sima

sima

مشاغل فنی برای آقایان با درآمد بالا

 

 

به گزارش خبرگزاری نمناک: پیدا کردن یک شغل مناسب با درآمد عالی یکی از دغدغه های اصلی آقایان محسوب می شود. در میان شغل های مختلف در جامعه، مشاغل فنی به خاطر بازار کار خوب، فرصت های کاری مختلف و همچنین درآمد بالا، جزو پرطرفدارترین حرفه ها به شمار می روند. در این مقاله قصد معرفی و بررسی 5 شغل فنی برای آقایان با درآمد فوق العاده را داریم. با داشتن اطلاعات کافی درباره بهترین شغل های فنی، می توانید انتخاب راحت تری داشته باشید. با ما همراه باشید.

1.تعمیرکار لوازم خانگی

امروزه لوازم خانگی مختلف مانند یخچال، لباسشویی و ... جزو نیازهای اساسی هر خانه ای است. در تمام خانه ها چندین لوازم خانگی مختلف با کاربردهای گوناگون وجود دارد که این وسایل ممکن است در اثر عوامل مختلف دچار عیب و ایرادی شوند. بنابراین، نیاز به تعمیرکار لوازم خانگی در جامعه امروزی به شدت احساس می شود.

تعمیر لوازم خانگی

به خاطر وضعیت اقتصادی بسیاری از خانواده توانایی تعویض لوازم خانگی معیوب خود با مدل های جدیدتر را ندارند. از این رو ترجیح می دهند در صورت بروز هرگونه مشکل برای این وسایل، آنها را تعمیر کنند تا هزینه کمتری در پی داشته باشد. شغل تعمیر لوازم خانگی جزو شغل فنی برای آقایان با درآمد فوق العاده است که ورود به بازار کار آن نیاز به تحصیلات آکادمیک ندارد.

شما می توانید پس از سپری کردن دوره های آموزشی و کسب مهارت های لازم و مدرک معتبر در این حرفه مشغول به فعالیت شوید. جهت شرکت در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی بر روی لینک (https://paytakhtfanavari.com/courses/home-appliances-repair-training/) کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای شغل تعمیرات لوازم خانگی

2.تعمیرکار موبایل

در سال های اخیر با گسترش اینترنت و ظهور تلفن های همراه هوشمند، بسیاری از امور مختلف از راه دور و به صورت آنلاین انجام می شوند. همین امر موجب شده اکثر افراد جامعه از موبایل استفاده کنند و تلفن همراه به یکی از کالاهای اساسی زندگی تبدیل شود.

انواع مختلفی از موبایل در بازار وجود دارد که همانند هر وسیله الکترونیکی دیگری ممکن است به خاطر استفاده نادرست، ضربه، استهلاک و تمام شدن طول عمر قطعات و ... خراب شوند. از آنجایی که نرخ گوشی تلفن همراه در ایران با نرخ ارز محاسبه می شود و قیمت آن بالا است، تعمیر موبایل به صرفه تر از تعویض آن می باشد.

بدین ترتیب، می توان گفت بازار کار تعمیر موبایل وضعیت بسیار خوبی دارد و از آینده درخشانی نیز برخوردار است؛ زیرا روز به روز بر تعداد موبایل های جدید و همچنین افرادی که از تلفن همراه استفاده می کنند، افزوده می شود. اگر به دنبال بهترین مشاغل فنی برای آقایان با درآمد بالا هستید، می توانید به سراغ حرفه تعمیرکار موبایل بروید.

3.نصاب دوربین مدار بسته

تامین امنیت و کنترل وضعیت رفت و آمدها و مسائل امنیتی دیگر یکی از مهمترین دغدغه های افراد در مکان های مختلف مانند ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و ... است. دوربین مداربسته یکی از محبوبترین وسایل امنیتی محسوب می شود که با استفاده از آن می توان نظارت بهتر و موثرتری داشت و از سرقت و وارد آمدن آسیب های مالی و جانی جلوگیری کرد.

امروزه در ساختمان های مختلف از دوربین مداربسته به همراه سیستم دزدگیر اماکن بسیار استفاده می شود. به خاطر استقبال بالا از این نوع دوربین، نیاز به افراد حرفه ای در زمینه نصب و تعمیر دوربین های مدار بسته نیز احساس می شود. بنابراین، این شغل علاوه بر فرصت های کاری و بازار کار عالی در زمان حال، از وضعیت بسیار خوبی در آینده نیز برخوردار خواهد بود.

اگر می خواهید یک نصاب دوربین مدار بسته حرفه ای شوید، آموزش نصب دوربین مدار بسته را در آموزشگاه پایتخت فناوری شروع کنید. در این آموزشگاه به شما صفر تا صد نصب انواع دوربین های مداربسته به صورت عملی یاد داده می شد و با دریافت مدرک فنی حرفه ای می توانید به سرعت وارد بازار کار شوید.

4.برقکار ساختمان

یکی دیگر از مشاغل فنی برای آقایان با درآمد فوق العاده، برقکار ساختمان است. هر ساختمانی نیاز به سیستم های برقی مختلف جهت تامین روشنایی، امنیت و ایمنی، تهویه و سرمایش و گرمایش و ... دارد. به خاطر اینکه کار با برق بسیار حساس و خطرناک بوده و نیاز به دقت بالایی دارد، انجام پروژه های برقی ساختمان را باید به دست افراد ماهر، مجرب و حرفه ای در این زمینه سپرد.

برقکاری ساختمان

شما می توانید با گذراندن دوره برق ساختمان فنی حرفه ای و کسب مهارت های مختلف سیم کشی، طراحی و اجرای سیستم های برقی، راه اندازی تابلو برق، نصب سیستم دزدگیر و ... به عنوان یک برقکار حرفه ای وارد بازار کار شوید و با تلاش و پشتکار به درآمد عالی دست پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای شغل برق ساختمان

5.تعمیرکار و نصاب پکیج

در گذشته از سیستم های قدیمی برای تامین آب گرم و راه اندازی سیستم های گرمایشی استفاده می شد که مشکلات خاص خود به ویژه مصرف بالای انرژی را داشتند. اما امروزه افراد زیادی از پکیج در ساختمان های مختلف مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی، صنعتی و ... بهره می برند که به خوبی می تواند آب گرم مصرفی جهت سیستم گرمایش، شستشو و استحمام و ... را فراهم کند.

نصب و تعمیر پکیج نیاز به دانش تخصصی و مهارت های مخصوصی دارد که فقط از عهده افراد آموزش دیده برمی آید. از این رو شما می توانید با فراگرفتن مهارت ها و توانایی های لازم و کسب مدرک معتبر به عنوان یک تعمیرکار و نصاب پکیج در بازار کار پر درآمد این رشته مشغول به فعالیت شوید.

منبع: 

https://namnak.com/technical-jobs-for-men.p90188

sima
sima

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋