ترید اینو

ترید اینو

توسط ۱ نفر دنبال می شود

کاشت ریش چیست؟

کاشت ریش دقیقاً به این صورت است: مو از یک فرد گرفته می‌شود و از اجزای بدن فرد گرفته می‌شود و به خط فک و هر جایی که می‌خواهید ریشتان زیاد شود پیوند می‌زند.

به نظر می رسد که به اندازه کافی بدون عارضه باشد، با این وجود این یک فرآیند جایگزین است. 2 استراتژی اصلی وجود دارد که یک جراح معمولاً اتخاذ می کند:

استخراج دستگاه فولیکولی (FUE). این تاکتیک با برداشت واحدهای فولیکولی کامل یک به یک با ناحیه اهداکننده به پایان می رسد. FUE به طور قابل توجهی کمتر دردناک است، که ممکن است توضیح دهد که چرا این روش رایج‌تر
پیوند واحد فولیکولی (FUT) است. برای این استراتژی، یک جراح نوار کوچکی از بافت را در دوباره قله بریده و فولیکول‌های مو را از آن بافت خلاص می‌کند.
واحد فولیکولی گروه کوچکی از تعدادی فولیکول مو است که از همان محل خروجی در سرتاسر پوست ظاهر می‌شوند.

هر دو روش بین 2000 تا 5000 گرافت فولیکول مو یا بیشتر را در پشت قله دریافت می کنند، معمولاً در کنار گوش شما یا کمی کاهش می یابند و آنها را در قسمت جلویی کاشت می کنند.

گرافت معمولاً فولیکول مویی است که پیوند زده می شود.

روشش چطوره؟
در اینجا خلاصه‌ای از روش‌های مربوط به این روش فهرست شده است:

برداشت
مهم نیست که ترجیح می‌دهید FUE داشته باشید یا شاید FUT، گام اولیه جراح شما این است که دنیا را در سر شما بتراشد که در حال برداشت است.

این به آنها دید واضح تری از فولیکول های مو ارائه می دهد. قبل از شروع برداشت، یک ماده بی حس کننده ناحیه ای به شما ارائه می شود، بنابراین برداشت یا شاید کاشت را حس نکنید.

کاشت
زمانی که فولیکول ها از سر شما برداشته شدند، جراح یک ماده بی حس کننده را به دنیای صورت مربوطه شما که قرار است ایمپلنت ها در آن قرار داده شوند، تزریق می کند. سپس، جراح تک تک فولیکول‌ها را در منافذ و پوست صورت شما کاشته می‌کند و به ریش جدید شما شکل می‌دهد که شما و متخصصان پزشکی دقیقاً قبل از اقدامات پزشکی روی آن توافق کرده‌اید.

بهبودی
برای بهبودی پس از جراحی کاشت ریش به یک روز کاری نیاز دارید. ممکن است پوسته های ریز در اطراف هر فولیکول مویی که اخیراً کاشته شده است، ایجاد شود، اما این پوسته ها باید ظرف چند روز پوسته پوسته شوند.

بلافاصله پس از حدود یک هفته تا 10 بار، سعی کنید در موقعیتی باشید که بتوانید به طور معمول اصلاح کنید و ریش جدید خود را کوتاه کنید.

یک هشدار، حتی در این صورت: موهای جدید ریش شما ممکن است به زودی پس از 2 یا 3 هفته از بین بروند. این عادی است، و موهای جدید باید رشد کنند تا به خود برسند.


چه کسی یک نامزد فوق العاده برای این مسیر عمل است؟
از آنجایی که فولیکول های مو از طریق سر مربوطه شما برداشت می شود، مهم است که فولیکول های موی سالم در این فضا داشته باشید.

این ناحیه یکی از آخرین نقاطی است که کچل می‌شود، بنابراین اگرچه شما شروع به کاهش مقداری مو در بهترین حالت کرده‌اید، احتمالاً با این وجود دارای انبساط مغذی در پشت سر خود هستید.

جراح پیوند شما پوست سر شما را تجزیه و تحلیل می کند و تعیین می کند که آیا واقعاً تعداد زیادی واحد فولیکولی برای پیوند وجود دارد یا خیر.

اگر فولیکول های مو برای برداشت کافی به نظر نمی رسد، پزشک شما می تواند راه حل های انتخابی را تایید کند.

چگونه از سودآوری کاشت ریش آگاه هستید؟
صرف نظر از روش انجام شده، فقط در عرض سه یا چهار ماه، فولیکول‌های مو پیوند شده باید در جای خود مستقر شده و افزایش یابد.

اگر در هشت یا نه ماهگی، ریش کامل و سالمی داشته باشید، می‌دانید که کاشت ریش موفق بوده است.

هنگامی که دو FUE و FUT می توانند ریش های کاملا طبیعی ایجاد کنند، ریش های FUT معمولا پرتر هستند.

به این دلیل است که معمولاً هر بار که نواری از منافذ و پوست از بین می‌رود، فولیکول‌های اضافی برداشت می‌شوند. بنابراین اگر هدف شما یک ریش شکاری پرپشت تر است، FUT را در نظر بگیرید.

شکست پیوند ریش غیر معمول است و معمولاً نتیجه برداشت نامناسب در محل اهداکننده است. مطمئناً به همین دلیل است که تصمیم گیری در مورد یک جراح ماهر ترمیم مو بسیار مهم است و هزینه بسیار بیشتری صرف می شود.

آیا اقدامات ایمنی یا اثرات منفی وجود دارد که باید از آن آگاه بود؟
پس از عمل، نقطه برداشت شده روی سر خود به همراه محل کاشت در ناحیه صورت شما نیاز به درمان خاصی دارد. هر وب سایتی باید پاک نگه داشته شود.

دستورالعمل های مراقبت از خانه
پزشک شما راهنمایی های درمان مسکن را به شما می دهد. اینها می تواند شامل استفاده از پماد آنتی بیوتیک برای پوست سر و مقابله با آن باشد.

برخی از فعالیت‌ها برای توقف حداقل برای اولین بار شامل مواردی مانند:

شنا کردن
در معرض
سیگار کشیدن فوری در نور روز
با استفاده از سونا یا وان گرم،
فعالیت فیزیکی شدید، به‌ویژه تقریباً هر چیزی که باعث ایجاد عرق
در لمس، مالش یا مالش شود. خاراندن لکه‌های برداشت شده یا کاشت
می‌توانید تشویق شوید که برای چند روز از شستشو خودداری کنید یا حداقل از شستشو دوری کنید. پوست شما احتمالا حساس و خارش دار خواهد بود، اما برای جلوگیری از تحریک و عفونت، در نظر بگیرید که آن را به تنهایی ترک کنید.

اثرات منفی بالقوه
برخورد و پوست سر شما ممکن است اثرات منفی بعدی را نیز مشخص کند:

تورم
قرمزی
تنگی
بی حسی
پوسته های کوتاه مدت یا پوسته پوسته
شدن زخم در فضای اهدا کننده مکرر است، اما به طور معمول پیشرفت موهای خالص شما آن را برطرف می کند. FUE تعداد زیادی اسکار کوچک و اغلب غیرقابل توجه بر جای می گذارد. با این حال، FUT یک اسکار منفرد گسترده در پشت سر باقی می گذارد.

لکه های ایمپلنت در رویارویی شما نباید با هیچ جای زخم مواجه شوند، اما برخی دلمه های موقتی وجود خواهند داشت. اگر پوسته پوسته شدن، قرمزی، تورم یا سوزش فقط پس از چند ماه ادامه یافت، باید به پزشک خود اطلاع دهید.

فقط هزینه کاشت ریش چقدر است؟
کاشت ریش مقرون به صرفه نیست. آنها می توانند با توجه به مقدار پیوند مورد نیاز، ارزش بیش از 15000 دلار تعیین کنند. پیوندهای جزئی - برای پر کردن مکان‌های صورت که در حال حاضر مو ایجاد نمی‌کنند - می‌تواند بین سه هزار و 7 هزار دلار قیمت داشته باشد، که دوباره بسته به تعداد گرافت‌های کاشته‌شده است. شما می خواهید در اولین جلسه مشاوره خود با پزشک خود درباره این قیمت صحبت کنید.

قبل از درمان، پزشک شما باید پوست سر شما را معاینه کند و با آن برخورد کند تا متوجه شود که آیا شما یک متقاضی عالی هستید یا خیر. این توقف مشاوره نیز ممکن است دارای ارزشی بر اساس پزشک بهداشت باشد. هنگام تهیه قرار ملاقات خود، باید مقداری را که جلسه با برچسب قیمت متوقف می شود بررسی کنید.

با توجه به اینکه کاشت ریش یک روش زیبایی است، در طرح بیمه گنجانده نشده است. برخی از پزشکان شما را قادر به پرداخت اقساطی می‌کنند، بنابراین حتماً در مورد گزینه‌های تامین مالی پرس و جو کنید.

چگونه یک ارائه دهنده خدمات حرفه ای پیدا کنید
شما مایلید با یک جراح ماهر ترمیم مو کار کنید.

با توجه به هزینه ها، خطرات مشکلات و جای زخم، و اراده برای بهترین موفقیت ممکن، به احتمال زیاد با جراح بسیار کمتر حرفه ای یا کم هزینه، برای صرفه جویی در هزینه آزمایش نکنید.

احتمالاً ممکن است فولیکول های مو ملتهب شوید. یا، ممکن است روش‌های جراحی فقط طول نکشند و موهای کاشته شده خود را به طور کامل از دست بدهید.

برای اینکه مطمئناً باید با پزشک صحیح کار کنید، نگاه کنید تا بررسی کنید که آیا آنها به دلیل هیئت جراحان ترمیم مو آمریکا مجوز دارند یا خیر.

گواهینامه نشان می دهد که پزشک ساعات قابل توجهی را برای تمرین و کشف این هنر ثبت کرده است.

در بازدید از جلسه، افکاری که باید بپرسید عبارتند از:

آیا پیوند ریش تنها یکی از تخصص های مربوطه شماست؟
چند سال است که این فرآیندها را انجام می دهید و چند روش را انجام داده اید؟
آیا جراحی های FUE و FUT به طور یکسان انجام می شود؟ تجربه عملی شما با هر کدام چیست؟
توصیفات خصوصی همیشه ارزشمند هستند. اگر کسی را می شناسید که با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خاص کار کرده است، در مورد تجربه عملی و موفقیت او سوال کنید.


دقیقاً چه جایگزین هایی برای کاشت ریش وجود دارد؟
اگر کاشت ریش به خوبی تهاجمی، گران قیمت یا هر کدام به نظر می رسد، احتمالات زیادی وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید.

ماینوکسیدیل (Rogaine)
ماینوکسیدیل (Rogaine) یک روش درمانی رایج برای ریزش مو در پوست سر است، با این حال ممکن است در تحریک گشاد شدن مو در هنگام برخورد موثر باشد. ماینوکسیدیل موضعی در انواع مایع و فوم خریداری می شود.

تنها یک عیب این است که پس از پایان اجرای آن، رشد موهای جدید شما معمولا کند می شود و به طور کامل متوقف می شود.

درباره ماینوکسیدیل
ماینوکسیدیل در ابتدا به عنوان دارویی برای کاهش فشار شناخته شد. یکی از تأثیرات مورد توجه خاص معمولاً کاهش سطح فشار خون است، بنابراین اگر مشکل قلبی دارید یا راه‌حل‌های دیگری را برای فشار خون بالا انتخاب می‌کنید، با تمام پزشک خود بررسی کنید.

مکمل های بهداشتی
سایر محصولاتی که احتمالاً تقویت کننده رشد موی ریش هستند، مکمل های غذایی حاوی بیوتین ویتامین B هستند که به رشد سالم مو کمک می کند.

یک مکمل بهداشتی متفاوت به نام L-carnitine-L-tartrate Trusted Resource ممکن است علاوه بر تقویت مو در پوست سر و ناحیه صورت شما را تقویت کند.

رفتارهای زندگی
و در حالی که پیشرفت مو تا حد زیادی توسط ژنتیک تعیین می شود، برخی از رفتارهای سبک زندگی ممکن است به شما در تسریع پیشرفت موهای ریش کمک کند:

تمرین برای افزایش گردش خون، که در نتیجه از سلامت فولیکول مو و تناسب اندام حمایت می کند.
رژیم غذایی سالم تری غنی از پروتئین های بدون چربی، روی، آهن، غلات کامل و میوه ها و سبزیجات پر از ویتامین های تغذیه ای A، B، C، D و E داشته باشید.
تقریباً هر شب هفت تا هشت ساعت بخوابید. عمل کاشت ریش
یکی از راه‌های پر کردن شکاف‌های درون ریش یا ایجاد آسان‌تر ریش در جایی است که هیچ کدام از قبل افزایش نیافته‌اند. این یک تکنیک تهاجمی و پرهزینه است، اما نتایج طولانی مدت و ماندگار هستند.

بسته به نوع جراحی ایمپلنت، ممکن است شما یک اسکار طولانی در پشت سر مربوطه خود داشته باشید که ممکن است توسط رشد مو پوشانده شود یا تعداد زیادی اسکار ریز که معمولاً برای مشاهده آن‌ها بسیار کم‌رنگ هستند.

در صورتی که نمی‌خواهید مسیر کاشت را طی کنید، می‌توانید به طور مداوم کالاهای موضعی مانند ماینوکسیدیل را آزمایش کنید تا بهبود موهای ریش را تقویت کنید، یا می‌توانید از مکمل‌های بهداشتی استفاده کنید.

مهم نیست که چه راهی را انتخاب می کنید، ابتدا با پزشک خود در مورد خطرات و مزایای درمان جراحی، داروهای موضعی و مکمل های غذایی صحبت کنید.

ژن های شما ممکن است برای رشد کم ریش مقصر باشند، اما ممکن است راه حل هایی برای موهای صورت خود به عنوان بخشی از آینده خود داشته باشید.

ترید اینو
ترید اینو

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋