torkan portak

torkan portak

شرکت تهویه مطبوع ترکان پارتاک در استان اصفهان بطور رسمی فعالیت خود را آغاز نمود و مرکز اصلی خود را شهر زیبای اصفهان قرار داد و پس از آن بطور جدی فعالیت مستمر خود را بصورت نمایندگی های فروش در سراسر کشور و برون کشوری انج

دریچه خطی

دریچه خطی

دریچه خطی ، یک نوع دیفیوزر تهویه مطبوع است که به عنوان شیار شیار خطی، پخش کننده ی بار خطی، یا خطوط هوایی خطی از کیفیت خروجی هوای عالی با روکش پودر ساخته شده‌است.

این دیفیوزرها با فضای خالی، طراحی و در شکل‌های ظریف و زیبا و اندازه‌های مختلف ساخته می‌شوند. دریچه ی خطی هوای فشرده یک راه‌حل رقابتی و عالی برای تامین هوای سالم، ثابت و سازگار با سیستم تهویه مطبوع برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری و خانه‌های مسکونی است.

یک شیار خطی پیشرو برای تولید کننده، گزینه‌های مختلفی دارد.  دریچه خطی آلومینیومی با گزینه‌های مواد اولیه برای برآورده کردن نیازهای اقتصادی و نهایی از مشتریان مختلف فراهم می‌کند.

علاوه بر این، جریان هوای عمودی، زاویه‌دار و عمودی را می توان با مدل اسلات فضای خطی ما به دست آورد .

دریچه کولر

در این روش، دریچه ی خطی ما می‌توانند به عنوان سقف (یا سقف شکاف)و همچنین دریچه ی کف خطی کار کنند.

رایج‌ترین موارد عبارتند از دریچه خطی، شکاف خطی، و یک شکاف خطی تک شیار. موارد غیر معمول، مانند دیفیوزر ۴ اسلات، نیز در دسترس هستند. دریچه های سفارشی خطی می‌توانند در طول و یا در یک خط پیوسته براساس الزامات واقعی ساخته شوند.

دریچه خطی می‌تواند در رنگ‌های مختلف براساس استاندارد رنگ ساخته شود و اغلب از RAL۹۰۱۰ و RAL۹۰۱۶ استفاده می‌شود.

پودر فضای باز ما، دریچه خطی ما را بادوام می‌کند و نسبت به محصولات پوشش پودر معمولی بسیار محکم‌تر است.  می توان پره های این دریچه را تکان داد و شما می توانید آن ها را تا زاویه 30 دریچه تکان دهید . از ویژگی های دریچه های خطی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1. جنس آن از آلومینیوم می باشد .

2. می توان برای تنظیم هوادهی آن از دمپر استفاده کرد .

3. با توجه به سفارش مشتری می توان مدل های مربعی و مستطیلی آن ها را تولید کرد .

4. باعث افت فشار متوسط هوا می شود .

خرید دریچه اسلوت

دریچه نور دیواری چوبی

جهت اطلاع از قیمت و سفارش این محصول با شماره زیر در تماس باشید :

09133100918 آقای مشایخی

 

torkan portak
torkan portak شرکت تهویه مطبوع ترکان پارتاک در استان اصفهان بطور رسمی فعالیت خود را آغاز نمود و مرکز اصلی خود را شهر زیبای اصفهان قرار داد و پس از آن بطور جدی فعالیت مستمر خود را بصورت نمایندگی های فروش در سراسر کشور و برون کشوری انج

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋