tetherland8112

tetherland8112

تتر توسط چه کمپانی و با چه هدفی ایجاد شد؟

 

کمپانی Tether Limited خالق اولین و پرکاربردترین پایدار بیت کوین، شرکتی است که یک پلتفرم را اجرا می کند و دارایی های مبتنی بر بلاکچین مرتبط با قیمت پول دولت را صادر می کند. امروزه Tether از چهار سکه پایدار پشتیبانی می کند: دلار آمریکا (USDT) ، یوان چین (CNHT) و یورو (EURT) و همچنین یک ثبات Bitcoin با پشتیبانی 1 اونس از طلا (XAUT).

ایده این شرکت برای اولین بار با USDT در سال 2014 راه اندازی شد ، سازگار کردن پول دولت با دارایی های رمزنگاری جدیدتر بود که در یک بازار فعال جهانی معامله می شدند. هر رمز USDT برای یک دلار متناظر با ایالات متحده که تحت بازداشت Tether Limited است قابل بازخرید است. گفته می شود ارزش کل USDT برابر با ذخایر نگهداری شده توسط شرکت است. از سال 2020 ، USDT همچنان بزرگترین و پرکاربردترین پایدار کوین است. با این حال ، این مفهوم توسط بزرگترین شرکتهای جهان پذیرفته شده است. به عنوان مثال ، فیس بوک در سال 2019 اعلام کرد که به دنبال راه اندازی Bitcoin ثابت خود به نام Libra است.

مهم ترین مزیت تتر چیست؟

تتر محبوب‌ترین ارز دیجیتال ثابت در دنیاست و برخلاف رمزارز‌های دیگر با ثبات و کم نوسان می‌باشد. از این نظر سرمایه‌ گذاری روی تتر برای افرادی که تازه کار و غیر حرفه‌ای هستند، یک گزینه مناسب است آن هم با توجه به اینکه نقل و انتقالات پول بین المللی در ایران با دشواری همراه است. علاوه بر این‌ها، انتقال وجه در تتر کم هزینه‌تر از روش‌های سنتی است همچنین با موانع کمتری رو به رو می‌باشد.

 

نرخ تتر

مهم ترین ویژگی تتر همین نرخ تتر است. نرخ تتر برابر با 1 دلار است. شرکت سازنده تتر اذعان دارد که به ازای هر واحد از تتر یک دلار در خزانه بانک ها ذخیره می کند. به همین دلیل است که قیمت تتر همیشه برابر با  یک دلار است و می گویند قیمت آن ثابت است.

البته اگر به نمودار نوسانات قیمت تتر توجه کنید متوجه خواهید شد که گاهی اوقات نوسانات جزئی در قیمت تتر ایجاد می شود. مثلا قیمت آن از 1 دلار به 98/0 یا 01/1 دلار تغییر می کند و 1 دلار نیست. در این باره لازم است بگوییم که این نوسان قیمت جزئی فقط به دلیل میزان عرضه و تقاضای بازار برای تتر است.

یکی از مهم ترین دغدغه تریدرها در ارتباط با تتر این است که اگر زمانی دلار دیگر از تتر پشتیبانی نکن تکلیف این همه سرمایه پشتیبان تتر چه می شود. وگرنه به جز فقط همین موردی که عنوان کردیم تتر هیچ ایراد دیگری ندارد و ارز دیجیتال پایه و محبوب مردم است.

جمع بندی

با توجه به اینکه تمام معاملات مربوط به خرید و فروش تتر در فضای آنلاین صورت می گیرد. شما باید برای این کار به یک صرافی معتبر مراجعه کرده تا از کلاهبرداری های احتمالی که این روزها در فضای مجازی بسیار زیاد شده است جلوگیری کنید.

تترلند یکی از صرافی های معتبر دیجیتال است که شما می توانید با ایجاد حساب کاربری در آن با خیال راحت اقدام به خرید و فروش تتر کنید.

منبع: https://tetherland.com

tetherland8112
tetherland8112

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋