ترید اینو

ترید اینو

توسط ۱ نفر دنبال می شود

استار اطلس چیست؟ معرفی جامع و کامل بازی متاورسی star atlas

در سال 2021، پلتفرم استار اطلس بر روی پلت فرم بلاک چین Solana ساخته شد. این ارز دیجیتال توسط پروژه هایی که مبتنی بر بلاک چین سولانا هستند پشتیبانی می شود. از آن جمله می توان به سرم صرافی غیرمتمرکز و صرافی متمرکز FTX اشاره کرد. با توجه به اینکه Staratlas مبتنی بر Solanast است، توانایی انجام 50000 تراکنش در ثانیه را دارد. زیرا Solana به عنوان امن ترین، سریع ترین و مقاوم ترین پلت فرم ارائه شده در شبکه های بلاک چین در نظر گرفته می شود. هزینه تراکنش در این شبکه بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. کارمزد تراکنش شبکه بلاک چین سولانا 0.00025 دلار برای هر تراکنش است.

 

توکن های NFT تاثیر زیادی بر صنعت بازی خواهند گذاشت. این فناوری نوآورانه قادر است پتانسیل اقتصادی صنعت بازی های ویدیویی آنلاین را متحول کند. با ترکیب توکن های غیرقابل تعویض با صنعت بازی از طریق مفهوم متاورس، شاهد تحولی شگفت انگیز در جهان خواهیم بود.


استار اطلس یکی از این پروژه هاست که سرعت تکامل نسل بعدی صنعت بازی را تعیین می کند. استار اطلس با اقتصاد توکن دوگانه خود در حال ایجاد یک تجربه بازی مجازی در آینده دور است. بازیکنان star atlas این توانایی را دارند که در خلاء وسیع فضا در جستجوی جواهرات مبتنی بر NFT سفر کنند. این بازی مکانیک بلاک چین را با آیتم های مبتنی بر توکن منحصر به فرد و یک فناوری گرافیکی منحصر به فرد ترکیب می کند تا یک تجربه متاورس ایجاد کند.

پروژه استار اطلس چیست؟

star atlas یک بازی استراتژی فضایی بر اساس بلاک چین Solana است. در این بازی با یک متاورس غول پیکر چند نفره روبرو هستیم که داستان آن در سال 2620 می گذرد، این پلتفرم از آخرین پیشرفت های گرافیکی بهره می برد.
در متاورس  استار اطلس، توکن‌های NFT را می‌توان یافت، داد و ستد کرد، و ایجاد کرد، در نتیجه بازیکنان اقتصادی را تجربه می‌کنند که منعکس‌کننده وجود، مالکیت و ارزش دارایی‌های دنیای واقعی است. استار اطلس بر روی بلاک چین Solana ساخته شده است و از قدرت پردازش بالا برخوردار است. شبکه بلاکچین Solana، در حال حاضر از پردازش حداکثر 50000 تراکنش در ثانیه حمایت می کند. سولانا به عنوان یکی از سریع‌ترین، امن‌ترین و ضد سانسورترین شبکه‌های بلاک چین شناخته می‌شود که زیرساختی باز برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز ایجاد کرده است. در عین حال کارمزد تراکنش آن بسیار ناچیز بوده و برای هر تراکنش حدودل تنها 0.00025 دلار است.

گیم پلی استار اطلس

بازی استار اطلس دنیای گسترده ای دارد و هر بازیکن به تنهایی سفرهای سختی را انجام خواهد داد. این سفرها خطرناک هستند و بازیکنان برای جمع‌آوری منابع و رقابت با بازیکنان دیگر آن‌ها را انجام می‌دهند.

در این بازی، افراد می‌توانند کل شهرها و سیستم‌های اقتصادی خرد را بسازند یا حتی با همکاری یکدیگر سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO) را برای مدیریت بخش‌های خاصی از دنیای بازی تشکیل دهند. علاوه بر این، بازیکنان می توانند از آیتم هایی که در بازی پیدا می کنند، درآمد واقعی کسب کنند. برخلاف اکثر پلتفرم‌های بازی متمرکز که محدودیت‌هایی را برای فروش مجدد و مالکیت کامل آیتم‌های درون بازی اعمال می‌کنند، استار اطلس مفهوم تمرکززدایی را به‌طور کامل پیاده‌سازی می‌کند. در این بازی متاورسی بازیکنان آن مالکیت کامل اقلامی که بدست آورند را دارند و می توانند آنها را در بازارهای ثانویه NFT بفروشند.

بنیانگذاران ارز دیجیتال استار اطلس

استار اطلس توسط مایکل واگنر، پابلو کیروگا و دب لوکاس تاسیس شد. قبل از تأسیس star atlas، مایکل واگنر در یک صندوق VC و در Multichain Ventures کار می کرد، شرکتی که بر ساخت محصولات مبتنی بر بلاک چین متمرکز بود. پابلو کویروگا موسس یک استارت آپ مکمل است و قبل از تاسیس استار اطلس در زمینه بیوتکنولوژی کار می کرد. دب لوکاس سابقه مالی با موقعیت هایی در چارلز شواب و بارکلیز دارد.

بازی star atlas چگونه کار می کند؟

استار اطلس یک بازی ویدئویی استراتژیک بر اساس بلاک چین Solana است که با موضوع فضایی طراحی شده است. یک متاورس حماسی چند نفره که در آینده‌ای دور 2620 اتفاق می‌افتد. این پلتفرم بازی از Nanite Unreal Engine 5 برای ایجاد بازی‌های ویدیویی با کیفیت استفاده می‌کند و به بازی اجازه می‌دهد محیط‌هایی با کیفیت سینمایی و زمان واقعی داشته باشد. علاوه بر استفاده از بلاک چین، اطلس استار همچنین دارای ویژگی یکپارچه سازی مستقیم از طریق یک صرافی غیرمتمرکز به نام dex است که به لطف آن بازیکنان می توانند با پلتفرم های defi و قراردادهای هوشمند ارتباط برقرار کنند که در نهایت به کاربران امکان دسترسی به انواع دارایی ها را می دهد. یا وام بده.

در ابتدا، بازیکنان باید از توکن Atlas برای به دست آوردن آیتم های nft درون بازی مانند خدمه، سفینه فضایی، زمین و سایر تجهیزات ضروری استفاده کنند. بازیکنان این بازی می توانند در چنین فضایی معامله کنند، توکن‌های غیرقابل تعویض NFT کسب کنند یا بسازند. به گونه ای که کاربران ملموس بودن و مالکیت و ارزش دارایی های واقعی را تجربه کنند. استار اطلس در یک محیط علمی-تخیلی آینده نگر در سال 2620 اتفاق می افتد، جایی که سه جناح اصلی ظهور کرده اند و برای منابع و کنترل با هم رقابت می کنند: بشریت، کنسرسیومی از نژادهای بیگانه و اندرویدهای حساس.

بلاک چین سولانا

 سیستم رمزگذاری استار اطلس مبتنی بر بلاک چین Solana است که نیازی به سرور ندارد و کاربران می توانند با اطمینان از سرعت و امنیت آن ارز مبادله کنند. امنیت سولانا باعث شده است که بسیاری از کاربران به آن اعتماد کنند و عملاً در جهان محبوبیت داشته باشد. این بلاک چین امکان استفاده از توکن های NFT را برای خرید و توسعه آیتم های مختلف در بازی فراهم کرده است. دو کارکرد staking و mining در بازی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که با استخراج، کاربران می توانند آیتم ها و دارایی های خود را افزایش دهند یا با باز کردن ویژگی های جدید ارتقا دهند. کیف پول هایی مانند Soul Flair، Phantom Soul و ... از این شبکه پشتیبانی می کنند.

پیش بینی آینده و قیمت استار اطلس در سال های 2021، 2022 و سال های بعد

star atlas یک بازی استراتژیک عظیم که در آینده رخ می دهد و مبتنی بر بلاک چین است. آینده و پیش بینی قیمت استار اطلس برای بسیاری از کاربران بسیار مهم خواهد بود.

استار اطلس یک بازی استراتژیک است که توسط Solana Blockchain طراحی شده است. در واقع star atlas یک بازی متاورس نسل جدید است و به عنوان پروژه ای شناخته می شود که می تواند تجربه بازی AAA را در محیط بلاک چین ارائه دهد. توکن ATLAS ارز دیجیتال این پلتفرم است.
در این پروژه با استفاده از فناوری Unreal Engine 5 Nanite تجربه ای بسیار واقع بینانه در اختیار کاربران قرار می گیرد. علاوه بر این، به کاربران و بازیکنان این فرصت را می‌دهد که با خرید و فروش دارایی‌های درون بازی در NFT، ارز دیجیتال کسب کنند. بازیکنان در متاورس استار اطلس می‌توانند از طریق معامله، توکن‌ها را معامله کنند و کسب کنند.

این تجارب بی نظیر از زندگی واقعی را در دنیای غیرمتمرکز ارائه می دهد. همچنین در اینجا POLIS نشانه حکمرانی، نماینده نفوذ سیاسی است. دارندگان POLIS می توانند پس از 12 سال توسعه تیمی در مرحله اول استار اطلس، به اقتصاد درون بازی خود رأی دهند. با پیش بینی آینده و قیمت استار اطلس همراه ما باشید.

آینده و پیش بینی قیمت استار اطلس


استار اطلس در حال حاضر 0.12 دلار با ارزش بازار 259,768,439 دلار است که آن را به 272 امین سکه با ارزش در لیست تبدیل می کند. بر اساس شاخص قیمت TechNewsLeader، ATLAS دارای حجم 24 ساعته 21,520,809 دلار است.
ارزش قیمت star atlas در 24 ساعت گذشته -1.25 درصد و همچنین قیمت اطلس در 7 روز گذشته -28.17 درصد تغییر کرده است. در این قسمت قصد داریم به طور کلی

 

همانطور که می دانید پیش بینی قیمت برخی ارزها در بلندمدت بسیار دشوار است و این کار توسط کارشناسان ماهر انجام می شود، با این حال هنوز احتمال خطا وجود دارد. (استار اطلس) در چند سال آینده پرداخت خواهد کرد.

به گفته برخی کارشناسان و تحلیلگران، بازار ارز در حال حاضر در آستانه یک روند صعودی قرار دارد. اطلس استار به طور گسترده در دنیای ارزهای دیجیتال به عنوان یک ارز با وضعیت بسیار امیدوار کننده شناخته شده است.

به گفته برخی از کارشناسان، آینده ارز دیجیتال استار اطلس روشن است، این ارز یک پروژه جدی است که دارای تیمی قوی در حوزه کریپتو با تخصص فراوان است. در حال حاضر، استار اطلس در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال در سراسر جهان است. می توان گفت که این امر تا حدودی به دلیل مشارکت این ارز با تعدادی از شرکت های بزرگ است.

آینده ارز دیجیتال استار اطلس بسیار خوب به نظر می رسد. همچنین موضوع مشارکت این ارز با سایر شرکت های بزرگ می تواند دلیل خوبی باشد که بگوییم پیش بینی قیمت ارز star atlas برای سال 2022 بسیار خوب است. قیمت این ارز با سرمایه گذاری بیشتر مردم در این ارز دیجیتال در حال افزایش است.

ارزها در بازی star atlas

محرک اصلی ارزش در دنیای بازی استار اطلس سیستم پاداش پولی (Play-To-Earn) است که از طریق اقتصاد غیرمتمرکز و مکانیزم های درون بازی ارائه می شود. دو توکن اصلی قابل مبادله به عنوان ارزهای درون بازی وجود دارد، ATLAS و POLIS. این بازی بر روی بلاک چین Solana ساخته شده است و امکان خروجی بالا و هزینه های پایین را فراهم می کند. با ادغام با Serum، شرکت در فعالیت‌های DeFi مانند وام و قرض‌گیری، کشاورزی محصول و کسب درآمد از AMM آسان‌تر می‌شود.
در ادامه توکن های بازی POLIS و ATLAS را معرفی می کنیم.
توکن ATLAS
Atlasیک توکن بومی پلتفرم است که به عنوان ارز معاملاتی در بازی عمل می کند. برای تراکنش با شخصیت های غیر بازیکن (NPC) و همچنین تراکنش های کشتی، خدمه، اشیاء، زمین و تجهیزات استفاده می شود.
هنگام بازی استار اطلس Metaverse باید برخی از هزینه های عملیاتی را در نظر بگیرید که ممکن است شامل تعمیر آسیب، استخراج منابع و سوخت رسانی به کشتی ها باشد. این هزینه ها در بازی با استفاده از توکن ATLAS پرداخت می شود. Atlas همچنین ارزی است که در بازار NFT بازی برای خرید اقلامی مانند سفینه فضایی استفاده می شود.


توکن POLIS
POLIS مشابه X در بازی Oxy Infinity، رمز حاکمیت بازی است. دارندگان توکن POLIS برای تعیین فعالیت هایی که می تواند در زمین آنها انجام شود و قوانینی را که سایر بازیکنان باید از آنها پیروی کنند، از سایر بازیکنان مالیات می گیرند.

پس از پخش زنده بازی، تنها راه دسترسی به POLIS Staking Atlas است. با این حال، 20 درصد از توکن ها برای خرید در پیشنهاد اطلس کهکشانی در دسترس خواهند بود، که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.


مروری بر گیم پلی استار اطلس

به طور کلی، 2 حالت بازی کلاسیک برای کشف فضای بین کهکشانی استار اطلس وجود دارد که شامل موارد زیر می شود:
Player vs Environment (PvE): این حالت گیم پلی که به طور کامل به عنوان Player vs Environ شناخته می شود، به شما این امکان را می دهد که با بازیکنان تحت کنترل کامپیوتر (NPC) یا هوش مصنوعی مبارزه کنید. در این حالت از بازی گیمر باید برای انجام یک سری ماموریت به جنگ هوش مصنوعی برود. هدف نهایی گیم پلی PvE در استار اطلس این است که بازی سیارات جدید را در فضای کهکشان ها کشف کند تا منابعی را که می خواهید برای کسب درآمد پیدا کنید، پیدا کند. با استفاده از حالت گیم پلی PvE، گیمرها می توانند با فروش منابع موجود و سیاراتی که به عنوان NFT ظاهر می شوند، درآمد کسب کنند.
Gamer vs. Gamer Mode (PvP): پس از کشف سیارات جدید، گیمرها باید در حالت گیم پلی PvP شرکت کنند که مخفف Player vs Player است. گیمرها در سفینه های فضایی که به جناح های مختلف تقسیم می شوند برای به دست آوردن منابع، استعمار و تصرف Sis و همچنین کسب عنوان با رقابت در مسابقات و روش های جنگ جمع می شوند.

کیف پول های ارز دیجیتال استار اطلس

در حال حاضر، بسیاری از کیف پول‌های دیجیتال از ارز دیجیتال Atlas Star پشتیبانی نمی‌کنند. با این حال انتظار می رود کیف پول های معروفی مانند کیف پول اتمی همچنان از این ارز پشتیبانی کنند. لیست کیف پول هایی که در حال حاضر از ارز دیجیتال Atlas استفاده می کنند را می توانید در زیر مشاهده کنید.
Ledger
Trust
Phantom
mathwallet
در بین کیف پول هایی که در بالا ذکر شد، کیف پول لجر به دلیل سخت افزاری بودن از امنیت بیشتری برخوردار است. این کیف پول دارای دو نوع Ledger Nano S و Ledger Nano X می باشد که برای خرید انواع مدل کیف پول سخت افزاری لجر می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

ترید اینو
ترید اینو

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋