travelingblog

travelingblog

جاذبه های فوتبالی برزیل

برزیل به عنوان یک کشور فوتبالی شناخته می‌شود، اما همه نمی‌دانند که علاوه بر ایجاد مکانی برای تماشای بازی تیم‌های مورد علاقه‌شان، استادیوم‌های پراکنده در سراسر این کشور می‌توانند نقش جاهای دیدنی برزیل را ایفا کنند و صنعت گردشگری برزیل را تقویت کنند.

چندین مکان چند منظوره شامل موزه‌هایی است که تاریخچه ورزشی را روایت می‌کنند که شور و اشتیاق شدید را در بین برزیلی‌ها و کسانی که سفر به برزیل را انتخاب می کنند، برمی‌انگیزد.

جاذبه های فوتبالی برزیل

در آغاز سال 2020، مارکس بلترائو، وزیر گردشگری برزیل، از استادیوم سانتیاگو برنابئو در مادرید، اسپانیا، جاذبه‌ی شهر که بالاترین درآمد را در مجموع کسب می‌کند، بازدید کرد. در سال 2016، بیش از یک میلیون نفر از یکی از برجسته ترین معابد فوتبال در جهان دیدن کردند و 16 میلیون یورو خرج کردند، مبلغی که از درآمد موزه های پرادو و ملکه صوفیه پیشی گرفت.

وزیر گردشگری گفت: ما به عنوان یک کشور فوتبال می‌توانیم پتانسیل عظیمی را کشف کنیم و وزارت گردشگری برای حمایت از این بخش، این بخش گردشگری را زیر نظر دارد.

سانتوس (SP)

این شهر بندری که در 70 کیلومتری سائوپائولو قرار دارد، میزبان استادیوم ویلا بلمیرو است، مکانی که شامل یادبود دستاوردها (Memorial das Conquistas) نیز می‌شود. این مکان علاوه بر عکس های ورزشکاران مشهوری مانند نیمار فوق ستاره جهانی، جام های باشگاه را جمع آوری می کند.

 

بازدیدکنندگان همچنین این شانس را دارند که از منطقه ای که به طور کامل به پادشاه فوتبال اختصاص داده شده است، لذت ببرند، عنوانی که به پله داده شده است، که توسط سانتوس اف سی و دنیای فوتبال به عنوان یک بت برجسته در نظر گرفته می شود.

سائوپائولو (SP)

یکی دیگر از جواهرات در گردشگری برزیل، موزه فوتبال در پایتخت ایالت سائوپائولو است که در تور برزیل می توانید از این شهر بازدید کنید. موزه در استادیوم Pacaembu یکی از محبوب ترین جاذبه های منطقه است. این به بازدیدکنندگان از سراسر جهان اجازه می دهد تا احساسات یک مسابقه فوتبال را احساس کنند. مجموعه مدرن و تعاملی اشیاء و داستان های بازیکنان، باشگاه و خود فوتبال را در 15 اتاق موضوع محور جمع آوری می کند.

ریودوژانیرو (RJ)

مقر کنفدراسیون فوتبال برزیل در ریودوژانیرو، موزه تیم ملی برزیل را در خود جای داده است. این شامل فیلم ها، عکس ها، غنائم و اشیای تاریخی است که داستان قهرمان پنج دوره جهان را بیان می کند. منابع فناورانه به بازدیدکننده این امکان را می دهد که با خود تور تعامل داشته باشد و با بزرگترین دستاوردهای برزیل در جام جهانی آشنا شود.

 

همچنین در ریو، فرقه فوتبال در ماراکانا معبد شماره یک هواداران وفادار فوتبال را دارد. موزه فوتبال، واقع در داخل استادیوم، اشیاء و نمایشگاه‌هایی را با تابلوها و عکس‌هایی درباره فوتبال برزیل، بت‌های آن‌ها و دستاوردهای بزرگ به نمایش می‌گذارد. گردشگران همچنین می توانند جزئیات مربوط به ساخت استادیوم و رویدادهای مهم برگزار شده در ماراکانا را بیابند.

بلو هوریزونته (MG)

موزه فوتبال برزیل، در استادیوم Mineirão، مهم‌ترین چهره‌ها و داستان‌های فوتبال ملی و Mineiro را با تصاویر و منابع فناوری فراوان به نمایش می‌گذارد که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا خود را در قلمرو ورزش و استادیوم غرق کنند. Mineirão یکی از جاذبه هایی است که بخشی از مجموعه تفریحی Pampulha است و به عنوان یک گزینه کاملاً جدید از نظر فرهنگی و سرگرمی در Belo Horizonte محسوب می شود.

در همان منطقه، در اطراف دریاچه پامپولا، گردشگران این شانس را دارند که این منظره را که یک سال پیش توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی شناخته شده است، کشف کنند، که اتفاقاً با قطعات معماری مدرن پر شده است.

گردشگری برزیل در هنگام هدف قرار دادن طرفداران ورزش پتانسیل بالایی دارد. وزیر گردشگری اکنون قصد دارد برخی از محبوب ترین موزه ها و استادیوم ها را در سطح بین المللی به طور گسترده معرفی کند

travelingblog
travelingblog

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋