Iman Iranpoormobareke

Iman Iranpoormobareke

توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

ترجمه مدارک برای ویزای کانادا

اگر به دنبال اخذ ویزای کانادا از طریق سفارت کانادا می‌باشید؟ لازم به ذکر است شرایط اخذ ویزای کانادا امروزه برای ایرانیان عزیز بسیار آسان است. به همین دلیل است که نرخ درخواست صدور و مهاجرت به کانادا این روزها نسبت به سال‌های گذشته دو برابر شده است. در صورتی که نیاز به اطلاعات کافی نسبت به اخذ ویزای کانادا را دارید با ما همراه باشید.

زمانی که می‌خواهد اقامت یکی کشور خارجی را بگیرید شما نیاز به دریافت ویزای آن کشور دارید. ویزای کانادا یکی از خدماتی است که بسیاری از سایت‌های مهاجرتی این کار را برای شما آسان کرده‌اند. برای اینکه بدانیم برای اخذ ویزا چه مدارکی بایستی به سفارتخانه ارائه با ما در ادامه همراه باشید.

ترجمه مدارک برای ویزای کانادا

بسیاری از سایت با استفاده از برخی شعارهای تبلیغاتی سعی در جذب مشتری دارند. برخی از این شعارها مانند اخذ فوری ویزای کانادا، اخذ ویزای تضمینی و از این دست خواهند بود. اما لازم به ذکر است سفارت کانادا برای تمامی افراد طبق قوانین کشور خود رفتار کرده و برای بررسی مدارک به صورت رسمی مقداری زمان و برنامه‌ریزی نیاز است.
به طور کلی ویزا انواع مختلفی دارد از جمله ویزای کاری یا شغلی، ویزای توریستی و یا گردشگری و ویزای تحصیلی. ترجمه برخی مدارک زیر به صورت کلی برای دریافت ویزای کانادا مورد نیاز است.

 


مدارک موردنیاز ویزای تحصیلی کانادا

ترجمه شناسنامه

ترجمه دانشنامه

ترجمه ریز نمرات

ترجمه سند ازدواج

ترجمه گواهی عدم سوءپیشینه و برخی مدارک دیگر

به‌صورت نمونه ترجمه رسمی شناسنامه از جمله مدارک پرتقاضا برای ترجمه در هر سفارتخانه‌های مختلف خواهد بود.

ترجمه رسمی شناسنامه

این خدمات تنها بایستی در دارالترجمه رسمی انجام شود. مترجم رسمی می‌تواند با استفاده از اصل مدارک ترجمه شناسنامه را به هر زبانی انجام دهد. اما اگر نیاز به اخذ ویزای کانادا را دارید می‌توانید به‌راحتی ترجمه انگلیسی شناسنامه را توسط مترجم رسمی انگلیسی انجام دهید. زیرا کشور کانادا دارای دو زبان رسمی انگلیسی و فرانسوی خواهد بود.

ترجمه دانشنامه 

دانشنامه تحصیلی نیز به عنوان یکی از مدارک تحصیلی معتبر برای دانشجویان عزیزی است که قصد خروجی از کشور را دارند. ترجمه مدارک تحصیلی از جمله دانشنامه در تمامی مقاطع از جمله لیسانس، فوق‌لیسانس، دکتری و غیره انجام خواهد شد. لازم به ذکر است در کنار این موارد گواهی ریز نمرات نیز ممکن است به افسر پرونده ویزای کانادا ارائه گردد.

ترجمه سند ازدواج

لازم به ذکر است اگر متأهل هستید و ازدواج کرده‌اید برای اخذ ویزای کانادا ممکن است از شما به دلیل تعهد، برخی مدارک هویتی چون سند ازدواج را درخواست نمایید. لازم به ذکر است مدارک سند ازدواج بایستی ازروی اصل این مدارک ترجمه رسمی و قانونی شوند که این خدمات در دارالترجمه انگلیسی انجام می‌گردد.

Iman Iranpoormobareke
Iman Iranpoormobareke

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋