tik plast

tik plast

تولید کننده انواع قوطی کرم 120 گرمی + درب و رنگبندی

کارخانه تیک صنعت پلاست طراح یکی از تولیدی های قوطی کرم در استان تهران است که با بیش از ده سال سابقه در این عرصه موفق شده تا ظروف کرم را با کیفیت عالی و ظاهر شکیل و شیک طراحی و تولید کند. قوطی کرم 120 گرمی یکی از ظروف کرم پر مصرف است و به دلیل ظرفیت استاندارد و متوسط برای نگه داری بسیاری از مواد ارایشی بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. این قوطی کرم برای نگه داری انواع کرم های مرطوب کننده و کرم آبرسان و انواع نرم کننده و ... مناسب است. قوطی کرم 120 گرمی از نوع قوطی کرم تک جداره است و ظاهر بسیار شیکی داردو این قوطی کرم به شکلی طراحی شده است که می توان به راحتی یک لیبل زیبا و جذاب بر روی آن درج کرد و ظاهر بهتری برای قوطی کرم ایجاد کرد

 

. همان گونه که می دانید از قوطی کرم عمدتا در صنعت آرایشی بهداشتی برای نگه داری محصولات زیبایی و پوستی استفاده می کنند. این قوطی کرم ها باید دارای تمامی استاندارد های ایمنی و بهداشتی باشند تا محصولات پوستی در مدت طولانی بدون افت کیفیت درون قوطی کرم نگه داری شوند. در غیر این صورت کرم دچار افت کیفیت می شود و استفاده از آن می تواند بسیار مضر باشد. برای ثبت سفارش و خرید عمده قوطی کرم پلاستیکی 120 گرمی می توانید از طریق شماره تماس ها زیر با تیم فروش کارخانه صنعتی پلاسکو ایران ارتباط برقرار کنید و در هر استانی که هستید سفارش خود را ثبت نمایید. در صورت تمایل برای خرید انواع قوطی کرم 120 گرمی با رنگبندی دلخواه می توانید از طریق شماره تماس های زیر خرید خود را انجام دهید.

برای خرید قوطی کرم 120 گرمی در تهران ، کرج ، اصفهان ، شیراز ، اهواز ، مشهد ، یزد ، کرمان ، کرمانشاه ، مازندران ، گیلان ، بندر عباس ، زاهدان ، ایلام ، تبریز ، ارومیه ، اردبیل و سایر شهر ها با شماره های زیر تماس بگیرید .

 

 

tik plast
tik plast

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋