anaattarian

anaattarian

ایده های جذاب برای سایت ادسنس

این روزها کسب درآمد از اینترنت به یکی از بهترین روش‌ها تبدیل شده است. این بستر به قدری گسترده است که می‌توانید با داشتن یک ایده جذاب، خیلی راحت درآمد کسب کنید. برای مثال کسب و کارهایی وجود دارند که با استفاده از خدمات طراحی سایت در مشهد، فروشگاه مجازی خود را راه اندازی می‌نمایند و حتی بدون داشتن یک فروشگاه فیزیکی کار خود را آغاز کرده و به درآمد می‌رسند.

گوگل متوجه این موضوع شده است و در حال حاضر بستری با نام گوگل ادنسن را معرفی کرده که افراد مختلف می‌توانند از آن استفاده نمایند و به راحتی به درآمد دلاری برسند. این موضوع در ایران خیلی جذاب‌تر است چرا که داشتن درآمد دلاری در کشوری که با واحد پول ریال خرید و فروش انجام می‌شود می‌تواند خیلی شگفت انگیز باشد.

در این مطلب تصمیم داریم تا شما را به صورت مختصر با گوگل ادسنس آشنا کرده و ایده‌های جذابی را معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

 

گوگل ادسنس چیست؟

همانطور که گفتیم گوگل ادسنس یا Google AdSense بستری است که گوگل برای افراد مختلف به وجود آورده است تا بتوانند با استفاده از آن به درآمد برسند. شما در سایت‌های مختلف می‌توانید تبلیغات زیادی ببینید. در رابطه با این تبلیغات چیزی می‌دانید؟

گوگل پلتفرمی رایگان را برای کاربران مختلف به وجود آورده است که با ثبت نام در آن می‌توانند تبلیغات مختلف را در سایت خود قرار داده و از کلیک کاربران روی آن‌ها درآمد کسب کنند. در واقع در این روش از بازدید بالای سایت و کلیک مناسبی که دارد استفاده می‌کنند و با توجه به آن‌ها تبلیغاتی را در سایت قرار می‌دهند تا کاربران آن‌ها را مشاهده نمایند.

این دقیقا مانند سفارش تبلیغات در پیج‌های اینستاگرامی معتبر است. حتما دیدید که در پیج‌های اینستاگرامی که دارای فالوور بالایی هستند، تبلیغاتی قرار داده می‌شود و در ازای آن مبلغی از پیج تبلیغ دهنده گرفته خواهد شد. این به دلیل اعتبار بالای آن پیج می‌باشد. در گوگل ادسنس نیز همین شرایط وجود دارد. سایت‌هایی که دارای بازدید مناسب هستند، می‌توانند از پلتفرم ادسنس استفاده کرده و تبلیغات سایت‌های دیگر را در ازای دریافت مبلغی انجام دهند.

این خیلی طبیعی است که اگر قصد داشته باشید به این شرایط برسید، باید در ابتدا روی سئوی سایت و بازدیدهای آن کار کنید تا بتوانید به حد مورد نظر گوگل رسیده و تبلیغات دریافت نمایید. به نظر شما چگونه می‌توانیم به این میزان از بازدید و محبوبیت در گوگل دست پیدا کنیم؟

ایده‌های زیادی در رابطه با راه اندازی سایتی باکیفیت وجود دارد و شما فقط باید به ایده‌ای مناسب برسید تا در نهایت درآمد دلاری را دریافت کنید. زمانی که ایده مورد نظر خود را انتخاب کردید، می‌توانید پروژه سئو در مشهد را استارت زده و به خوبی روی بهینه سازی سایت خود برنامه ریزی نمایید.

در ادامه ایده‌های مناسبی را برای این کار ارائه خواهیم داد.

معرفی بهترین ایده‌ها برای سایت گوگل ادسنس

معرفی بهترین ایده‌ها برای سایت گوگل ادسنس

در ادامه ایده‌های جالبی را در رابطه با سایت‌های گوگل ادسنس معرفی خواهیم کرد که می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید.

طراحی سایتی در رابطه با تندرستی

یکی از موضوعاتی که می‌توانید در رابطه با آن در سایت خود اطلاعات قرار دهید تندرستی بوده و می‌توانید مطمئن باشید که کاربران زیادی به این موضوع علاقه نشان می‌دهند. حوزه تندرستی یکی از سودمندترین حوزه‌ها در ادسنس است و اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که در رابطه با این حوزه اطلاعات مفید و دست اولی دارید بهتر است آن را انتخاب کنید و محتواهایی یونیک و غیر تکراری در این حوزه تولید کرده و روی سایت خود منتشر نمایید.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که باید در رابطه با توصیه‌های پزشکی که در سایت خود قرار می‌دهید، دقت زیادی به خرج دهید چرا که با کوچک‌ترین خطایی ممکن است مشکلاتی را برای افرادی که این مطالب را مطالعه می‌کنند به وجود آورید. در ادامه نیز همانطور که در ابتدا به این مورد اشاره کریم، باید روی سئو سایت خود کار کنید و برای این کار می‌توانید از بهترین منابع آموزشی سئو در جهان استفاده کنید.

طراحی سایت در حوزه تناسب اندام

یکی دیگر از موضوعاتی که این روزها بین جوانان معروف شده است، تناسب اندام است. این روزها تقریبا می‌توان گفت که تمامی جوانان به باشگاه می‌روند و دوست دارند به اندام دلخواه خود دست پیدا کنند. از طرفی برای اینکه بخواهند در این حوزه اطلاعات خود را افزایش دهند، در رابطه با آن مطالب زیادی را مطالعه می‌نمایند.

به همین دلیل شما می‌توانید سایتی در این حوزه راه اندازی نمایید و مطمئن باشید به بازدید بالایی دست پیدا خواهید کرد. می‌توانید تمرینات روزانه را در سایت خود قرار دهید یا حتی برنامه رژیمی مناسب را در آن قرار دهید.

طراحی سایت در حوزه فناوری و آی تی

در عصری که تکنولوژی به حدی پیشرفت کرده است که بسیاری از کارهای ما با استفاده از آن انجام می‌شود، به نظر شما داشتن سایتی که به روزترین و مفیدترین اطلاعات را در این حوزه ارائه می‌کند، بازدید کمی خواهد داشت؟

شما می‌توانید سایتی داشته باشید که جدیدترین اخبار فناوری و تکنولوژی و همچنین جدیدترین نوآوری‌ها را اطلاع رسانی نموده و همچنین با ارائه جزئیات یا مطالب آموزشی، کاربران بیشتری را جذب نمایید.

حوزه آی تی نیز یکی از بهترین حوزه‌ها می‌باشد و شما می‌توانید با ارائه تیریک‌ها و نکات تعمیر و رفت مشکلات آی تی کاربران زیادی را جذب نمایید. برای مثال خیلی از افراد با سیستم‌های crm مشکل دارند و شما با ارائه مطالب مرتبط با این حوزه، می‌توانید بازدید خیلی خوبی را به دست آورید.

طراحی سایت در حوزه اپلیکیشن‌های موبایلی

طراحی سایت در حوزه اپلیکیشن‌های موبایلی

استفاده از گوشی تلفن همراه موضوعی است که همه افراد جامعه با آن درگیر هست و همچنین اپلیکیشن‌های زیادی برای اضافه کردن امکانات بیشتر طراحی شده است که شما می‌توانید سایتی در حوزه معرفی این اپ‌ها و همچنین آموزش کامل کار کردن با آن‌ها داشته باشید.

برای همه افراد پیش می‌آید که نیاز به ویژگی جدیدی داشته باشند و برای پیدا کردن اپ مناسب به جستجو بپردازند و یا از طرفی بخواهند کار کردن با اپی را یاد بگیرند و برای آن جستجو کنند. در هر صورت می‌توانند از سایت شما استفاده نمایند و در این صورت بازدید سایت افزایش خواهد یافت.

طراحی سایت در حوزه مد

مد و طراحی لباس نیز دارای طرفداران زیادی است و شما با معرفی جدیدترین مدها می‌توانید علاقه مندان به این حوزه را جذب نمایید. می‌توانید راه‌های ست کردن لباس‌ها را آموزش دهید یا استفاده از رنگ‌ها در لباس‌ها را به افراد مختلف بیاموزید.

منبع

anaattarian
anaattarian

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋