turk7

turk7

توسط ۱۱ نفر دنبال می شود

دانلود قسمت 3 سریال تابستان درخشان Summer Strike 2022 با زیرنویس فارسی

دانلود قسمت 3 سریال تابستان درخشان Summer Strike 2022  با زیرنویس فارسی

توهو اکران یک فیلم Godzilla جدید در سال ۲۰۲۳ را تأیید کرد


تولید یک فیلم «گودزیلا» جدید در «روز گودزیلا» تأیید شد.

توهو تأیید کرد که یک فیلم «گودزیلا» (Godzilla) جدید در سال ۲۰۲۳ اکران می‌کند. «تاکشی یامازاکی» که «لوپن ۳: اولین» (Lupin III: The First) را در کارنامه دارد کارگردان سی‌امین فیلم چندگانه خواهد بود. این قسمت پاییز سال آینده اکران خواهد شد.


جزئیات بیشتری از این فیلم در دست نیست اما انتظار می‌رود توهو فیلمی لایو-اکشن بسازد. توهو تأیید می‌کند که تولید این فیلم به پایان رسیده و دقیقاً یک سال آینده در ژاپن اکران خواهد شد.


قسمت اول «گودزیلا» در سال ۱۹۵۴ اکران شده بود اما در سال‌های اخیر روند تولید دنباله‌ها به سرعت دهه‌های گذشته نبود. فیلم جدید اولین لایو-اکشن توهو از سال ۲۰۱۶ و فیلم «شین گودزیلا» (Shin Godzilla) خواهد بود. «شین گودزیلا» نیز اولین فیلم لایو-اکشن چندگانه از سال ۲۰۰۴ بود و هواداران را هیجان‌زده کرد.


یامازاکی شهرتش را مدیون فیلم درام «همیشه: غروب در خیابان سوم» (Always: Sunset on Third Street) است که در سال ۲۰۰۵ اکران شد و جوایز بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردانی از آکادمی ژاپن را دریافت کرد.


این فیلم جدید ارتباطی با فیلم‌های «گودزیلا» استودیوی لجندری پیکچرز از جمله «گودزیلا» سال ۲۰۱۴ و «گودزیلا: سلطان هیولاها» (Godzilla: King of the Monsters) ندارد. چندگانه لجندری با «گودزیلا علیه کونگ» (Godzilla Vs. Kong) ادامه پیدا کرد و تولید دنباله آن در استرالیا در حال فیلمبرداری است. علاوه بر این، اپل تی‌وی+ تولید یک سریال اسپین‌آف را تأیید کرده است.

دانلود قسمت 3 سریال تابستان درخشان Summer Strike 2022  با زیرنویس فارسی

دانلود قسمت 3 سریال تابستان درخشان Summer Strike 2022  با زیرنویس فارسی

turk7
turk7

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋