tetherland8112

tetherland8112

تتر چیست و چه مزایا و کاربردهایی دارد؟

آیا چیزی درباره تتر می‌دانید؟ آیا از مزایای آن و تحولاتی که به وجود آورده باخبرید؟ آیا می‌دانید کدام بستر برای خرید tether مناسب تر است؟ در این مقاله به شما درباره هر آنچه که باید از tether بدانید می‌گوییم و درباره ثبت نام و احراز هویت در صرافی تترلند به شما توضیح می‌دهیم.

 

تتر چیست؟

پیش از هر چیزی ابتدا باید به شما درباره تتر و کلیت آن بگوییم. tether یک استیل کوین (کوین دیجیتال با ارزش ثابت) است که برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال از آن استفاده می‌شود. استیبل کوین به ارزهایی گفته می‌شود که چه در بازار صعودی و چه در بازار نزولی ارزش ثابتی دارند و ارزش آن دچار تغییر نمی‌شود. اصلا بخاطر همین ثبات قیمت است که این ارز برای مبادله ارزهای دیجیتال مناسب است.

قیمت تتر

همانطور که قبل تر گفته شد ارزش tether همیشه ثابت است و به هیچ وجه کم و زیاد نمی‌شود. قیمت تتر در همه جای دنیا و در همه کشورها برابر یک دلار است و بخاطر همین ثبات قیمت خیلی از کشورها tether را به عنوان یک روش پرداخت پذیرفته اند. عده ای معتقدند که این کوین در آینده ای نزدیک جای کارت های اعتباری را می‌گیرد و مردم برای پرداخت هزینه خدمات دیگر نیازی به پول و کارت اعتباری نخواهند داشت.

برای خرید tether شما ابتدا باید در یک صرافی معتبر ثبت نام و احراز هویت کنید و سپس با استفاده از واحد پولی کشور خود اقدام به خرید این کوین کنید. تترهای خریداری شده بلافاصله به کیف پول مجازی شما در صرافی واریز می‌شود و شما می‌توانید از آن برای خرید و فروش ارز دیجیتال از آن استفاده کنید.

 

کاربردهای تتر

از کاربردهای tether میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • از آنجایی که این کوین قیمت ثابتی دارد و در بسیاری از کشورها به عنوان یک روش پرداخت شناخته می‌شود؛ شما می‌توانید از آن برای پرداخت هزینه خدمات در سایر کشورها در هنگام مسافرت استفاده کنید. به این صورت دیگر شما مشکل چنج کردن پول و حمل آن را ندارید.
  • دومین کاربرد آن این است که شما تمامی ارزهای دیجیتال را می‌توانید به وسیله آن خرید و فروش کنید. به این صورت می‌توانید به درآمد نیز برسید.
  • از دیگر مزایای تتر می‌توان به این موضوع اشاره کرد که شما با استفاده از آن می‌توانید بدون محدودیت برداشت و با کارمزد بسیار کم برای افراد در سراسر جهان پول واریز کنید.

تترلند

تترلند یک صرافی ایرانی معتبر است که به صورت تخصصی خدمات tether را ارائه می‌کند. ثبت نام و احراز هویت در این صرافی بسیار راحت است و حساب شما بلافاصله بعد از ثبت نام و احراز هویت تایید می‌شود. خرید، فروش و برداشت تتر در این صرافی به راحتی انجام می‌شود و شما با استفاده از ریال می‌توانید به هر میزانی که می‌خواهید خرید کنید.

tetherland8112
tetherland8112

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋