turk7

turk7

توسط ۱۱ نفر دنبال می شود

دانلود سریال پرچم سرخ Al Sancak با زیرنویس فارسی و بدون سانسور

دانلود سریال پرچم سرخ Al Sancak با زیرنویس فارسی و بدون سانسور 

آنیا تیلور-جوی: فیلم Super Mario Bros باعث شد گیمر شوم


تیلور-جوی فیلم «برادران سوپر ماریو» را مسبب گیمر شدن خود می‌داند.


انتخاب «کریس پرت» برای صداپیشگی در فیلم انیمیشن «برادران سوپر ماریو» (Super Mario Bros. Movie) بحث‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت، اما صداپیشگی «آنیا تیلور-جوی» در نقش «پرنسس پیچ» می‌تواند به همان اندازه اهمیت داشته باشد. ستاره «گامبی وزیر» (The Queen Gambit) در مصاحبه جدیدی با «مدرن لاکشری سن دیه‌گو» فاش می‌کند که رویکردی بسیار جدی به این نقش داده است. او برای هالووین امسال لباس این شخصیت را پوشید.


تیلور-جوی می‌گوید این فیلم باعث شده به یک گیمر تبدیل شود: «بنابراین حالا یک گیمر هستم، و این خیلی لذت‌بخش است. در بهترین حالت دوست دارم بازی‌های آرکید را بازی کنم، چون باز هم باید بگویم که مثل سینما است؛ آن مراسم را خیلی دوست دارم. با یک گروه کامل از دوستان می‌رویم. و ساعت‌ها وقت می‌گذرانیم.»


هرچند هواداران بازی «سوپر ماریو» برای این انیمیشن هیجان‌زده‌اند، اما «جان لگیزامو» بازیگر نقش لوئیجی در نسخه لایو-اکشن «برادران سوپر ماریو» که در سال ۱۹۹۳ اکران شد، نسبت اقتباس جدید اظهار بی‌علاقگی کرده است. او می‌گوید: «به کامیک-کان نیویورک و بالتیمور رفتم و همه می‌گفتند: «نه، نه، ما نسخه قدیمی را دوست داریم، نسخه اصلی.» احساسی برای فیمل جدید ندارند.»


«ورایتی» گزارش داده است که فیلم «برادران سوپر ماریو» در شبکه اجتماعی توییتر از تاریخ ۲۹ نوامبر تا ۵ دسامبر با ۱۳۲ هزار توییت بحث‌برانگیزترین موضوع سینمایی بوده است. لهجه آمریکایی شخصیت ایتالیایی ماریو بسیاری از هواداران بازی‌های ویدیویی از از این اقتباس رویگردان کرده است.


دیگر صداپیشگان فیلم «جک بلک»، «چارلی دی»، «کیگان مایکل کی»، و «سث روگن» خواهند بود. «برادران سوپر ماریو» ۷ آوریل آینده در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

دانلود سریال پرچم سرخ Al Sancak با زیرنویس فارسی و بدون سانسور 

دانلود سریال پرچم سرخ Al Sancak با زیرنویس فارسی و بدون سانسور 

turk7
turk7

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋