ترید اینو

ترید اینو

توسط ۱ نفر دنبال می شود

۱۳ ابزار ترید بسیار مفید که برای معامله‌گران ارز‌های دیجیتال

تجارت ارزهای دیجیتال برای بسیاری سودآور است و شما نیز این فرصت را دارید که از ترید با این ارزها لذت ببرید. با وجود این سودآوری، تجارت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اگر به درستی انجام نشود می تواند برای مالی شما مخرب باشد. منظور ما از انجام این معامله به روش صحیح این است که با طرز فکر صحیح معامله کنید و از ابزارهای مناسب برای انجام آن معاملات استفاده کنید. برخی از ابزار ترید مفید برای معامله ارز دیجیتال عبارتند از:

۱- 3Commas 

۲- صرافی بایننس (Binance)

۳- CoinTracking

۴- Coinigy

۵- Shrimpy

۶- لجر نانو (Ledger Nano ) 

۷- بیتفینکس (Bitfinex)

۸- TradeSanta

۹- CoinMarketCap

۱۰- CoinGeko

۱۱- CoinMarketCal

۱۲- CryptoPanic

۱۳- Tradingview

 

اکنون به بررسی هر یک از این ابزارها خواهیم پرداخت و امیدواریم با استفاده از این ابزار ترید، دنیای ارزهای دیجیتال به دنیایی سودآور برای شما تبدیل شود.

1- 3Commas  

 

3Commas ویژگی های زیادی را ارائه می دهد که محبوب ترین آنها ترمینال تجاری است. از طریق این پلتفرم می توانید به صرافی هایی مانند Binance و Bittrex متصل شوید و به طور همزمان آنها را معامله کنید. در این پلتفرم می توانید از نماهای معاملاتی هوشمند استفاده کنید که سودآوری کسب و کار شما را افزایش می دهد. این پلتفرم یک ربات معاملاتی متعادل کننده سبد مدرن است که به معامله گران اجازه می دهد بیشترین بهره را از معاملات خود ببرند. با این پلتفرم می توانید استراتژی های معامله گران با تجربه و موفق را کپی کنید.

2- CoinTracking

 

این یک ابزار ترید مدیریت کیف پول رمزنگاری است که هم برای مبتدیان و هم برای حرفه ای ها مناسب است. این ابزار ترید ویژگی های جالبی دارد. مطمئناً، رابط کاربری آن مد روز نیست، اما درک آن چندان دشوار نیست. با استفاده از این ابزار ترید می توانید از D-Coin هایی که در صرافی های مختلف دارید مطلع شوید و وضعیت آنها را بررسی کنید.

این ابزار ترید نمودارهای ساده و کاربرپسندی را ارائه می دهد که می توان از آنها برای تصمیم گیری علمی و معقول در مورد حرکات بازار استفاده کرد. این یک ابزار ترید پولی است و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید. این ابزار دارای نسخه وب و اپلیکیشن موبایل می باشد. این ابزار ترید همچنین دارای یک نسخه رایگان با عملکرد محدود است تا اطمینان حاصل شود که می توانید بسیاری از ویژگی های مفید این ابزار را مشاهده کنید.

3- بایننس یکی از صرافی های ارز دیجیتال

 

 

بایننس یکی از صرافی های ارز دیجیتال است که استانداردهای جدیدی را در کل صنعت تجارت ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. بایننس یکی از سه صرافی برجسته در این منطقه نه چندان قدیمی است. تیم پشت بایننس تیم خوبی است و تمرکز زیادی روی خدمت به معامله‌گران دارد. این تیم همیشه مسابقات و جوایز را برای معامله گران برگزار می کند. کارمزد معاملاتی این صرافی در مقایسه با سایر صرافی ها کمترین است و در صورتی که کاربران از توکن BNB نیز استفاده کنند از 50 درصد تخفیف در کارمزد مبادله برخوردار می شوند.

4- Coinigia

 

تصور می کنم اگر از Binance و Bitfinex استفاده کنید، بیش از 50 درصد از بازار ارزهای دیجیتال را پوشش خواهید داد. اما اگر می‌خواهید عمیق‌تر کاوش کنید و ریسک خود را کاهش دهید، Coinigy می‌تواند ابزار ترید مناسبی برای شما باشد. این ابزار ترید به شما امکان می دهد در بیش از 45 صرافی معامله کنید. این پلتفرم دارای یک اپلیکیشن اندرویدی است که می توان از آن برای معامله ارزهای مختلف استفاده کرد. با استفاده از این ابزار ترید می توانید به آپدیت ها و نمودارهای فوری از صرافی های مختلف دسترسی داشته باشید.

این به شما امکان می دهد در مبادلات مختلف معامله کنید و ریسک را کاهش دهید. با استفاده از این ابزار، حتی مبادلات تجاری خود را متنوع می کنید و به یک یا چند صرافی خاص وابسته نیستید. این نماها رایگان نیستند و باید اشتراک ماهانه یا سالانه بپردازید. البته می توانید از این پلتفرم به صورت رایگان و به صورت آزمایشی به مدت یک ماه استفاده کنید.

5- Shrimpy

 

 

Shrimpy ابزار ترید دیگری در فضای ارزهای دیجیتال است که به کاربران امکان می دهد سرمایه گذاری های ارزهای دیجیتال را متنوع، خودکار و کسب درآمد کنند. همه ما با مفهوم سکه های Hodl آشنا هستیم، اما Shrimpy مفهوم بهتری را ارائه کرد که شامل تعادل مجدد کیف پول با خرید و فروش خودکار در زمان مناسب است. این تکنیک توسط Cryptowalls برای کاهش ریسک و افزایش سودآوری استفاده می شود.

این به افراد اجازه می دهد تا سیاست تعادل مجدد سبد خود را در این پلتفرم به صورت ساعتی، روزانه یا هفتگی تنظیم کنند و خرید و فروش ارزهای دیجیتال بر اساس اهداف آنها به صورت خودکار انجام شود. برای این منظور می توانید صرافی خود را با Shrimpy ادغام کنید که بسیار آسان است.

6-TradeSanta

 

TradeSanta یک ربات معاملاتی ارزهای دیجیتال است که به شما امکان داد و ستد خودکار 24/7 را می دهد. استفاده از این بات تریدر بسیار آسان است و حتی افراد مبتدی نیز می توانند از آن استفاده کنند. تنها کاری که افراد برای استفاده از این ربات باید انجام دهند ایجاد موقعیت خرید و فروش است.

برای شروع باید صرافی مورد نظر خود را از طریق API به این ابزار ترید متصل کنید و با کمترین سرمایه گذاری شروع به کار کنید. این ابزار ترید در حال حاضر از صرافی های Binance، Bittrex، Bitfinex و HitBTC پشتیبانی می کند.

۷- لجر نانو (Ledger Nano ) 
بی انصافی است که در فضای ارزهای دیجیتال در مورد Ledger Nano S صحبت نکنیم. Ledger Nano یکی از محبوب ترین کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال در بازار است. اگر به آینده ارزهای دیجیتال امیدوار هستید و می خواهید در بلندمدت سرمایه گذاری کنید، باید یکی از این کیف پول ها را داشته باشید. این کیف پول در حال حاضر از بیش از 25 ارز دیجیتال و بسیاری از توکن های ERC20 پشتیبانی می کند.

۸- بیتفینکس (Bitfinex)

Bitfinex یکی دیگر از صرافی های معروف و محبوب ارزهای دیجیتال است. این صرافی توسط تیمی از معامله گران و توسعه دهندگان با تجربه که تجربه قبلی در راه اندازی صرافی های ارز دیجیتال دارند ایجاد شده است. در اینجا برخی از جواهرات در فضای ارزهای دیجیتال وجود دارد که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت.

این صرافی نیز مانند بایننس دارای یک اپلیکیشن موبایل برای اندروید و iOS است. این صرافی دارای توکن بومی خود به نام LEO است که دارندگان آن در هزینه ها تخفیف می گیرند. ساختار کارمزد در این صرافی نیز ارزان است و حدود 0.1 درصد در نوسان است.

9- CoinMarketCap

 

CoinMarketCap نیازی به معرفی ندارد، مگر اینکه در زمینه رمزنگاری تازه کار باشید. این وب سایت یکی از پربازدیدترین وب سایت ها در فضای کریپتو، قیمت ها، حجم بازار، سکه ها و توکن های فهرست شده و غیره را بررسی می کند. این وب سایت قیمت، حجم و سایر داده ها را به 13 زبان و 28 ارز محلی نمایش می دهد. این وب سایت همچنین نمودارهای تاریخی بازارهای ارزهای دیجیتال را ذخیره می کند و نمودارهای به روز را برای کل بازار ارزهای دیجیتال ارائه می دهد. ابزارهای موجود در این سایت به معامله گران کمک می کند تا سریع تصمیم بگیرند.

10- CoinGecko

CoinGecko یکی دیگر از وب سایت های ردیابی قیمت و حجم است که کاری مشابه CoinMarketCap انجام می دهد. این وب سایت گزینه دیگری در این زمینه است و نه تنها باعث می شود که به CoinMarketcap اعتماد کنیم. در این صفحه می توانید با استفاده از نمودارهای جذاب قیمت تعداد زیادی ارز دیجیتال را در قالب ارزهای فیات و بیت کوین مشاهده کنید. این وب سایت از 15 زبان دیگر به جز انگلیسی پشتیبانی می کند.

11- CoinMarketCal

CoinMarketCal یکی از ابزارهای ضروری برای تجارت ارز دیجیتال است. این ابزار ترید یک تقویم اقتصادی مبتنی بر شواهد و مبتنی بر جامعه برای بازار ارزهای دیجیتال است. با استفاده از این ابزار ترید اطلاعاتی در مورد راه اندازی شبکه های اصلی و اثبات سکه در اختیار خواهید داشت و از ایردراپ ها و سایر ویژگی های جدید پروژه ها مطلع خواهید شد. تمام این اطلاعات با منبع در CoinMarketCap موجود است و شما می توانید موافق یا مخالف رای دهید. این ابزار ترید برای ایجاد استراتژی شخصی بسیار مفید است و از طرفی رایگان است و نیازی به صرف هزینه ندارید.

12- CryptoPanic

CryptoPanic یک ابزار ترید محبوب است که اخبار ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. بازار کریپتو کوچک است و به شدت تحت تأثیر اخبار است. به همین دلیل دانستن اخبار و احساسات بازار ضروری است. این به شما کمک می کند تا استراتژی های خود را محکم کنید. در صورت استفاده از نسخه رایگان این ابزار، می توانید از اخبار شخصی سازی شده سکه های مورد نظر خود اطلاعیه دریافت کنید. این ابزار ترید همچنین دارای گزینه ای برای دنبال کردن کانال یوتیوب، حساب توییتر و غیره مورد علاقه شما است. این ابزار ترید دارای برنامه های اندروید و iOS است و می توانید از آن در گوشی خود نیز استفاده کنید.

13- Tradingview
اما ابزاری که می خواهیم به عنوان جایزه در پایان این مقاله ارائه کنیم TradingView است. TradingView یک نرم افزار نمودارگیری بسیار محبوب است که نمودارهای دقیقی را در مورد کالاها، سهام، مشتقات و ارزهای دیجیتال ارائه می دهد. اگر به تحلیل تکنیکال علاقه دارید، این ابزار ترید برای شما مناسب است. TradingView بسیاری از ابزارهای تحلیل الگوی سنتی و مدرن را ارائه می دهد.

ترید اینو
ترید اینو

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋