تاپ کلینیک

تاپ کلینیک

با ما در زندگی خود تفاوت ایجاد کنید 🏥مرکز تخصصی انواع جراحی های زیبایی پلاستیک و ترمیمی

لیفت سینه بدون پروتز

ایمپلنت یا پروتز سینه، جهت خوش‌ فرم کردن و یا حجم دادن سینه انجام می گردد. امکان دارد برای شما پروتز یا کاشت سینه روش مناسبی نباشد. در این حالت شما توانایی این را دارید که بدون پروتز لیفت سینه را امتحان نمایید.

لیفت سینه بدون ایمپلنت، یک روش جراحی می باشد که فرم پستان را تغییر می‌ نماید. جراحی لیفت پستان بدون ماستوپکسی یا پروتز، روشی زیبا‌ سازی پوست می باشد که به گرد شدن پستان و کشیدن سینه به طرف بالا کمک می ‌کند. جراحان در این روش، بافت سینه را به سمت بالا کشیده و پوست اضافی سینه را بر میدارند ما در این مقاله بیشتر به عمل زیبایی می پردازیم.

 

چه تفاوتی پروتز سینه با لیفت سینه دارد؟

زمانی که حرف از عمل لیفت سینه بدون پروتز پیش می ‌آید، برای بسیار از افراد این پرسش مطرح می گردد که آیا پروتز پستان با لیفت سینه تفاوت دارد؟ در جواب لازم است ذکر کنیم که پروتز سینه به منظور زیبایی و بازسازی سینه انجام می شود.

برای افرادی که سینه های آویزانی دارند و ظاهر پستان خود را از دست داده ‌اند، با از بین بردن پوست اضافی، عمل لیفت سینه پستان را به سمت بالا می ‌کشد. اشخاصی که دارای سینه ‌های کوچک هستند، جهت بزرگ کردن سینه ها، کاشت سینه یا پروتز را انجام می نمایند. عمل لیفت سینه بدون پروتز، برای دادن فرم مناسب و بالا کشیدن سینه کاربرد دارند.

 

لیفت سینه چقدر دردناک است؟

درد ناشی از لیفت سینه بسته به نوع جراحی متفاوت است. در کل بیشتر افراد در چند هفته اول درد را به صورت خفیف احساس کرده اند. اگر در این مورد نگران هستید می توانید با جراح خود قبل از عمل صحبت کنید.

 

برای چه کسانی لیفت سینه بدون پروتز مناسب است؟

اشخاصی که دارای سینه‌ های کوچکی می باشند، با این عمل زیبایی دیگر دچار افتادگی پستان نمی‌ شوند. برخی از اشخاص امکان دارد بخواهند با پروتز یا ایمپلنت اندازه سینه ‌های خود را بزرگ تر و حجیم تر کنند. بالا کشیدن پستان یا لیفت سینه بدون پروتز و رفع افتادگی سینه، برای خانم هایی مناسب می باشد که دارای سینه ‌های بزرگی می باشند.

پستان ها بنابدلایلی از جمله بارداری، افزایش سن و شیردهی آویزان می گردند و فرم و شکل نامناسبی به خود می‌ دهند. بانوانی که سینه های آویزانی دارند، اما سینه حجم کافی را داراست، توانایی این را دارند که از روش ‌های کاشت ایمپلنت و لیفت سینه بدون پروتز استفاده نمایند.

 

لیفت سینه با پروتز سینه هم زمان انجام می شود؟

لیفت سینه با پروتز سینه و بدون پروتز هر کدام کاربرد ویژه خود را دارا هستند. لیفت جهت بالا کشیدن سینه ‌های آویزان و پروتز سینه جهت افزایش حجم سینه به کار می رود. در بعضی موارد و با در نظر گرفتن وضعیت شخص بیمار، لیفت پستان به همراه پروتز صورت می گیرد تا سینه در موقعیت مناسبی قرار بگیرد.

 

چرا بانوان لیفت سینه بدون پروتز را انتخاب می کنند؟

توصیه ما به شما این می باشد که چنانچه می‌خواهید حجم سینه های خود را افزایش دهید، خوب است از پروتز استفاده نمایید. اگر سینه ‌های شما حالت آویزان به خود گرفتند و دارای حجم کافی می باشند، یکی از تکنیک ‌های لیفت سینه بدون پروتز را بر می گزینند.

لیفت سینه یا همان عمل ماستوپسکی، با از بین بردن پوست اضافی و سفت کردن سینه، افتادگی سینه را برطرف می نماید. این نوع عمل در اندازه سینه تاثیری ندارد.

 

لیفت سینه بدون جراحی

لیفت سینه بدون جراحی جهت بهبود بخشیدن به ظاهر و شکل پستان می باشد. در لیفت سینه بدون جراحی، بافت ‌های پستان با به کار بردن از تکنولوژی ‌های گوناگون از جمله رادیو فرکانسی، لیزر، فیلر و یا استفاده از میکرو جراحی، تحریک شده و به سمت بالا جابجا می‌ گردند.

در این صورت لازم است دقت داشت که این تکنیک دارای نتایج دائمی نمی باشد و امکان دارد به تکرار نیاز داشته باشد. و هم جهت بالا بردن اثر این تکنیک، لازم است نوع و تعداد جلسه های لازم از طرف پزشک خود را رعایت نمایید.

 

جراحی لیفت سینه بدون پروتز

کلا مدت بدون پروتز، زمان بهبودی لیفت سینه حدود شش الی هشت هفته طول می کشد. نوک پستان را جهت انجام لیفت، بلند می کنند. در این ناحیه، بلند کردن سینه مقداری زخم ایجاد می نماید، بسته به اندازه برداشتن عضو، جهت دستیابی به یک شکل و فرم عالی، مقدار این زخم متغیر می باشد.

چنانچه از جراحی برای عمل لیفت سینه استفاده نمایید، همراه با بیهوشی می باشد و در بیشتر موارد 1 روز بعد مرخص می گردد. جهت بهبودی کامل لازم است مراقبت ‌های پیش و پس از لیفت را به درستی انجام نمایید.

 

ماندگاری لیفت سینه بدون پروتز و پروتز سینه چقدر است؟

ماندگاری پروتز سینه به نوع پروتز، روش جراحی، عوامل و سن، مواد سازنده پروتز مربوط به بافت و پوست سینه بستگی دارد. بعضی از پروتز های پستان گارانتی ماندگاری دارند که به حداکثر ده سال، تحت شرایط ویژه ای ماندگاری آنان می ‌رسد. در این صورت بعضی از پروتز های سینه امکان دارد برای سالیان قابل استفاده باشند، در صورتی که بعضی دیگر به علت عوامل گوناگونی از جمله خوردگی، خرابی و یا تغییر شکل به جایگزینی احتیاج دارند.

برای هر شخص و شرایط مدت زمان ماندگاری لیفت سینه بدون پروتز متغیر می باشد. پانزده سال در مجموع ماندگاری این عمل می باشد. به مواردی از جمله نوسانات تغییر وزنی و افزایش سن این مدت زمان بستگی دارد. اگر که دچار نوسانات وزنی نگردید و عارضه‌ ای رخ ندهد، پانزده الی بیست سال لیفت سینه ماندگاری خواهد داشت.

 

لیفت سینه بدون پروتز بهتر است یا پروتز سینه؟

پروتز سینه به مقدار بسیار اندک موجب لیفتینگ سینه می گردد؛ ولی افتادگی کامل پستان در پروتز، برطرف نخواهد شد. چنانچه پوست سینه شما افتادگی داشته باشد، اگر داخل آن پروتز را قرار دهید، افتادگی آن توسط پروتز افزایش پیدا خواهد کرد. تکنیک های لیفت سینه بدون پروتز در حجم سینه موثر نمی باشند تنها در ظاهر آن تاثیر گذار می باشند و سینه را خوش فرم می نماید.

نتیجه گیری

دارا بودن سینه های خوش فرم و زیبا از جمله دغدغه های امروزی بانوان می باشد. با لیفت سینه می توان سینه های خوش فرمی داشت. البته لیفت سینه با دو روش با پروتز و بدون پروتز انجام می شود که ما در این مقاله لیفت سینه بدون پروتز را برای شما ارائه دادیم.

 

تاپ کلینیک
تاپ کلینیک با ما در زندگی خود تفاوت ایجاد کنید 🏥مرکز تخصصی انواع جراحی های زیبایی پلاستیک و ترمیمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋