید خیلی کوچک باشد تا حرکت افراد را محدود کند و نه خیلی بزرگ باشد که مشکلات بیشتری هنگام انجام کارهای مختلف به وجود آورد. طبعا هر چه اندازه لباس بیشتر و بزرگتر باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد داشت.

در انتها این نکته را فراموش نکنید که هر یک از عواملی که در بالا نام برده شد، به صورت جداگاه در هزینه نهایی خرید لباس کار برای شما موثر هستند.

خرید کفش ایمنی نیز از واجبات لباس کار است . 
 

uriumanth
uriumanth

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋