tetherland8112

tetherland8112

تتر و کاربردهای اساسی آن

 

تتر یکی از پرکاربردترین کلمات امروزی است. امروزه همه افراد چه پیر چه جوان چه دختر چه پسر با این کلمه آشنا هستند و چه بسی بخشی از کارشان نیز به آن مربوط است. اگر مشتاقید که درباره این کوین بیشتر بدانید؛ این مقاله برای شما بهترین راه است. ما در این مقاله درباره تمام جزئیات تتر به شما توضیح خواهیم داد. پیش از هرچیزی بیایید کمی درباره اصل موضوع حرف بزنیم.

تتر

در دنیای ارزهای دیجیتال، هزاران ارز مختلف وجود دارد. هرکدام از این ارزها تیم پشتیبانی حرفه ای خود را دارند و هرکدام هدف خاصی را دنبال می‌کنند. برخی از این ارزها به دنبال تغییر وضعیت اینترنت جهانی هستند. برخی دیگر به دنبال تغییر زیرساخت های کارمزد تبادل ارز دیجیتال هستند. قیمت هرکدام از این ارزها در  ساعت شبانه روز مدام در حال نوسان است و این نوسان محدودیتی ندارد.

در این بین یک کوین به نام تتر وجود دارد که به استیبل کوین نیز معروف است. این کوین ارزش ثابتی دارد و هیچگاه ارزش آن کم و یا زیاد نمی‌شود. قیمت این کوین در همه زمان ها و در همه کشورهای جهان برابر مقدار ثابت یک دلار است. البته گاهی اوقات نیز دیده شده که فشار فروش و یا خرید باعث شده تا مقدار بسیار کمی این قیمت تتر دچار تغییر شود. اما این تغییر به اندازه ای نیست که بتوان آن را نوسان به حساب آورد.

هدف تیم توسعه دهنده تتر این است که این رمز ارز در آینده ای نزدیک بتواند جای کارت های اعتباری و بانکی را در بین مردم بگیرد. دقیقا همان بلایی که کارت های اعتباری و بانکی بر سر پول های کاغذی آوردند. باید بگوییم که این هدف تا حدودی محقق شده است. امروزه در بسیاری از کشورها تتر به عنوان یک روش پرداخت به شمار می‌رود و افراد از آن برای پرداخت هزینه خدمات استفاده می‌کنند.

کاربردهای تتر

از مهمترین کاربردهای این کوین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • فرض کنید شما می‌خواهید به یک کشور دیگر سفر کنید. باید پول خود را در صرافی ها با صرف وقت زیاد چنج کنید و سپس آنها را تا کشور مقصد حمل کنید. اما اگر راه بهتری وجود داشته باشد چه؟ از آنجایی که قیمت تتر در همه جای دنیا ثابت است؛ شما می‌توانید از آن برای پرداخت هزینه خدماتی که در کشورهای دیگر استفاده می‌کنید بهره ببرید. برای حمل آن نیز تنها نیاز به یک تلفن همراه هوشمند دارید.
  • اینبار فرض کنید که می‌خواهید برای یک شخص در یک کشور دیگر مقداری پول را واریز کنید. شما برای این کار باید کارمزد بسیار بالایی را بپردازید. همچنین شما محدودیت برداشت دارید و فقط مقدار محدودی پول را می‌توانید واریز کنید. اما به کمک این کوین شما با پرداخت کارمزد تنها یک دلار می‌توانید بدون محدودیت برای هر شخصی پول واریز کنید.
  • اساسی ترین کاربرد تتر این است که شما به وسیله آن می‌توانید ارزهای دیجیتال را خریداری کنید و از نوسانات بازار کریپتو درآمد دلاری داشته باشید. داشتن درآمد دلاری در بسیاری از کشورها خیلی دشوار است. حال آنکه این روش راه را برای شما هموار کرده است.
  • اگر شما مغازه ای دارید؛ می‌توانید تتر را به عنوان یک روش پرداخت بپذیرید و به کاربران این اجازه را بدهید که هزینه خدمات را به وسیله این استیل کوین پرداخت کنند. به این صورت می‌توانید مشتری های بیشتری را جذب کنید.

تترلند

اما سوال اینجاست که کدام بستر برای خرید تتر مناسب است؟ صرافی تترلند با سرعت و امنیت بسیار بالایی که دارد؛ می‌تواند یک گزینه بسیار عالی برای این کار باشد. شما برای استفاده از خدمات این صرافی تنها کافیست که یک حساب در این صرافی ایجاد کنید و. پس از ثبت نام و احراز هویت به راحتی هرچه تمام تر خرید خود را انجام دهید.

tetherland8112
tetherland8112

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋