travelling line

travelling line

travellingline.com

سردترین نقاط ایتالیا

 

 


ایتالیا به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای گرم خود شناخته شده است، اما مکان‌هایی نیز در این کشور وجود دارد که به خصوص در ماه‌های زمستان سرد می‌شوند. سردترین مکان‌های ایتالیا معمولاً در کوه‌های آلپ قرار دارند، اما در بخش‌های شمالی و مرکزی این کشور نیز چند نقطه سرد وجود دارد.

 

Busa Fradusta

 

سردترین مکان ایتالیا بوسا فرادوستا، فلات بلندی در دولومیت است. Busa Fradusta در ارتفاع 2600 متری (8530 فوت) بالاتر از سطح دریا واقع شده است و دما حتی در ماه های تابستان می تواند به زیر صفر برسد. کمترین دمای ثبت شده در ایتالیا 49.6- درجه سانتی گراد (-57.28 درجه فارنهایت) در Busa Fradusta در سال 2013 بود.

 

Livigno

 

یکی دیگر از نقاط سرد ایتالیا شهر لیویگنو است که در منطقه لمباردی نزدیک مرز سوئیس قرار دارد. Livigno در ارتفاع 1816 متری (5958 فوت) از سطح دریا واقع شده است و دما حتی در بهار و پاییز می تواند به زیر صفر برسد. کمترین دمای ثبت شده در لیویگنو 37- درجه سانتی گراد (35- درجه فارنهایت) بود.

 

Sestriere

 

Sestriere یک پیست اسکی محبوب در منطقه Piedmont ایتالیا است. در ارتفاع 2035 متری (6677 فوت) بالاتر از سطح دریا واقع شده است و دما حتی در ماه های تابستان می تواند به زیر صفر برسد. کمترین دمای ثبت شده در سستریر 31- درجه سانتی گراد (24- درجه فارنهایت) بود.

 

Roccaraso

 

روکاراسو یک پیست اسکی در منطقه آبروزو ایتالیا است. در ارتفاع 1236 متری (4055 فوت) بالاتر از سطح دریا قرار دارد و دما حتی در بهار و پاییز می تواند به زیر صفر برسد. کمترین دمای ثبت شده در روکاراسو 28- درجه سانتی گراد (18- درجه فارنهایت) بوده است.

 

Cervinia

 

سروینیا یک پیست اسکی در منطقه دره آئوستا در ایتالیا است. در ارتفاع 2050 متری (6726 فوت) بالاتر از سطح دریا قرار دارد و دما حتی در ماه های تابستان می تواند به زیر صفر برسد. کمترین دمای ثبت شده در سروینیا 26- درجه سانتیگراد (15- درجه فارنهایت) بوده است.

فعالیت در سردترین مکان های ایتالیا

با وجود هوای سرد، تعدادی از فعالیت ها وجود دارد که بازدیدکنندگان می توانند در سردترین مکان های ایتالیا از آنها لذت ببرند. برخی از محبوب ترین فعالیت ها عبارتند از:

  • اسکی و اسنوبورد
  • پیاده روی و کفش برفی
  • اسکیت روی یخ و سورتمه سواری
  • بازدید از بازارها و جشنواره های زمستانی
  • لذت بردن از غذاهای محلی و فرهنگ

نکاتی برای گرم ماندن در سردترین مکان های ایتالیا

اگر قصد سفر به یکی از سردترین نقاط ایتالیا را دارید، مهم است که برای هوای سرد آماده باشید. اینجا نکاتی وجود دارد:

  • چند لایه لباس گرم بپوشید. به این ترتیب می‌توانید در صورت نیاز لباس اضافه یا حذف کنید.
  • برای محافظت از خود در برابر باد سرد کلاه، دستکش و روسری بپوشید.
  • در مواقع باران یا برف از کفش یا چکمه ضد آب استفاده کنید.
  • یک نوشیدنی گرم مانند قهوه یا چای به همراه داشته باشید تا گرم بمانید.
  • اگر قصد انجام هر گونه فعالیت در فضای باز، مانند اسکی یا پیاده روی دارید، حتماً پیش بینی آب و هوا را بررسی کنید و مطابق با آن لباس بپوشید.

نتیجه

سردترین مکان های ایتالیا تجربه ای منحصر به فرد و زیبا را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می آورد. با مناظر خیره کننده و انواع فعالیت های زمستانی، چیزی برای لذت بردن همه وجود دارد. فقط مطمئن شوید که لباس های گرم خود را بسته بندی کنید!

برای اطلاعات بیشتر در مورد سردترین مکان های ایتالیا , لطفا از وب سایت The Coldest Places in Italy ] دیدن کنید . 

 

 

 

 

travelling line
travelling line travellingline.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋