timivar788

timivar788

بهترین حافظه های SSD 2022: از SATA اقتصادی تا NVMe با سرعت بالا

یک SSD 2.5 اینچی SATA که به صورت عمودی در مقابل مجموعه ای از SSD های بیشتر ایستاده است


از اجزای کلیدی در هر رایانه شخصی، درایو ذخیره‌سازی کندترین است: انتقال بیت‌ها در کسری از زمانی که CPU و GPU شما طول می‌کشد تا آن را پردازش کند یا RAM شما برای بارگیری آن طول می‌کشد. یک درایو ذخیره سازی با عملکرد ضعیف اغلب منجر به یک گلوگاه بزرگ می شود و پردازنده شما را مجبور می کند (حتی اگر یکی از بهترین CPU ها برای بازی باشد) چرخه های ساعت را در حالی که منتظر می ماند تا داده ها خرد شود، هدر دهد. و برای کسانی که به دنبال بهترین SSD برای PS5 هستند، مطمئن شوید که برای توصیه های ما بر اساس آزمایش جامع ما به آن پیوند مراجعه کنید.  


یافتن بهترین SSD یا درایو حالت جامد برای سیستم و نیازهای خاص خود، اگر بهترین رایانه یا لپ‌تاپ بازی را می‌خواهید، یا حتی اگر فقط یک دستگاه بهره‌وری سریع می‌خواهید، کلیدی است. برای یافتن بهترین SSD ها برای بازی و بهره وری، سالانه ده ها درایو را آزمایش می کنیم و بهترین ها را در اینجا برجسته می کنیم. ما همچنین بهترین SSD را برای دسته NAS اضافه کرده‌ایم تا به شما کمک کند بهترین درایو را برای نیازهای ذخیره‌سازی انبوه خود تعیین کنید. 

انتخاب بهترین SSD 

جدیدترین SSDهای NVMe درایوهای اصلی را در رابط ساتا کندتر (که در ابتدا برای هارد دیسک‌ها طراحی شده بود) کاهش داده‌اند، اما نباید انتظار داشته باشیم که به این زودی شاهد پایان درایوهای SATA باشیم. درایوهای SATA موجود باید همچنان مقرون به صرفه تر شوند تا حداقل در قیمت رقابت کنند، اما آنها نمی توانند امیدوار باشند که با درایوهای جدیدتر NVMe در عملکرد همگام شوند.

درایوهای SSD پرسرعت PCIe 4.0 M.2 که سرعت متوالی دو برابر استاندارد قدیمی‌تر PCIe 3.0 را ارائه می‌دهند، در پلتفرم‌های فعلی اینتل و AMD که هر دو از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند رایج شده‌اند. هر دو AMD و Intel حتی از PCIe 5.0 در پلتفرم‌های Zen 4 Ryzen 7000 و Raptor Lake نسل سیزدهم پشتیبانی می‌کنند ، اگرچه SSD‌های PCIe 5.0 واقعی تا اواخر امسال عرضه نمی‌شوند.

این بدان معناست که PCIe 4.0، حداقل در حال حاضر، سلطان تپه باقی می ماند. اگر سیستم دسکتاپ شما می‌تواند یک درایو PCIe 4.0 را مدیریت کند و می‌توانید کمی بیشتر برای آن هزینه کنید، آن‌ها بهترین SSD برای بازی هستند. به عنوان مثال، SK hynix P41، انتخاب فعلی ما برای بهترین SSD به طور کلی، برای 7000 / 6500 مگابایت بر ثانیه خروجی خواندن/نوشتن متوالی و 1.4 / 1.3 میلیون خواندن/نوشتن IOPS رتبه بندی شده است. این بدان معناست که زمان کمتری برای بارگیری سطوح بازی یا رمز گذاری ویدیوها در انتظار است. برای اکثر لپ تاپ ها، درایوهای PCIe 3.0 بهترین انتخاب SSD هستند، زیرا انرژی کمتری مصرف می کنند.

باور کنید یا نه، سرعت خام همه چیز نیست. در کارهای بهره وری معمولی مانند مرور وب یا کارهای دسکتاپ سبک، ممکن است حتی تفاوت بین SSD PCIe 3.0 و SSD با رابط 4.0 را متوجه نشوید. 

در نهایت، بهترین SSD برای شما، حافظه ای است که ظرفیت کافی برای نگهداری داده های شما را با قیمتی که می توانید بپردازید، فراهم کند. در نظر بگیرید که یک بازی سطح بالا و AAA می تواند از بیش از 100 گیگابایت داده استفاده کند و ویندوز 11 به تنهایی ممکن است به 60 گیگابایت نیاز داشته باشد.

 

راهنمای خرید بهترین ssd لپ تاپ 

هنگام انتخاب یک SSD به نکات زیر توجه کنید:

یک رابط سازگار (M.2 PCIe، SATA، کارت افزودنی) انتخاب کنید: به کتابچه راهنمای کاربر یا پایگاه داده ای مانند Crucial Memory Finder نگاه کنید تا بفهمید رایانه شما از چه نوع SSD پشتیبانی می کند.

500 گیگابایت تا 2 ترابایت: 1 ترابایت حداقل عملی برای هر ساخت رایانه شخصی است که بیش از 500 دلار هزینه دارد (شاید یکی از بهترین نسخه های رایانه شخصی ). 2 ترابایت بهترین ظرفیت SSD برای هر کسی است که بتواند بیش از 200 دلار برای یک درایو خرج کند. 500 گیگابایت حداقل چیزی است که هر کسی باید به هر قیمتی در نظر بگیرد. درایوهای 4 ترابایتی در این مرحله یک لوکس گران قیمت هستند.

SATA کندترین است: SATA به سرعت M.2 PCIe یا کارت افزودنی PCIe نیست، اما اکثر رایانه های رومیزی و بسیاری از لپ تاپ ها از درایوهای SATA 2.5 اینچی پشتیبانی می کنند و بسیاری از آنها کارهای معمولی معمولی را انجام می دهند که کاربران متوجه آن نمی شوند. تفاوت بین یک درایو SATA خوب اخیر و یک مدل سریعتر PCIe.

برای اطلاعات بیشتر، راهنمای خرید SSD ما را بررسی کنید . یا اگر به دنبال یک SSD خارجی هستید، می‌توانید بهترین هارد اکسترنال و صفحه SSD ما را بررسی کنید، یا یاد بگیرید که چگونه با ساختن SSD خارجی خود ، مقداری پول پس انداز کنید . در زیر، توصیه‌های ما را برای درایوهایی با هر سه رابط اصلی پیدا خواهید کرد.

 

بهترین SSD هایی که می توانید بخرید

1. سامسونگ 990 پرو: بهترین SSD M.2

مشخصات فنی

ظرفیت: 1 ترابایت، 2 ترابایت، 4 ترابایت (2023)فرم فاکتور: M.2 2280 رابط / پروتکل انتقال: PCIe 4.0 x4 / NVMe خواندن/نوشتن متوالی: حداکثر 7450 مگابایت در ثانیه / 6900 مگابایت در ثانیه / گارانتی / استقامت: 5 سال / تا 2400 ترابایت

 

دلایل خرید

+سریع ترین درایوی که تا به امروز تست کرده ایم

+نرم افزار و پشتیبانی سامسونگ

+گزینه های هیت سینک و RGB

+سازگار، کارآمد و باحال

 

دلایل اجتناب ازخرید

-MRSP خیلی بالاست

سامسونگ با این به‌روزرسانی چشمگیر 980 پرو به رقبای خود پاسخ داد. سخت‌افزار جدید و گزینه‌های جدید، از جمله هیت سینک با RGB و نوع 4 ترابایتی که در سال 2023 وارد بازار می‌شود، به سامسونگ اجازه داده است تاج SSD را مجدداً پس بگیرد. عملکرد در کل بسیار عالی است و چند رکورد عملکرد جدید مانند عملکرد خواندن تصادفی 4K به ثبت می رساند. در آزمایش ما، درایو سازگار، کم مصرف و خنک بود. سامسونگ همچنین نرم افزار خود را برای این درایو به روز رسانی کرده است و بهترین جعبه ابزار SSD موجود را در اختیار آن قرار داده است و درایو دارای ضمانت نامه معتبر و پشتیبانی مناسب است.

اگرچه رقابت همچنان شدید است و MSRP راه اندازی 990 Pros بالاتر از حد مجاز است. 20 دلار اضافی برای هیت سینک و RGB یک معامله خوب است، همانطور که در Black SN850X وجود دارد، اما قیمت کامل در تمام ظرفیت ها برای بازار فعلی SSD کمی زیاد است. سامسونگ احتمالاً به سرعت این درایو را تخفیف خواهد داد. همچنین شبح درایوهای PCIe 5.0 در حال ظهور است که تعداد کمی از آنها در سال جاری معرفی شده اند، گرچه بعید است که درایوهای نسل بعدی به این زودی ها به پتانسیل کامل خود برسند.

 

2. Kingston KC3000: سریعترین SSD

مشخصات فنی:

ظرفیت: 512 گیگابایت، 1 ترابایت، 2 ترابایت، 4 ترابایت فرم فاکتور: M.2 2280 دو طرفه رابط/پروتکل انتقال: PCIe 4.0 x4 / NVMe 1.4خواندن/نوشتن متوالی: 7000 مگابایت در ثانیه / 7000 مگابایت در ثانیه گارانتی / استقامت: 5 سال / تا 3200 ترابایت

دلایل خرید

+عملکرد سریع PCIe 4.0 و عملکرد عالی

+طراحی جذاب

+گارانتی 5 ساله و رتبه بندی با استقامت بالا

دلایل اجتناب از خرید

-هزینه بر

-استفاده از توان بالا

-فاقد رمزگذاری سخت افزاری AES است

اگر به دنبال سریع ترین SSD موجود در بازار هستید، کینگستون KC3000 این نقش را ایفا می کند، به خصوص اکنون که اینتل تولید محصولات Optane خود را متوقف کرده است. KC3000 یک SSD PCIe 4.0 x4 NVMe با کارایی بالا است که سرعت خواندن و نوشتن حداکثر 7 گیگابایت در ثانیه و حداکثر یک میلیون IOPS را به همراه دارد. 

شبیه به Seagate FireCuda 530 و Corsair MP600 Pro XT، Kingston KC3000 از Phison PS5018-E18 پشتیبانی می‌کند و با فلاش 176 لایه TLC Micron جفت می‌شود. با این حال، سرعت فلاش KC3000 با سرعت 1600 MTps بیشتر از MP600 با سرعت 1200 MTps است که به آن یک مزیت تاکتیکی می دهد. 

استقامت و عملکرد 2 ترابایتی Kingston KC3000 بالاتر از Samsung 980 Pro است، اما این به قیمت کارآمدی است. این به معنای عمر باتری کمتر برای برنامه های لپ تاپ است. KC3000 همچنین با رمزگذاری سخت افزاری AES سازگار با OPAL عرضه نمی شود و در ظرفیت های بالاتر به شکل فاکتور دو طرفه عرضه می شود. این بدان معناست که KC3000 ممکن است بهترین انتخاب برای دستگاه تلفن همراه شما نباشد، اما یک SSD فوق العاده برای کسانی است که یک دسکتاپ پیشرفته برای بازی یا ایستگاه کاری برای بهره وری می سازند. 

3. WD Black SN850X: بهترین جایگزین SSD M.2

مشخصات فنی

ظرفیت: 1 ترابایت، 2 ترابایت، 4 ترابایت فرم فاکتور: M.2 2280 رابط / پروتکل انتقال: PCIe 4.0 x 4 / NVMe خواندن/نوشتن متوالی: حداکثر 7300 مگابایت در ثانیه / 6600 مگابایت در ثانیه گارانتی / استقامت: 5 سال / تا 2400 ترابایت

دلایل خرید

+عملکرد در سطح بالا

+کش SLC بزرگ و سازگار

+گارانتی قوی و جعبه ابزار نرم افزاری

+هیت سینک و RGB اختیاری

+SN850، اما بهتر است

 

دلایل اجتناب از خرید

-قیمت گذاری 

-Game Mode 2.0 در حال انجام است

WD از SSD محبوب Black SN850 خود استفاده کرده و آن را به 11 رسانده است. Black SN850X از یک کنترلر بهبود یافته و فلاش جدیدتر برای استفاده حداکثری از PCIe 4.0 بهره می برد. عملکرد در سراسر صفحه بهبود یافته است و درایو از بسیاری جهات به رقیب Platinum P41 نزدیک می شود. برخلاف Platinum P41، گزینه هیت سینک را ارائه می دهد که با RGB 1 و 2 ترابایتی نیز عرضه می شود. WD همچنین از SSD با برنامه داشبورد مناسب و گارانتی قابل احترام خود پشتیبانی می کند.

سیاه SN850X در هنگام عرضه کمی گران بود، اما با MSRP دلهره آور. ویژگی تبلیغ شده Game Mode 2.0 در آزمایش ما ناقص بود، اگرچه WD به ما اطمینان می‌دهد که با به‌روزرسانی‌های سیستم‌افزار آینده این ویژگی بهبود خواهد یافت. ما ایده درایو ساخته شده برای پلی استیشن 5 و همچنین درایو فوق العاده سریع برای بازی در رایانه شخصی را دوست داریم، به خصوص با Direct Storage در افق. در مجموع، اگر نمی توانید Platinum P41 را پیدا کنید، این سازش خوبی است.

 

4. Crucial P3:بهترین درایو بودجه

مشخصات فنی

ظرفیت: 500 گیگابایت، 1 ترابایت، 2 ترابایت، 4 ترابایت فرم فاکتور: M.2 2280 رابط / پروتکل انتقال: PCIe 4.0 x4 / NVMe خواندن/نوشتن متوالی: حداکثر 3500 مگابایت در ثانیه / 3000 مگابایت در ثانیه گارانتی / استقامت: تا 5 سال / تا 800 ترابایت

دلایل خرید

+گزینه های با ظرفیت بالا

+نسبتا ارزان به ازای هر گیگابایت، به خصوص در فروش

+کارآمد و باحال

+5 سال گارانتی و پشتیبانی نرم افزاری

 

دلایل اجتناب از خرید

-QLC

-بدون DRAM

-محدود به PCIe 3.0

-استقامت کم

Crucial P3 برادر کوچک P3 Plus است. تفاوت زیادی بین این دو وجود ندارد، به جز اینکه P3 با رابط PCIe 3.0 محدود شده است. این همه بد نیست، زیرا P3 کمی ارزان‌تر و همچنین کارآمدتر است. در واقع، فوق العاده کارآمد است و آن را به یک مکمل مفید برای هر سیستمی تبدیل می کند. فقدان رابط 4.0 حداکثر پهنای باند و عملکرد متوالی آن را کاهش می دهد، به علاوه آن را برای استفاده در پلی استیشن 5 خارج از محدوده قرار می دهد.

دیدن برخی سخت افزارهای جدیدتر در بخش بازار PCIe 3.0 SSD، به خصوص با ظرفیت های تا 4 ترابایت، خوب است. Crucial آن را با گارانتی کامل 5 ساله و پشتیبانی نرم افزاری مناسب پشتیبانی می کند. با این حال، ماندگاری تضمین شده نوشتن آن بسیار کم است. P3 مبتنی بر QLC است و همچنین فاقد DRAM است، بنابراین ممکن است مستعد مشکلات بالقوه عملکرد باشد. همچنین در ظرفیت های بالاتر بهترین است. با این حال، برای ارتقاء یا اگر فقط به فضای ذخیره سازی انبوه کلاس NVMe بیشتری نیاز دارید، گزینه خوبی برای فروش است.

 

5. Sabrent Rocket 4 Plus + M.2 NVMe Heatsink:بهترین SSD PS5

مشخصات فنی:

ظرفیت: 1 ترابایت، 2 ترابایت، 4 ترابایت فرم فاکتور: M.2 2280 رابط / پروتکل انتقال: PCIe 4.0 x4 / NVMe خواندن/نوشتن متوالی: حداکثر 7000/6600 مگابایت در ثانیه (کامپیوتر)گارانتی / استقامت: تا 5 سال / تا 3000 ترابایت

دلایل خرید

+ظرفیت تا 4 ترابایت

+هیت سینک تخصصی پلی استیشن 5

+از الزامات عملکرد پلی استیشن 5 فراتر می رود

 

دلایل اجتناب از خرید

- ارزان ترین گزینه نیست 

Sabrent پرچم‌دار درایو PCIe 4.0 خود را دریافت می‌کند و با بسته‌ای که شامل نوار حرارتی و هیت سینک PS5 است، آن را بهتر می‌کند. این هیت سینک به طور خاص برای تناسب با PS5 طراحی شده است و از جریان هوای طبیعی آن استفاده می کند. نوار حرارتی برای اتصال محکم گنجانده شده است که از اتلاف حرارتی بهتر اطمینان حاصل می کند. این ترکیب به این معنی است که می توانید بدون نگرانی در مورد داغ شدن بیش از حد درایو، یک درایو PS5 سریع داشته باشید .

در حالی که هیت سینک به طور جداگانه در دسترس است و روی درایوهای دیگر کار می کند، بسته نرم افزاری آن را آسان می کند تا بهترین عملکرد را از جعبه دریافت کنید. Sabrent Rocket 4 Plus اکنون با فلاش 176 لایه TLC حتی بهتر عرضه می شود که عملکرد اوج خود را افزایش می دهد. همچنین تا سقف ظرفیت فعلی 4 ترابایت PS5 برای درایو توسعه در دسترس است. هشدار اولیه این است که گزینه‌های بسیار ارزان‌تری وجود دارد که کار را با PS5 انجام می‌دهند، مانند Silicon Power XS70 .


 

۷. سیگیت فایر کودا 530: بهترین جایگزین SSD ایستگاه کاری

مشخصات فنی

ظرفیت: 500 گیگابایت، 1 ترابایت، 2 ترابایت و 4 ترابایت فرم فاکتور: M.2 2280 دو طرفه رابط/پروتکل انتقال: PCIe 4.0 x4 / NVMe 1.4خواندن/نوشتن متوالی: 7300 مگابایت در ثانیه / 6900 مگابایت در ثانیه گارانتی/دوام: 5 سال / تا 5100 ترابایت

دلایل خرید

+عملکرد بسیار سریع PCIe 4.0

+سرعت نوشتن پایدار بسیار چشمگیر

+رتبه بندی استقامتی چشمگیر

+گارانتی 5 ساله به همراه 3 سال خدمات نجات داده

+زیبایی شناسی جذاب

+عملیات سرد

 

دلایل اجتناب از خرید 

-هزینه بر

-فاقد رمزگذاری 256 بیتی AES مبتنی بر سخت افزار است

-کارایی کمتری نسبت به رقبا

Samsung 980 Pro و WD_Black SN850 بهترین انتخاب های ما هستند، اما این بدان معنا نیست که آنها سریع ترین SSD های موجود در بازار هستند. ما می دانیم که DC P5800X Optane بسیار سریع است، اما ظرفیت محدودی دارد و به همان شکل M.2 کارآمد نیست. از سوی دیگر، FireCuda 530 تا ظرفیت 4 ترابایت در دسترس است، با فرم ضریب کوچک M.2 عرضه می شود و سرعت نوشتن پایدار باورنکردنی را برای SSD مبتنی بر فلش ارائه می دهد.  

اگر آنقدر جیب برای Optane ندارید، یا شاید فقط می خواهید دوستان خود را محک بزنید، FireCuda 530 ممکن است بهترین گزینه شما باشد. کنترلر PS5018-E18 NVMe SSD وحشی و پنج هسته ای Sporting Phison و فلاش سریع 176 لایه TLC Micron، FireCuda 530 عملکرد بهتری نسبت به سامسونگ و WD دارد و با گارانتی و خدمات پشتیبانی بهتر پشتیبانی می شود. با این حال، پشتیبانی از عملکرد بالا، استقامت و نجات داده‌ها مقدار زیادی به قیمت‌گذاری اضافه می‌کند، و آن را به خریدی بسیار ممتاز تبدیل می‌کند که برای افراد حرفه‌ای به جای گیمرهای معمولی هدف‌گذاری شده است. 

 

۸. Silicon Power XPower XS70: بهترین قیمت SSD PS5

مشخصات فنی

ظرفیت: 1 ترابایت، 2 ترابایت، 4 ترابایت فرم فاکتور: M.2 2280 رابط / پروتکل انتقال: PCIe 4.0 x 4 / NVMe خواندن/نوشتن متوالی: 7300 مگابایت در ثانیه/تا 6800 مگابایت در ثانیه گارانتی / استقامت: تا 5 سال / تا 3000 ترابایت

دلایل خرید

+محدوده ظرفیت خوب

+بیش از نیازهای عملکرد PS5 را برآورده می کند

+هیت سینک جذاب که متناسب با PS5 طراحی شده است

+نسبتاً ارزان نسبت به آنچه هست

دلایل اجتناب از خرید

-هنوز هم ارزان ترین گزینه برای PS5 نیست 

ما سیلیکون پاور XS70 را دوست داریم، زیرا تمام نکات مناسب را نشان می دهد: عملکرد عالی، هیت سینک جذاب و قیمت مناسب. این SSD دارای یک کنترلر عالی برای استفاده از PS5 و جدیدترین فلش است که همگی دارای یک هیت سینک طراحی شده برای PS5 است. قیمت 1 ترابایت و 2 ترابایت بیش از حد معقول است و بهتر از رقبا است، همه در نظر گرفته می شوند، اگرچه گزینه های ارزان تر اما کندتر هنوز وجود دارد.

ما درایوهایی را که از کنترلر Phison E16 استفاده می کنند، یک گزینه بودجه قابل توجه برای استفاده از PS5 می دانیم، اما مشکلاتی در سرعت گزارش شده است. قوی ترین جایگزین S70 ​​Blade خواهد بود. این درایو نیز در اینجا مناسب است، اما ما XS70 را در کل قانع‌کننده‌تر می‌دانیم.

 

۹. Sabrent Rocket 4 Plus-G SSD: بهترین SSD بازی Direct Storage

مشخصات فنی

ظرفیت: 1 ترابایت، 2 ترابایت، 4 ترابایت فرم فاکتور: M.2 2280 رابط / پروتکل انتقال: PCIe 4.0 x4 / NVMe خواندن/نوشتن متوالی: حداکثر 7200 / 6850 مگابایت در ثانیه (غیر رسمی)گارانتی / استقامت: 5 سال / تا 2800 ترابایت

دلایل خرید

+یک ترکیب سخت افزاری اثبات شده، اما کمی بهتر

+سیستم عامل سفارشی طراحی شده برای Direct Storage

+عملکرد همه جانبه ثابت

 

دلایل اجتناب از خرید

-گران قیمت

-هیت سینک بسته بندی نشده است

Sabrent Rocket 4 Plus به روز شده خود را برداشت و صفحه را یک بریدگی برای تولید Plus-G چرخاند. Rocket 4 Plus اصلی در هنگام عرضه یک درایو عالی بود و سایبرنت بعداً بدون سر و صدا فلش خود را بدون سر و صدا به TLC 176 لایه Micron به روز کرد. Phison از آن زمان به بعد سفت‌افزار ویژه‌ای را برای Direct Storage ساخته است که به این فلش سریع و قابل اعتماد نیاز دارد. Sabrent Rocket 4 Plus اولین SSD است که برای Direct Storage با نسخه سفارشی شده این سیستم عامل طراحی شده است، بنابراین برای بازی های آینده بهینه شده است.

با این حال، درایوهای جدیدتر مانند SK hynix Platinum P41، WD Black SN850X و Samsung 990 Pro اغلب کمی سریع‌تر هستند. با این حال، در حال حاضر تنها یکی از این درایوها دارای مدل 4 ترابایتی است. بازی‌هایی که می‌توانند از Direct Storage استفاده کنند نیز با تاخیر مواجه می‌شوند، و اولین بازی برای استفاده از آن، For Spoken، در اوایل سال 2023 پیش‌بینی می‌شود. این باعث می‌شود که Plus-G بدون هیچ بازی که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن را پشتیبانی می‌کند، سرگردان به نظر برسد، اگرچه سیستم عامل I/O+ ما پیش نمایش قطعاً عملکرد برتر را در بارهای کاری پایدار نشان داد. این درایو شایسته هیت سینک است، اما در حال حاضر به صورت جداگانه فروخته می شود. MSRP در این درایو، مانند SN850X و 990 Pro، کمی بالاست.

 

۱۰. Crucial P5 Plus:بهترین ارزش PCIe 4.0 M.2 SSD

مشخصات فنی:

ظرفیت: 500 گیگابایت، 1 ترابایت و 2 ترابایت Form Factor: M.2 2280 Single-sided رابط/پروتکل انتقال: PCIe 4.0 x4 / NVMe 1.4خواندن/نوشتن متوالی: حداکثر 6600 مگابایت در ثانیه / 5000 مگابایت در ثانیه گارانتی / استقامت: 5 سال / تا 1200 ترابایت

دلایل خرید

+قیمت های رقابتی

+رمزگذاری AES 256 بیتی مبتنی بر سخت افزار

+زیبایی شناسی سیاه شده

+گارانتی 5 ساله

+بسته نرم افزاری

 

دلایل اجتناب از خرید

-عملکرد نوشتن پایدار غیر قابل توجه

-مصرف برق بیکار بالا

-راندمان کمتر از حد متوسط ​​تحت بار

 

P5 Plus Crucial یک تکامل یافته از P5 با تمرکز بر عملکرد بهبود یافته است، به خصوص در جایی که P5 اصلی ما را ناامید کرد. Crucial P5 Plus که برای گیمرها و متخصصان خلاقی که زمان بارگذاری سریع‌تر و گردش کار کارآمدتر می‌خواهند ساخته شده است، یک SSD PCIe 4.0 x4 است که قیمت مناسبی نسبت به مجموعه ویژگی‌هایش دارد.

اگرچه ارزش آن بیشتر از عملکرد ثابت است، P5 Plus ثابت کرد که می تواند در اکثر برنامه ها با بهترین ها همراه باشد. دارای مجموعه ای از الگوریتم های تخصصی برای حفاظت از داده ها و رمزگذاری 256 بیتی AES مبتنی بر سخت افزار مبتنی بر OPAL 2.0 برای امنیت داده ها است. اگر نمی‌توانید Samsung 980 Pro یا WD Black SN850 را بخرید، P5 Plus یک جایگزین با عملکرد خوب است که ارزش توجه شما را دارد.

 

1۲. Samsung 970 EVO Plus: بهترین عملکرد PCIe 3.0 M.2 SSD

مشخصات فنی

ظرفیت: 250 گیگابایت، 500 گیگابایت، 1 ترابایت، 2 ترابایت Form Factor: M.2 2280 Single-sided رابط/پروتکل انتقال: PCIe 3.0 x4 / NVMe 1.3خواندن/نوشتن متوالی: 3500 مگابایت در ثانیه / 3200 مگابایت در ثانیه گارانتی / استقامت: 5 سال / تا 1200 ترابایت

دلایل خرید

+عملکرد کلی جامد

+PCB سیاه

+بسته نرم افزاری عالی

 

دلایل اجتناب از خرید

-می تواند از بهینه سازی کارایی بیشتر استفاده کند

ما کاملاً تحت تأثیر Samsung 970 EVO Plus هستیم. مانند WD Black SN750، درایو سامسونگ همان کنترلر قبلی خود را دارد. اما سامسونگ به جای تازه کردن آن با همان فلاش، تصمیم گرفت تا با فلاش 9x لایه جدید خود کمی اوضاع را تغییر دهد. درست همانطور که فلاش به ارتفاعات جدید انباشته می شود، عملکرد نیز به اوج های جدیدی می رسد. درایو حاصل دقیقاً همان چیزی است که نامش می گوید: یک پلاس بزرگ.

Samsung 970 EVO Plus به‌عنوان اولین SSD خرده‌فروشی که با آخرین فلش 9x-لایه سامسونگ به بازار عرضه می‌شود، عملکردی مشابه با 970 EVO و به علاوه موارد دیگر ارائه می‌کند. درایو به طور مداوم ثابت کرد که برخی از قوی ترین عملکرد نوشتن در بازار را دارد و می تواند بارهای کاری سخت را تحمل کند. حتی در چند آزمایش، 970 PRO خود سامسونگ را شکست داد ، که با در نظر گرفتن اسلات های PRO به عنوان اسباب کار سامسونگ برای برنامه های کاربردی کلاس ایستگاه کاری، کاملاً یک شاهکار است.

timivar788
timivar788

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋